de várjá vaze,kezdjük ott mien fék ez? me a tuaregen uszonyerges fék van... ami annyit tesz,h a 2 dugo a külső oldalon van, a másik oldal fixen áll.. és a külső kettő nyomja hozzá a belső fékpofához,ami fixen áll a tárcsát... szval ott nem fog egyszeree mozogni...
jah nekem is az volt,h forro volt minden,meg fele tekercs dehol,mondom ezel meg mivan hát igen a szimo,ami mindent bir azé szeretem a szimot megölhetetlen
Enyémnek is rossz a főtengelye (kotyog), gondolom a csapágyak is, a lendkereket ki-be lehet mozgatni. Az mitől van, hogy nagy fordulaton nagyon rezonál a moci? Én is megpróbálom eladni, úgy látszik meg is veszik, nem adom drágán, 80ezerért. Csak szimmeringet kéne cserélni. Elég rossz tapasztalataim vannak ezekkel a blokkokkal, a réginek is ugyanez volt a baja, a főtengely annyira elkopott, hogy melegítés nélkül is rá lehetett húzni a csapágyakat.
Nincs alapjárata mocimnak (Tuareg ETX-50). Nagyon felpörög. Arra gondolok, hogy a szimmering(ek) rossz(ak). A kuplung oldali szimmering cseréjéhez le kell szedni a kuplungot (RV3 blokk)? Még soha ne szedtem le azt a deknit, gondolom az olaj- és vízpumpát le kell szedni nem? Kell hozzá valami speciális szerszám?
Persze! De az kalapácsos gyújtás volt biztosan, nem elektronikus! A simson nekem is ment úgy, hogy az utángyártott tekercs csavarja eltört, kilifegett a gyújtótekercs, és súrolta a lendkereket. Csak azért állt meg, mert leszakadt róla a vezeték a nagy mocorgás közben, különben tűz forró volt a lendkerék, és a tekercs is, de ment!
beleért az állórészbe a forgórész? és kinyirta?
hát igen a tuning átka főleg ha amikor rátetted a tuningot lehet má ak se volt anynira toppon a block,a tuning meg könnyen szétszedi
hát msnen nem szoktam lenni, csak bejelentkezve vok, de nem vok ott szinte soha...... am főtengely csapágyas a gép, kb 40ezer utána lehet h beadom a márkakereskedésbe, hogy adják el am köcce a segítséget mindenkinek
nekem szimon a lendkerék a stiftelésnél szétkopott,és beleért a lendkerékbe, lekopott a fele a tekercsnek,mámmint anna ka vas résznek ami ott van tod kivül,és fél évig még ment
Halle...maxi hát a tiéddel is mindíg van vmi gebasz...sajnálom...remélem most is megoldodik a dolog és nem lex tul sokba... msn-en miért nem írsz vissza ?
Hümm.. Szerintem is elkopott a főtengelycsapágy, és összeért a generátor álló, és forgórésze.. Ha így van, valószínáűleg mindkettő kuka... Persze megjegyzem hallkan, minden hasonló témájú írás, cikk, fórum felhívja a figyelmet, hogy ha felújítás következik, és hajtókarcsere, akkor cserélni kell a főtengelycsapágyakat, még ha jónak tánnek is! Valószínűleg itt elhanyagolták...
de még mekkora pénzér elatta az rx et..én azon csonálkoztam, h ien áron simáén elatta ráadásul ugyh szar is volt.. me ha még full plir álapot,renszmá minden,ak visitva de aszondom h ok..na de igy...
van ez a közmondás,hogy amég van veréb van szar is.. vagy forditva nemtom,de ez téleg nagyon igaz
hát igen a tuning átka főleg ha amikor rátetted a tuningot lehet má ak se volt anynira toppon a block,a tuning meg könnyen szétszedi
valaki tudna nekem aprilia tuareghez arrow rendszert?
Áprilia Tuareg Rally 125 lenkerék lehuzató kellene ha tudtok segiteni jelezzeétek
van ez a közmondás,hogy amég van veréb van szar is.. vagy forditva nemtom,de ez téleg nagyon igaz