Tényleg nem kötözködni akarok csak felvetődött bennem egy kérdés. Mondjuk mész 130-al és látod előre hogy meg kell állni! Akkor innen, hogyan kell helyesen megállni.
én sem azt mondom hogy lámpánál alapjáraton húzni kell a gázt, hanem ha a motor nagyobb fordulton, van pl motorfékezésnél, a gázt pedig visszaengeded akkor nincs annyi olaj neki és ez a dugó élettartamának megrövidülését okozhatja.
Magyarul, ha lassít előtted mondjuk egy autó akkor Te egyből húzod a kuplungot meg a gázt Azért néhány perc alatt nem távozik el az olaj a motorból, az más tészta ha Kékestetőről jössz lefelé ott elég gyakran kell gázfröccsöket adni!
Meg nem 6 ban állok meg, hanem megfogom és elkezdem kuplung behúzása mellett visszapakolni és fékezek. Némi cinizmus érzek ki a hangvételedből, de ez így van ktüteművel nem motorfkezünk és kész, ha nem muszály még rövid távon sem.
Hallod kérezd meg az rs az af1 és az összes kétütemű topikban hogy ki használ motorféket. Én ha van lámpa akkor úgy csinálom hogy fordulton tartom a motort gázzal, mert az a baj hogy alapjáraton nem kap elég oljat a különolajzótól.
Ha érdekel jelentkezz.
kalmikov@freemail.hu
Adsz kölcsön pénzt :
Akudni lehet?