üdv emberek
mizu errefele ? rég voltam má itt:D
képzeljétek voltunk ma 1 csávónákál, alkatrészekkel biszniszel, és jóba vagyunk vele,volt nálla eg 650es husaberg sm... elkértem 1 körre... hu hogy az menyire megy:D nagyon brutál.. mek vele 60körül 3.ba,odabaszom neki a nyelet, egyből kerékre átt és kb 100ál teszi le az elejét,addig erőből kerék,1 gázrántásra:D enyhén szólva brutál gép, nagyon megy:D
Nagyon jó volt motoron ülni, holnap viszem vizsgázni a mocit, utána sajnos mennem kell dolgozni, nem tudok tekeregni
Azért az autósok nagyjából le sem szarták, hogy ott vagyok az úton, simán rámgurultak a kereszteződéseknél, és sikerült egy pár lefulladást produkálnom, amire nem nagyon voltak vevők az autósok. Az egyik kereszteződésnél, megvárta az újraindítást a mögöttem lévő és utána simán elment mellettem 1 cm-re.
De azért nagyon élveztem, abba is hagyom a bagót, ez sokkal jobb...
-A 160-as Pollini ugye, nem gyári. Ezért nincs rajta power szelep (160 ccm-re egyébként sem szükséges már).
-Egy 34-es karbi tökéletesen megfelel neki.
-A 9000 rpm kevés, ha a maximum fordulatra gondoltál. Bőven 10 felett kéne lennie (14k körül).
Sziasztok. Csatlakoztam énis az Aprilia tuareg lovaglók kis családjához. 3 napja vettem 1 125-ös 94-es rallyt (rotax 123-as). Szeretnék 1 kis segitséget kérni töletek használatával szervizelésével kapcsolatban. Mik a kötelezö szervizelések idöpontjai (km) mire kell figyelni,ha tudtok beállitási szervizelési adatokat képeket robbantott ábrákat küldeni vagy linkeket ahol ezeket megtalálom (3 napja turom googlét de csak 1 2 oldalt talátam persze idegen nyelvüek). volt már 7-8 motorom de ez kifogott rajtam :(. 1-2 hiba van pl beraknám üresbe kijelzö szerint ok de kuplungot felengedve sebességbe van a moci ez mitöl van?). melyik a legjobb motor ill váltó olaj hozzá.stb stb segitségeteket előre is köszönöm és elnézést hogy ezzel zavarlak titeket de ezen kivül nem találtam normális forumot. Motoros üdvözlettel Tamás.
ha tudtok erre a mailcimre küldjetek legyetek szivesek.
freddurst75@freemail.hu
Pár napja beszereztem egy 87-es Aprilia ETX-et 160-as pollini hengerrel!
Ezzel kapcsolatban lenne néhány kérdésem:
- Létezik az, hogy a gépen nincs power szelep? Mert egy külföldi fórumon olvastam ilyesmit, és a
hengeren sem látszik...
Ha jól tudom, akkor a rotax 127 blokkos gépeken van power...és ez is 127-es.
A pollini visszafelé tuningolt volna?
- A karburátor gondolom a gyári, de át lehet fúvókázva, dellorto 26-os.
Mekkora karbit lenne érdemes rá tenni, hogy ki tudjam aknázni a benne rejlő tartalékokat?
- Csak 9000-et forog...nem kevés ez egy kicsit? Gyárilag mennyit tud, illetve mennyit lehet
belőle kisajtolni?
hát ha megnézed az adatlapom akkor látod :) mondjuk kamuzik egy évet valszeg csak a születési évet figyeli és azért, 16 vagyok amugy
de ezeket simán beirhatnád adatlapra
Valszeg jóval fiatalabb vagy mint én. Volt tatram, romet pony simson blokkal, romet mustang és komar blokkal. 14 évesen az első 250es sport jawam, ezután egy króm 80as zündapp. 15 évesen 350 es, Azután etz-k sorozatban. 24 évesen zzr550es. azután kiidomozott etz-k. Egy dt 80as vázban ke125ös blokk, egy Peugeot, Egy ideje megvan az Aprilia és most átépítés helyett elcserélem egy túrára. Majd azt alakítgatom.
