Háát.. Ha minden jó, és nincsenek apró gubancok, mint pl Mikeenak, akkor fogod fönt a karnál azt a csavart, amivel tudod állítgatni, és jó alaposan kcisavarod... Persze ne essen a kezedbe, de csavard ki, hogy a dugattyú amennyire lehet, kijöjjön. Aztán lenn a légtelenítőcsavarra húzz egy benzincsövet, és emeld a magasba, hogy szépen a kijövő olaj len legyen a légtelenítőn. No és most lazítsd meg a légtelenítőt, de nagyon picit, úgy, hogy mikor pumpálod, nehezen nyomja ki az olajat, ne lazán beessen a kar, és könnyedén kijöjjön az olaj, hanem csk éppen ki tudjon jönni. Na ekkor elkezded lassan pumpálni, úgy, hogy behúzod, vársz picit, kiengeded, majd behúzod újra.... Ezt addig ismételgeted, míg nemigen jön buborék a csőbe (persze eleinte kell, hogy olajat is pumpálj, majd egy odő után csak a spriccelő olaj miatt lesz habos), no ekkor behúzod a kart, és meghúzod a légtelenítőt. No ezután szépen felpumpálod a féket, amíg meg nem keményedik. Amennyiben nem keményedik, vagy úgy tűnik, hogy folyton csak levegő jön, érdemes elzárni, és megnézni, hogy mikor behúzod a féket, mozognak-e a dugattyúk. Ha nem, az ciki.... Egyébként ha a nyeregből nem eresztetted le az olajat, akkor önnyebb a móka! Hja, és fontos, hogy a légtelenítőcsavarnak a légtelenítéskor a nyereg legfelső pontján kell lenni! Pl af1 hátsó féknyergénél ez gond, ott le kell szerelni a nyerget, és megfordítva (a pofák közé fát téve) kell légteleníteni, különben nem megy. (teszem hozzá, amikor vettük a motort, 5-en próbálkoztunk, és nem buta gyerekek voltak a körben, és nem ment... Másnapaddig-addig nézegettem, mire kisakkoztam, hogy az a baja, hogy meg kell fordítani....)
Kicseréltem a kuplung oldali szimmeringet az 50-es RV3-as blokkos Tuaregemben. Nem is ment olyan nehezen, könnyen kikapartam a régit. Aztán visszaraktam a kuplungkosarat minden cuccával együtt, de nagyon szorul a kuplung és nem is lehet teljesen behúzni. Már többször leszereltem majd vissza, de nem lett jobb. Úgy tűnik, mintha a kuplung kinyomú pálca nem menne be teljesen. Szerintetek mi okozhatja ezt?
nekem is rv3as blokkom van....msot lett kicserélve a főtengely csapágy, emg szimering....de szerelő csinálta, amúgy a kuplungot azt mindenképp le kell szedni, emg ott még van egy fogaskerék azt is le kell kapni....utána már hozzáférsz a cuccoshoz, de hogy pontosan hogy van sajna nem tom, emrt nem én csináltam viszont nekem még szívás volt, mert ki kellett cserélni még az állórészt is de megvan és működik, ma már belecsavartam vagy 25km-t
am azokhoz a képekhez visszatérve, a bal oldali az a levegő állító csavar, meg rugó van előtte, meg egy kis o gyűrű, szal a többiek jól mondták
nah széles utat! majd még jelentkezem
haverom barátnöje ilyen motorozos:D nagyon rácuppant, multkor is mikor mentünk sarazni emg crosspályára meg erdöbe akkor is ott ült haver mögött a cagiván:D azért crosspályán leszállt, mert az örült küldte neki nagyoin, igy is szegény mindig olyan ideges ahogy látja h repked a srác:D
na azé me mondom 15be mennek ezek a 34es karbik
hu olyat motoroztunk délután citrommal mindkettten 2 személlyel,rendszám nélkül vittük a lányokat motorozni
én meg majdnem beszartam mondom milyen karbi ez:D vagy rajtafelejtik a blokkotXD hu irjatok vmi jo motorosost végre jo kedvem van meggyogyultam és ma este party!:D
am azokhoz a képekhez visszatérve, a bal oldali az a levegő állító csavar, meg rugó van előtte, meg egy kis o gyűrű, szal a többiek jól mondták
nah széles utat! majd még jelentkezem
hu olyat motoroztunk délután citrommal mindkettten 2 személlyel,rendszám nélkül vittük a lányokat motorozni