Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Grimeca fék ugyan olyan mint a tuaregen van.
de várjá vaze,kezdjük ott mien fék ez? me a tuaregen uszonyerges fék van... ami annyit tesz,h a 2 dugo a külső oldalon van, a másik oldal fixen áll.. és a külső kettő nyomja hozzá a belső fékpofához,ami fixen áll a tárcsát... szval ott nem fog egyszeree mozogni...
Meg ha kitakarítom, hogy nézzem gehogy jo e?
és mivel takarítsam ki szerinted?
nembiztos h szimeringes azé me nincs alapjárat.. lehet karbiba főfuvoka eldugult vagy szar gyertya vagy sok midnen
takaricsd ki leeht vmi kosz van benne
jah nekem is az volt,h forro volt minden,meg fele tekercs dehol,mondom ezel meg mivan hát igen a szimo,ami mindent bir azé szeretem a szimot megölhetetlen
Valaki adjon mar tanácsot, hogy mit lehet akkor kezdeni, hogyha az első féknyeregben a két dugattyú nem egyszerre mozog?
Na ne már! Ez biztos, hogy a főtengely szimmering cseréhez szét kell húzni a blokkot?
Nem csak a denkint, az egész blokkot szét kell húzni szimmering cseréhez. Máshogy nem tudod barkácsolás nélkül beletenni, nem is ér annyit.
Enyémnek is rossz a főtengelye (kotyog), gondolom a csapágyak is, a lendkereket ki-be lehet mozgatni. Az mitől van, hogy nagy fordulaton nagyon rezonál a moci? Én is megpróbálom eladni, úgy látszik meg is veszik, nem adom drágán, 80ezerért. Csak szimmeringet kéne cserélni. Elég rossz tapasztalataim vannak ezekkel a blokkokkal, a réginek is ugyanez volt a baja, a főtengely annyira elkopott, hogy melegítés nélkül is rá lehetett húzni a csapágyakat.
Nincs alapjárata mocimnak (Tuareg ETX-50). Nagyon felpörög. Arra gondolok, hogy a szimmering(ek) rossz(ak). A kuplung oldali szimmering cseréjéhez le kell szedni a kuplungot (RV3 blokk)? Még soha ne szedtem le azt a deknit, gondolom az olaj- és vízpumpát le kell szedni nem? Kell hozzá valami speciális szerszám?
huuu basszus...
Persze! De az kalapácsos gyújtás volt biztosan, nem elektronikus! A simson nekem is ment úgy, hogy az utángyártott tekercs csavarja eltört, kilifegett a gyújtótekercs, és súrolta a lendkereket. Csak azért állt meg, mert leszakadt róla a vezeték a nagy mocorgás közben, különben tűz forró volt a lendkerék, és a tekercs is, de ment!
hát igen ebben van igazság, nem véletlenül 50-es gyárilag...
beleért az állórészbe a forgórész? és kinyirta?
hát igen a tuning átka főleg ha amikor rátetted a tuningot lehet má ak se volt anynira toppon a block,a tuning meg könnyen szétszedi
hát msnen nem szoktam lenni, csak bejelentkezve vok, de nem vok ott szinte soha...... am főtengely csapágyas a gép, kb 40ezer utána lehet h beadom a márkakereskedésbe, hogy adják el am köcce a segítséget mindenkinek
van msn ed elissa? vegyél fel adatlapon a cimem
nekem szimon a lendkerék a stiftelésnél szétkopott,és beleért a lendkerékbe, lekopott a fele a tekercsnek,mámmint anna ka vas résznek ami ott van tod kivül,és fél évig még ment
Halle...maxi hát a tiéddel is mindíg van vmi gebasz...sajnálom...remélem most is megoldodik a dolog és nem lex tul sokba... msn-en miért nem írsz vissza ?
sziaszok!
valaki tudna nekem aprilia tuareghez arrow rendszert?
Hümm.. Szerintem is elkopott a főtengelycsapágy, és összeért a generátor álló, és forgórésze.. Ha így van, valószínáűleg mindkettő kuka... Persze megjegyzem hallkan, minden hasonló témájú írás, cikk, fórum felhívja a figyelmet, hogy ha felújítás következik, és hajtókarcsere, akkor cserélni kell a főtengelycsapágyakat, még ha jónak tánnek is! Valószínűleg itt elhanyagolták...
Üdv mindenkinek.
Áprilia Tuareg Rally 125 lenkerék lehuzató kellene ha tudtok segiteni jelezzeétek
de még mekkora pénzér elatta az rx et..én azon csonálkoztam, h ien áron simáén elatta ráadásul ugyh szar is volt.. me ha még full plir álapot,renszmá minden,ak visitva de aszondom h ok..na de igy...
van ez a közmondás,hogy amég van veréb van szar is.. vagy forditva nemtom,de ez téleg nagyon igaz
Jaja Bohóc a gyerek...