Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az enyémmel nincsennek ilyen indítási problémák, még a legynagyobb hidegben is könnyen eliondul. Az az igazság hogy majd ki kell tapasztalnod hogy mikorh ogy kell indítanod, mert ezeknél nem mindegy.
az a gáz, hogy nekem elsősorban munkába járni kell a moci, másodsorban, azaz hétvégén megyek tekeregni
tehát mindennapi használat mellett kell, hogy működjön
tolásra sem indult reggel

lehet, hogy meg kell válnom tőle, most, hogy rendbe hozattam és levizsgáztattam?

teljesen üzembiztosnak kell lennie, mert nem nézik jó szemmel a késést, márpedig egész nyáron (esőben is) ezzel szeretnék járni dolgozni
Van olyan hogy néha melegbe valamiért nehezebben indul. De valószínüleg mire hazamégy gond nélkül fog. De ha végkép nem indul akkor told meg, ha arra sem indul akkor valami hiba van.
Ma szépen cserben hagyott a motorom. Lejtőn lefelé néha kevés motorfékkel, de inkább első-hátsó fékkel gurultam. Félreálltam, mert a hátsó felpuhult és leállítottam a motort, ami előtte pöccre indult.

Azóta nem indul
sztem beszívta magát, de a gyertya ad szikrát, benzin van, se karra se önindítóra nem indul
5let?
munka után megyek a gépért, remélem meglesz még, bár lezártam, egy motoros koma munkahelye előtt
Megszabadulnék 1-2 alkatrésztől. tuareg rally 92 évj fejidom piros kicsit karcos a lámpa borito müa hiányzik. első lámpa tartóval karcmentes áll. ill első sárvédő sárga .képeket reggel rakok fel majd. fejidom 4e ft lámpa 6eft e sárvédő grátisz he egybe viszed. thx
Nagyon szép ETX-et sikerült kifognod, grat hozzá!
Hali! Nem tudja valaki , hogy a póverem mért nem nyit ki vagy van olyan hogy kinyit és viszazár utáne megint ugyan így de ez folyamatosan mi lehet a baja mitől csinálja? meg ha szétszedem nem lehet e elrontani rajta valamit vagy mire kell figyelni?
Jó volt ma szarrá ázni

Mivel motor nélkül ugye nincs vizsga, ezért kénytelen voltam esőben elindulni, aztán azzal a lendülettel mentem dolgozni is...
Érdekes azonban, hogy a cordura gatya jól bírta az esőt. Nem mondom, hogy nem ázott át egy picit sem, de nem volt igazán zavaró

a bőrdzsekire meg felvettem egy túrakabátot és onnan sem lettem vizes, VISZONT
annyira megizzadtam a cuccban, hogy szinte csavarni lehet a vizet a pólómból
hali
arrow hátsodobot keresek ill segitséget szeretnék kérni hogy hol lehet kapni mert néztem egy pár oldalon de csak 4T hez van
én nem szoktam más miatt veszélyeztetni az életem v bárkiét is olyan helyzetbe belemenni...szal jol mondod ...
Csak ovatosan toljad neki mert tudod 1 autó erösebb. Mégha bunkó is volt nyelj 1 et és ne racingoljál vele. Okos enged alapon gondolkozzál.
árulom,még nem kelt el..de addig motorozok vele,me am meg fain ,nincs vele semmi baj
nya az frankós akkor lehet zugatni most már...majd belejössz...nem lehet azt elfelejteni ...igen vannak rendes autosok is én is mindíg ugy figyelek ha kocsival vok...megh elengedjem a moccost Bár multkor ugy jártam benn város ciripelek szépen az autosok közt, aztán látom egy kék suzuki ignisest beelőztem...de tényleg semmi agresszívkodás nem volt benne...csak untam h 40el megy és előtte senki...sávot váltottam és megelőztem...kiérek a város uccso piroslámpájához én álltam elől...látom visszapillantoba h messzebbről feltűnik az ignis...akkor már éreztem h ez nem lex sima ügy...szépen hajtok fel a parton külső sávban ez el mellettem belsőben...mondom jooo...semmi gond...én a szokásos tempommal mentem...kanyarokban sz*rakodott a suzukis...odakentem neki pár helyen...de egyenesben egyértelmű h már nyéltől többet nem bírtam...azééé az ignis ott gyorsabb...idegesítette sztem h kanyarban nem tud megelőzni akkor kicsit elhuztam...aztán látom megint turja neki...nya mondom ha kicsit több ccm lenne...nem sz*vozott volna velem...direkte...nya mind1...gondoltam megosztom a kis storyt
ja elfelejtettem hogy tuareg rallyra 92 es évj kéne a szivocsonk.
Hú gyerekek baj van! vettem rotax123 hoz szivocsonkot karbi és blokk közé de benézös volt 28 as ra valo de nekem 34 es re kéne . segitsetek nem kell valakinek a 28-as ( használt) és nincs e valakinek 34esre jó állapotu használt ami nem kell? ára 4000ft ha vidékre kell postát állom!
Szerencsére csont nélkül átment
most jöttem be dolgozni, előtte vizsga
tegnap még útvonalengedéllyel mentem

