Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez komplett, Tuaerg Rally-ról való. 8000ft, ha érdekel írj.
Az a gumicső a szívóoldalon nem eredeti
Legjobb ha sűrített levegővel fújatod át a csatornákat! Ha nincs kompresszorod agy pumpa is megteszi csak akkor az kétemberes munka!
Azt a ragasztot akkor kiprobálom de amugy már természetesen kipucoltam a karpit egy por szem sincs benen :D
Basszus folyton olyan motort veszek amivel 10 perc motorozás után fél óra szerelés :D:D
Nah de csak sikerül beálitnai elösözr is az uszoval kell kezdenem vlamit mert mivel eltort a pöcke vagy folyton engedi a benzit így tulfojon csurog vagy ki se nyit..
Ezeken a műanyag úszós karbikon általában nem lehet benzinszintet állítani, gyárilag be van lőve! Megpróbálhatod kétkomponensű epoxi gyantával megragasztani (vegyszer álló).
Ha a kép szerint nézed a jobb oldali csavarról beszélek, a másik az alapjáraté!
Szedd szét a karbit az utolsó csavarig és takarítsd ki az összes járatot (hihetetlenül egyszerű típus, biztosan menni fog)! Baloldalt a kereszthornyú csavart 1-3 fordulatra kell kicsavarni, ezt fróbálgatni kell. Ha nagyon becsavarod akkor alapjáratról hirtelen gázadásra ledadoghat a motor a sok üzemanyag miatt. Ha nagyon kicsavarod erőtlen lesz és lassan ejti a fordulatot.
Kedves Bence 89! El kell hogy keserítselek! Ez nem a gyári karburátora a motorodnak! Yamaha robogókan található ilyen (pl Mint). A felső cső az automata benzincsaphoz menne az alsó a különolajozóé! Tehát gondolom keveréket tankolsz. Mindkét csőnek el kell lennie tömítve mivel másképp falsot szívna a motor!
Én ezt tapasztalatból írom, hogy növeli a motorféket! Mert hogy én kipróbáltam így is úgy is! Amúgy hol hallottad ezt, hogy 2T nél nem szabad motorféket használni? Tartósan nem szabad, példáúl hosszú lejtmenetbe! Attól, hogy városban lámpától lámpáig gyorsítasz majd szépen visszapakolod és ezáltal motorfékezel az ég egyatta világon semmi baja nem lesz! Vagy Te 6. ba állsz meg?
Hát ha az jó 50-es tuaregbe akkor érdekelne.
Azt hittem dellorto , ahoz lenne....
Tk Bocsi
TG vagy nem tom kcisivel lejebb találsz róla egy képet
Milyen tipusú pontosan a karbid?
Ebbe nincs olyan.
Érdekes de nincs.
Kezd kiidegelni :D
Hali nem tudom probáltad e.
A subertü lemezt egyel lejeb rakni.
D e ez lehet gyujtásis.
NAh igen szóval úgy kezdödött h próbáltam állitani az úszószinten mert azé az basztatta az orrom.
az egész usszó müanyag (márahol állitani lehetne a szintet az is). Gondoltam egy minimálisan csak hajéik hát nem. Igy eltört ....
valahogy próbáltam ragasztani beszoritani de ragazstót ugye oldja a benzin tömködé az meg kirázza az út .. haza is alig tudtam eljutni ki be nyitottam a benzin csapot de igy már kicsit jobban ment még húzott is 2. ban is ...
Valakine valami ötet azon kivül h új uszót vegyek estleg valakinek egy fölösleges?
eltom képzelni
eccerűen imádnak úúúúúúúgy odavannak értem
gondolom szeretenek a rendőrök
Timikém ezt nekedszánom ha hamarabb ideérnél mint én
De ne vedd ezt biztosra. Sokminden lehet ezen kívül, de látatlanban ennyit tudok mondani.
Akkor szét kell szednem rendesen :S
Kössz a segítséget
ugytom nincs. Akkor pedig vagy egy gyűrűtörés, vagy főtengelyszimering.
ezek megvoltak..
de eredményt nem hozott azt esetleg ne mtuodod h 50 -esekbe nincs véletlen power szelep?