Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

bocs rossz figurát választottam ez akart lenni.
Mibaj?
szép a motorod!
Ugy szoktam takarítani ezeket ( és ez vonatkozik a tárcsafékes autokra is ) a fékkar használatával kipumpálom a dugattyút amig már majdnem kin van a karmanttyú,és vagy csavarlazítóval,vagy fékfolyadékkal megtisztitom és utána visszanyomom (általában egy vízpumpa fogó segítségével) a műveletet addig ismételgetem amig a fékkar elengedése után a dugattyú magától vissza nem húzodik egy picit.
Hát valószínű De csak akkor, ha nincs benne olaj, mert úgy nem hiszem, hogy benyomnád kézzel
jaaa,hát ak sztem vmi dgulás...ganézd ki a cumót azátn fain lesz az
agysebésznek
Szerintetek ha szétszedtem azt az első féknyerget, akkor a dugattyúkat szabad kézzel tudnom kellene mozgatni?
Szerintem a legjobb akkor is az, ha széthúzza a blokkot, nem érdemes "kockáztatni". Nem tart semeddig sem szétkapni, meg összerakni.
Ha kívül van a szimemring, akkor nem gond! Én is cseréltem már így szimmeringet, igaz, nem a sajátomba. De óvatosnak kell lenni, kivenni nem egyszerű.

Amúgy Zsooc, az, hogy a főtengely belemegy a csapágyba simán, az nem jelenti, hogy elkopott! Van, mikor lazábbra ilelsztik! Ha a házba megy simán, az kiverődés jele!


Domi: Az úszónyerges félre koptatja, ilyen! Mi több, nekem a Hyon nem csak a jobbos-balos kopása más, de egy fékbetét is féloldalasan kopik... Úszónyereg... Nem véletlenül jobb a sokdugattyús... Egyébként az, hogy szabadon nem egyszerre mozog nem érdekes, mert mikor nyomás alá kerül, akkor úgyis egyenletes lesz a nyomás benn, mivel ugye folyadékban a nyomás állandó!
Az már inkább gáz Szedd szét, tisztítsd ki, cseréld ki a fékolajat, és mindjárt jobb lesz.
Jaaahj de én nem úgy értem hogy a küldő meg a belső rész mozog egyszerre, hanem a két dugó nem mozog egyszerre.
nőgyógyásznak készül a gyerek?
ha nagyon ügyes vagy,akkor kiveszed a gyertyát és azon a kis luykon keresztül cserélsz szimeringet
de ércs meg hogy az nem egyszerre mozog a külső rész mozog, a belső fix..és a külső mozgó rész rányomja a fix re a féktárcsát..
na mek én ,megyünk partyzni cittel
Persze ki lehet cserélni úgy is, ha nem húzod szét, csak akkor vegyél vagy 10 db szimmeringet, mert valószínűleg elsőre nem fog menni Viccet félretéve, igazából csak úgy lehet, ha széthúzod. De egyszerű, gondolj bele: ha nem szeded szét, akkor hogy veszed ki a régit, és hogy teszed bele az újat, úgy, hogy a főtengely is benne van?
jah és muszaly voltam lekötni az olajcsövet mert nem birtam a csavarokat kitekerni csak satuban.
Hat azért lett szétszedve hogy felragasztassan, mert mikor folyt a telo ráfolyt, és nem fog rendesen, de lácik hogy a két rész nem egyszerre mozog. De ha valaki erről valami szemléltető rajzot felvágna megköszönném.
de nem kell ak kitakaritani,me jó ahogy van azt csak azé irtam me először nem jutot eszmbe hogy uszonyerges fék van rajta
mer most nincs benne olaj,vagy nemn müxik?
Hát azt csak úgy tudod kipróbálni ha felszereled...
mer mondom hogy csak az egyik oldal mozog,a belső az fixen áll ,és maga a komlett nyereg tud mozogni oldalra,hogy a fékpofa ahogy kopik ahoz tudjon alkalmazkodni.. igy sokkal kissebb helyen elfér a féknyereb,mivel csak 1ik oldalon van dugattyu
Csak akkor valaki irja mar le, hogy hogy tisztísam ki és hogy hogy tudom megnézni hogy működi e anélkü, hogy feltöltenhém olajjal?
Pedig így van ahogy leírta fireball... nsren is ilyen fék van...
De mért ne mozogna egyszerre akkor nem kopik rendesen a betét.