Azért itt Bp-en tényleg figyelni kell, bár ma már találkoztam előzékeny autóssal is

Próbálok én is mihamarabb belejönni, bár még egy kicsit óvatos vagyok, de asszem ez így is jó
11 éve nem ültem motoron és ezt megérzem sajnos

Meg persze elsősorban közlekedési eszközként szolgál, de majd a hét végén kimegyek egyet a Pilisbe tekeregni
Igen, szerintem a karbi a szűk keresztmetszet Nekem a régi ETX-em fogott maxra 14k-t, gyári henger, gyári karbi. Na persze az már nem egészséges, meg ott már erő sincs, csak üresben megforgattam
Közben megjelent fire papa is Mi a pálya veled? Tényleg rég jártál már itt Na nem mintha én mostanában sokat írnék ide... Mito megvan még?
értem...egy ismimnek is van gs500...meg van vele elégedve ...bár nekem nem az esetem Sztem nekem is megmarad a drágaszág ha nem lex komoly vevő rá...non azon vagyok h nyár végére összejöjjön a másik vas ...de nem akarom elkajabálni...vmi 600ast szeretnék...multkor egy banditra kaptam egy olyan ajánlatot...ha lett volna kp-m annyi ki nem hagyom...dehát mindíg olyankor van ez is amikor nix rá keret...kicit tartok attol hogy ha majd kezemben a lóvé akkor meg nem találok olyat amiet szeretnék...de reménykedem Én sokat moccolok mostanság...igaz erre a 7re betett az idő esett most is...meg melo van sok de amugy szinte minden szabadidőm a motorozásnak szentelem csak győzzem benyával...meg olajjal
Jah meg vettem egy klassz kis csizmát
Megvan még sajna.. illetve nem sajna mert nem sajnálom, csak mar jo lenne valami nagyobb. AZ az igazsag hogy mostanaban nem sok időm volt motorozni mert nagyon nyomni kell a sulit, de tegnap azért bele tudtam egy 100ast csavarni. MInden ok vele amugy. Most amit kinéztem egy gs 500. 91 es felújítva a motorja elég szép állapotban 340 ért. Ez pont bele is férne a keretbe meg számomra egy tökéletes motor lenne. kIS fogyasztas meg minden. Neked valami nagyobb?
szupi...bár nem akarlak kizökkenteni érdeklődő a pegora?megvan még v eladtad? miet akarsz majd helyette?
Én figyelek serényen, csak közben tanulok:D
nya sehol senki?
Hmmm a 14k igen kemény!
Nem is gondoltam, hogy ennyit kellene neki forogni...
Akkor kicsi a karburátorom, az akadályozza a forgásban?
Esetleg fúvókaméretekről valakinek valami infója van, vagy csak simán a 34-es gyári karbi fúvókázása jó lesz? (mert ugye az újabb mocikon 34-es van gyárilag?)
ien ez...haver lc4 -e is megabrutál amugy mi a stájsz árulod még a mitot v már el is kelt?
Nyaaa gratula Sok balesetmentes km-t ...jah és átment a vizsgán gond nélkül a mocc?