Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de a képek az adatlapomon magukért beszélnek
nya a wind pl. arra non szuper...pozitívan tudok rola nyilatkozni és 2 személlyel is okéjs
Hát arra pontosan! Nem ugratásra! Lejjebb írtam!
de nem egy kategória...az rx azért könnyebb ...terepen okésabb...a wind meg enduro...böhöm...orrnehéz...nem mondom h nem jo vele terepezni...de nem egy crossmotor...attol függ mire akarod használni leginkább...ha turázni arra tökéletes
Hát nemrég mentem egy RX-el, az szedte a csülkeit, ha a tuareg is tud ennyit akkor tuti!
Ez gyárilag is elég kihegyezett motor, ezért elég karbantartás igényes! Mentem már jópár 25-össel, de a rotax blokknak nincsen párja! Ne akard tuningolni!
mit akarsz rajta tuningolni?... ha ien 160-as hengerre gondolsz stb...akkor vegyél nagyobb ccm-es gépet...mert kár szétmókolni...rövid élettartamu lex a gépes...persze ez csak az én egyéni véleményem...mindenki maga tudja...
Ja bocs! A tulajt már hívtam 2X! De nem vettem fel! ÉS tuningilag mi a helyzet ezekkel a gépekkel?
hát én ezt meg ne haragudj...de felejtősre venném...amugy itt meg tudod nézni a 1990-1992-es Windeken is jobb oldalt van gyárilag a lánc :
Aprilia museo
Írtam, hogy sztem nem az eredeti a blokkja! Akkor most mi van
Néztem! De nem érted, h mit mondok?
Néztem a képeket! Nézd meg az enyémet is!
Az enyém 130-at megy végre, a forgalmiban 135kg van, 4L/100km a fogyasztása! Még valami info Az egy elég buher tuareg, még az idomok sem olyanok mint az enyémen! Ez valami 50-es gép lehet, a blokkja meg tuti nem gyári! Ilyen ótvar motort én nem vennék meg!
de nézd már meg a képet! Előbb írtam, h miért fontos te gyagyi! Mert akkor valószínű, h nem az eredeti blokkja van benne!
Forgalmiban 25LE, ez szerintem reális! Az meg aztán kurv@ fontos, hogy melyik oldalon van a lánc!
Vmi ötlet esetleg, vagy meghalt mindenki?
egyébként itt a link! http://www.hasznaltauto.hu/2003804_aprilia_tuareg_1991
És köszi az infót! Gondoltam így megtudom fejteni, h mi ez a hátsó futómű és, h milyen blokk van benne?
Hát mert tervezek venni vmi futkosós erdőbe lődörgős, barátnőmet a mögöttem vivős, szallonasütögetős gép vásárlását! És ráakadtam egy tuaregre ami 55e FT, de miután megnéztem a ti gépeiteket, eléggé pofánszúrt, h bal oldali láncos, és ebből következik, h akkor nem az eredeti blokk van benne!
az enyém '89-es és jobb oldalon van a lánc...de most ez miért fontos? a gyári érték asszem 32LE ...az enyém 127kg...120 a vége...utazója 100...fogyasztás szuper: 3.5-4lity körül ...mire vagy még kivi?
de neked ETX-ed van! Azt elfelejtettem, h én wind-ről beszéltem! Bocs!
az enyém pl. baloldali láncos
Helló mindenki!
Érdeklődni szeretnék, h egy normális állapotú tuaregnek mi a gyári teljesítménye? 90 körüli évjárat. ÉS, h létezik-e bal oldali láncos tuareg? Előre is köszi!
húúú bakker....ezen még nem is gondolkodtam még jó h szóltál vmit kitalálok
akkor vmi matrica szett lex rajta?
váz marad ezüst! az idomokat feketéra....jól fog kinézni mert fekete az ülés is...sztem fasza lesz 1be olvad