én 12 évesen megtanultam váltani simsonnal haveréknál, mondanom sem kell a simo majdnem kifeküdt miután a 3. kört mentem vele nyélen 1esben:D
de aztán sikerült vele alkotni, eg aztán mentem még haverokéval, utána jött egy mamáméktol szerzett peugeot, ami moped volt, utána nem sokkal meg megszereztem álmaim 80as DTjét :D
és most vagyok itt, a 125össel ,amit még szinte nem használtam mert most lesz kész
Csoola. Akkor többet tudsz mit az öcsém Én 8 évesen tanultam meg motorozni egy hatalmas motorral. A lábam nem ért le a földre. Azután 16 évesen viszontláttam ugyanazt a gépet. Egy Jawa mustang volt ami kissebb mint egy simson Én is tanulok. Aki azt mondja mindent tud a motorokról az nagyzási hóbortban szenved.
én ennyire nem értek hozzá, nagyjábol 2 éve vagyok motoros, elötte csak keveset volt alkalmam menni, de folyamatosan tanulok és érdekel minden ilyesmi
ezt is jo tudni
Csoola.Majdnem jó. De vegyünk egy új gépet amit tuningolni kell.Ott nincs deformálódás. Viszont 3 gyűrűméret van minden dugattyúhoz. Ha a felfúrás, (ami ugye nem is fúrás hanem csiszolás) meghaladja a 3. alapméretű gyűrű méretét onnantól beszélhetünk túlméretesről.És ott is 3 van. minden túlméreteshez 3 gyűrűméret. Ergo egy hengert max 12x lehet fúrni Azután hengercsere.
mizu errefele ? rég voltam má itt:D
képzeljétek voltunk ma 1 csávónákál, alkatrészekkel biszniszel, és jóba vagyunk vele,volt nálla eg 650es husaberg sm... elkértem 1 körre... hu hogy az menyire megy:D nagyon brutál.. mek vele 60körül 3.ba,odabaszom neki a nyelet, egyből kerékre átt és kb 100ál teszi le az elejét,addig erőből kerék,1 gázrántásra:D enyhén szólva brutál gép, nagyon megy:D
Nagyon jó volt motoron ülni, holnap viszem vizsgázni a mocit, utána sajnos mennem kell dolgozni, nem tudok tekeregni
Azért az autósok nagyjából le sem szarták, hogy ott vagyok az úton, simán rámgurultak a kereszteződéseknél, és sikerült egy pár lefulladást produkálnom, amire nem nagyon voltak vevők az autósok. Az egyik kereszteződésnél, megvárta az újraindítást a mögöttem lévő és utána simán elment mellettem 1 cm-re.
De azért nagyon élveztem, abba is hagyom a bagót, ez sokkal jobb...
-A 160-as Pollini ugye, nem gyári. Ezért nincs rajta power szelep (160 ccm-re egyébként sem szükséges már).
-Egy 34-es karbi tökéletesen megfelel neki.
-A 9000 rpm kevés, ha a maximum fordulatra gondoltál. Bőven 10 felett kéne lennie (14k körül).
Üdv.
mindenkinek köszönöm! Jó társaságm gyors segítség!
Holnap vizsgázik a moci, kész van! Hip-Hip-Hurrrrrrrrráááááááá!
ha tudtok erre a mailcimre küldjetek legyetek szivesek.
freddurst75@freemail.hu
Pár napja beszereztem egy 87-es Aprilia ETX-et 160-as pollini hengerrel!
Ezzel kapcsolatban lenne néhány kérdésem:
- Létezik az, hogy a gépen nincs power szelep? Mert egy külföldi fórumon olvastam ilyesmit, és a
hengeren sem látszik...
Ha jól tudom, akkor a rotax 127 blokkos gépeken van power...és ez is 127-es.
A pollini visszafelé tuningolt volna?
- A karburátor gondolom a gyári, de át lehet fúvókázva, dellorto 26-os.
Mekkora karbit lenne érdemes rá tenni, hogy ki tudjam aknázni a benne rejlő tartalékokat?
- Csak 9000-et forog...nem kevés ez egy kicsit? Gyárilag mennyit tud, illetve mennyit lehet
belőle kisajtolni?
Előre is köszi a válaszokat!
Van telóm, ha még érdekel!?
Nem kéne erőltetni, mert vagyunk egy páran...
akkor remélem nem gáz h tegezlek
de ezeket simán beirhatnád adatlapra
de aztán sikerült vele alkotni, eg aztán mentem még haverokéval, utána jött egy mamáméktol szerzett peugeot, ami moped volt, utána nem sokkal meg megszereztem álmaim 80as DTjét :D
és most vagyok itt, a 125össel ,amit még szinte nem használtam mert most lesz kész
ezt is jo tudni