Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

xlzx
de am övé.. most is itt szokott arcoskodni am.. most vmi ktm je van álitolag azzal is vannak bajok..meg az rxével is volt sok neki is..
de tom ,h mindig monta ,hogy ien oan fasza az rx,aztán vmi haverjától hallotatm,h nagy szar az egész ho gy álandóan szerelőnél van meg minden.. meg h 150et ment.. oszt kiderült h vmi 1000éves dugo volt benne.. meg értem sm szettel óra szerint jóhogy 150et ment,nekem is anyit mutatott... mivel 21es kerék helyett 17es volt, és sokkal jobban forgott az első kerék.... na de mind1
Jaja, vágom. Amúgy ez nem az a gyereké volt, aki mindig idejárkált, és lökte az okosat? Valami gyuri vagy mi, nem? A nickjére már nem emlékszem most.
hát jah ráadásul vmi nagy pénzé vette,az életét ráköltötte szegény csávó,és még mossse jó
Az RX meg kuka, a volt gazdájának meg ki kéne tépni a kezét-lábát, és azzal kell agyonütni...
"Beljebb kell hatolni..."
először nézdmeg lehet csak elnyirta az éket...arán ha nem az,ak beljebb kell hatolni a blockba szétnézni mivan...
akármilyen aprilia probléma vetődik fel, fepi egyből ir ,h mi lehet,me neki is volt ilyen van vmi ami nem szart még az rx en? téleg most am megy má végre?
Mondjuk ez a hang csak akkor van, ha teljesen széthullott a csapágy(kosár). Ettől még ki lehet kopva keményen, és lehet, hogy fel-le, jobbra-balra mozog a főtengely vége, rajta a lendkerékkel. Sajnos annak elég egy kicsi is, hogy daráljon, mert kb 1,5-2 mm van a lendkerékmágnes belső fele és az alaplap között. De így látatlanban nem igazán lehet megmondani, ahhoz látni kéne. Majd a szerelő tájékoztat Azért reméljük nincs nagy baja.
Jah télleg, neked 50-es van Akkor nem olyan drága. Szerintem nem csapágy, legalábbis, ha menet közben nem hallottál semmilyen erős, darálós hangot, akkor nem.
uhh, hát az nem túl biztató mondjuk nekem lehet hogy olcsóbb mer ez csak 50es(vagyis70....) néztem hogy egy állórász 17ezer, alaplapot nem láttam..... de akk tuti h nem a csapágy lesz?
A lendkeréknek épp hogy egy picit sem szabad mozognia. Amúgy főtengelycsapágy nem hiszem, annak eléggé darálós hangja van, azt menet közben biztos észre vetted volna. Lehet még az, amit fire mondott, hogy eltört a lendkerékék. Lehet még az is, hogy valami bekerült a lendkerék és az alaplap közé, és csúnyán megdarálta, az viszont nem lesz olcsó... Nálam is volt ilyen, ugyanezekkel a tünetekkel, szétdarálta a lendkerék az alaplapot, menet közben megállt, majd újra beíndítottam, hazamentem vele, leállítottam, és már nem indult többet. Alaplap, lendkerék kuka volt egyből, 50 ezer...
http://kepesmotor.hu/honda/i?p...
nem 300 kicsit több de sztem lehet alkudni nézd meg:P
de akkor nem is volt egyáltalán szikra se? mert nekem semmi szikra nicsn, és egyik pillanatrol a másikra
Hát az a kis surlódás lehet főtengelycsapágy... Sajna nekem az volt
most szerelőnél van mert nem volt leszedőm, csak azért érdekelne hogy tujdam mire számítsak de am nem lötyög rajta a lendkerék, épp h mozog 1 picit, de sztem annyi kell.....
vedd le a lendkereket,lehet elnyirta a lendkerék éket
helló all! ismét kéne egy kis segítség vmeik nap megállt a mocc..... először amikor leállt még gurulás közben belöktem 1esbe és visszaindult, majd ezután mentem vagy 20 métert és megállt de végleg.....utána itthon néztem és semmi szikra nem volt. a gyujtótrafót átcseréltük egy újra, azzal se volt szikra, ezután meg leszedtem az oldaldeknit(a lendkerék felölit) és ahogy forgattam a lendkereket egy ponton hallani lehetett kis surlódó hangot, ( nem a henger+a dugó volt....) szerintetek ez mi lehet? azt mondták, hogy főtengely csapágy, szimering csere LEHET, vagy vmi vezeték elszakadás? csak azér fura mert elég hirtelen volt és utána még ment egy kicsit.....aki tud lécci segítsen már, nagyon fontos lenne, előre is köcce
széles utat!
üdv: by maxidj
XT-k közül inkább csak a 600-as tetszik, ahhoz meg nincs jogsim...
olyan motort mondjatok amit vezethetek korlátos jogsival, nem eszik sokat, jókat lehet vele túrázni, van hozzá alkatrész, rendszámos, tetszik is és mindezt 300k-ból megúszom
szerintem most feladtam a leckét....
ha jogsid van akkor én nem feltétlenül windet néznék 4T-ben, inkább XT, abbol is van 350 meg 600 meg minden, sztem jo gépek és azok is elég igénytelenek, plusz az elterjettebb mint a wind igy van hozzá alkatrész is, ráadásul még forgalmisat is lehet belöle találni... (jobban megéri mint foralomba helyezni szvsz...)
Sziasztok!

Én is szemezgetek egy 350es Winddel, főleg a fogyasztás miatt szimpatikusabb a 125-nél. Csak ne lenne olyan drága a forgalomba helyezés

itt van róla leírás olasz és angol nyelven:
Wind 350
dede...láttam h 350-es az övé
polisport kézvédő itt:
motormann
citybike

Vagy vatera-n tudsz nézni használtat...
Nem tud valaki polisport kézvédőt ?
Kinek van még rajtam kivűl tuareg rally-ja ?
Csak úgy vettem ki a szavaidból, hogy nem esett le, hogy az övé nem 125-ös. Amúgy persze, hogy minőségi cuccok kellenek bele, legalábbis, ha azt akarja, hogy sokáig jó legyen.