Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én a helyedben ellenőrizném hogy a benzincsapból jön e benzin rendesen, az úszószintet, a kipufogo nem e csuvas, a légszűrő tiszta e. Ezekkel kezd.
Hát szóval 1-egyesben még kipörög..
aztán kettesben már nem akar ha csumig huzom a gázt néha néha elkapja egy félpillanatra akkor érezni h elkkezd húzni de ez csak egy fél pillanatig tart. 3. ban meg már alig akar valamit csinálni ...
pontos tüneteket ird mar le.
Olaszból jött a motor s nem müködött így olcsóban kaptam meg.
Magam keverem az olajat. A felsőt pobáltam már ugyis h nincs elömitve igazából nem volt jobb sőt egy kicsit rosszab...:(
Szertem ami közében vízszintesen van az a különolajzóé, a felső egy szuszogó annak szerintem nem kellene eltömítve lenni. Ha magadnak kevered az olajat akkor a középső maradjon? De amugy nem kérdezted a gyereket akitől vetted, hogy azelőtt mikor ment el volt e tömítva meg ilyenek?
Az annak a fékes cuccnak a helye..Ez pneumatikus power. egy takarítást megejthetnél...
nos lehet h nem valami jó a kép de asszem a lényeg látszik
De lehet h a szívó torok hosszával van valami.
Nemigazán tudom mert mikor vettem a otort akkor nem is indult még.
Mostmár legalább megy de nem az igaz.
Itt a kép a porlasztórol.
Ha valaki tudja hova mi menne azt megköszöném!
Tegyél rólla képet mert így nem látjuk.
hali
az a helyzet hogy nekem be van még kötve a fékkar a powerre( ha jól tudom akkor arról van szó) és a menet közben érezni hogy elkezd húzni( gondolom kinyit) és megvan valami bovdennek a helye is ha jól láttam de nem megy oda semmiféle bovden se. kell oda valami? mit működtet az? és a másikfélét hova kellene kötni?
üdv mitoo
2t vel nem motorfékezünk! me alapjárati olajat kap,de a fordulat viszonjt nagy és nincs normlis kenése...
halipapi mindnekinek:P
Kétüteműnél nem használunk motor féket. De én úgy gondolom hogy pont csökkenti, mert megnő a kipufogo nyílás keresztmetszete, ezáltal nagyob lesz a térfogatáram. De javítsatok ki ha tévedek.
Azok? Az olajat csak egy furaton kapja!
Van még egy feladata, növeli a motorfék erejét, nekem be van kötva, f@szán működik is
A pneumatikusnál van egy "lufi", ami membrannak hívnak. Ha kipufogobol kiáramló levegő sebessége elér egy bizonyos szintet, akkor a lufi felfújódik, akkor a nyelv kiemelkedi a kipufogo nyilásából így az megnő. Ennek a házában van egy hely ahova egy bowdennek vn hely csatlakozni, ez a hátsó fékre szokták kötni és amikor fékezel nyit a power, azért hogy fékezéskor kiszellőztesse a hengert. Hozzáteszem, én nem láttam ég olyat hogy valakinek ez fékszellőztetés még benne legyen a motorba, mint ahogy nekem sincs.
az hogyan műxik?
Nem, csak két fajta power van elektromos és pneumatikus.
Hát a pegasomon van egy mégnestekerrcs ami ha áramot kap felhúzza a a nyelvet a bowdennel a kipunyilásnál. ebben a tuaregben nem tuom hogy műxik:D
helló! az a helyzet hogy nekem is van valami gány a powerrel mert ahol valami bovdennek lenne helye( asszem bár még előtte nem láttam még ilyen mocit, hogy mi-hol van rajta....) szóval oda kell vmi bovden? de viszont menet közben amikor nyitna akkor érezni hogy csinálna vmit csak nemtom miért nem akar rendesen kipörögni. a gyujtáson már állítottam de még nem tökéletes. ez esetleg lehet az oka?
Hali! a haverom tuaregének a blokkján ahol az én pegasomon a powerszelep van megy be egy bowdenami mozgatja a nyelvet. Neki kör laakú gondolom az a power szelep (nem tudom ezekben) neki a bowden helyett egy csvar megy be.Most akkor ebben ki van belezve ? vagy nincs is benne szelep ?
MAjd holnap csinálok egy képet.
Amugy azok vannak eltömitve ahol olajat kapna mert hiányzik belöle az olajszivattyu v mi a rák.
(máshogy van megodlva az olajzás)
Nem tudom mely furatokra gondolsz (kép jó lenne), de vannak benne áttöretfuratok melyek valóban le vannak dugózva, ha ezekből kiszeded a dugót falsot fog szívni!
Nos a "csövecskék" helyét szerintem nem kell eltömíteni, mivel azok valamilyen szándékkal vannak úgy hagyva.