Hali mindenkinek,van egy elado Pirelli Mach 140/80R17-es utcai gumim!Ár megegyezés szerint.(95%-os)Ha vkit irdekel dobok fel képet! (bodacarstyling@freemail.hu,30/2349424)
igen, nagyobbra váltás miatt adom el.Kevés az a 35 ló VFR-t,FZR-t vagy ZXR-t szeretnék, tehát kategória váltás is lesz.Borzasztó pénzekbe van nekem ez a motor, és annyit nem ér egy 125ös h 20.000ként dobáljam ki belőle a cuccokat...de szerintem ezzel ti is így vagytok 3éve van nálam a mocc, és hát totál fel van újítva ugyh még így akarom eladni nem lestrapáltan. így ér a legtöbbet.Ha valakit érdekel akkor MSN!
Sziasztok! ha valakit érdekel, eladó lesz a Tuaregem 1 hónapon belül....csak gondoltam előre szólok hátha itt valakinek kell, ne valami hozzánemértő motorgyilkos vigye el a nagyvilágból
MSN---LEGACY4EVER@FREEMAIL.HU
Ha ki akarom cserélni a kuplung oldali szimmeringet RV3-as blokkomban akkor a vízkeringetőnél lévő szimmeringjét is ki kell cserélni? Vagy az független attól? Nem tudjátok milyen méretű szimmering kell a főtengely kuplung felöli oldalára?
biztos hogy nem az olajat szabájozza,oan nincs a karbin ezzel a levegőt állitod,és jah 1 rugo van rajta aszem,és ha az nincs ak ott a válsza h mé csapvaridoik a rázkódásról,minvel a rugo ha nyomja ak ne mcsavarodik el... az olajat ott tod álitani ,ahol az olajzásbohz megy a bovden,ott van 1 spanolo
Nekem a baloldali csavaron van egy O-gyűrű a menet után, és az miatt nehezebb tekerni a csavart...
szerintem ha ez rajt van akkor nem tekerődhet elmagától... persze ha PHBH28-as karbid van
Szevasztok!
A multkor írtam a 90"-es tuareggel kapcsolatban és a karbit 79-szer átnéztem (úszószint, tulfolyók, fuvókák és ki is takarítottam a tankot szintúgy). Nincs más ötletem, de ezeket a képeket nézzétek már meg, mert szerintem az olajadagó állítócsavar hiányos, mert nagyon könnyen lehet csavarni a karbiban, sőt magától csavarodik. Szerintem ez így nem normális. A válaszokat előre is köszi.
Mikor beszünteték a 98-ast rá egy hétre mostam a gépet és akkor fedeztem fel rajta a matricát ami szerint 98-as kell bele, ugyhogy erről lekéstem. (autóban meg a dizelt szeresem)
Én régebben amíg volt sokszor tankoltam 98ast a kocsiba meg néha a motorba is, és mondjuk a kocsi kevesebbet evett meg a 98asból úgy átlag fél literrel. én szerettem.
MSN---LEGACY4EVER@FREEMAIL.HU
Nekem a baloldali csavaron van egy O-gyűrű a menet után, és az miatt nehezebb tekerni a csavart...
szerintem ha ez rajt van akkor nem tekerődhet elmagától... persze ha PHBH28-as karbid van
A multkor írtam a 90"-es tuareggel kapcsolatban és a karbit 79-szer átnéztem (úszószint, tulfolyók, fuvókák és ki is takarítottam a tankot szintúgy). Nincs más ötletem, de ezeket a képeket nézzétek már meg, mert szerintem az olajadagó állítócsavar hiányos, mert nagyon könnyen lehet csavarni a karbiban, sőt magától csavarodik. Szerintem ez így nem normális. A válaszokat előre is köszi.