Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kiveszed a hengelyt akkor kijön a kerék,max a távtartók vannak még ott de annak is kikell jönni ha nicns benne a tengely
Nekem is volt b10eg és sose volt baja... szerintem a más baj lehet ott....
Azért meg meg van feszülve a kerék szerintem...
Ha valaki elmondana, hogy az első kerék csapágyat hogy kell cserélni?
hi srácok
egy elég vicces problémával állok szemben nem is hittem hogy egy ilyen kis pitiáner dolog is ki tud velem cseszni
az aprilám elsö kereke defektes, és neki áltam szerelni
de valamiért olyan buzi modon kell csinálni
megköszönném ha valaki felvilágositana erröl hogy kell azt a kurva kereket kiszedni
ha elöröl nézzük a moccot akkor a bal villánál levö két kis csavart kitekertem valamint elkezdtem egy impusszal tekerni az a tengely akármit és a jobb villa kijön és a balban bent marad az a szar
fontos lenne a segítség
elöre is köszi
próbáld meg a másik fajtával az egv vel ,hátha az beválik.. nekem is ien volt h nem igy gyári volt benne, azazl ment,vettem bele gyárit,azzal ment 5percet,aztán megált.. és a régivel meg ment..
de a NGK.com-on meg irja mind a kettőt.....
akkor csak hibás lett volna.... csak ha megint kinyirja szétakadok...
a gyári pedig a b10eg...
CSőő lenne egy kérdésem, hogy a b10eg vagy a b10egv jobb a Rally-ba? csak egyszer volt b10eg-ém és egy hétig birta...
én a helyedben nem tuningolnám 160-asra...persze ezt te tudod...de sztem nem éri meg...elég rövid idő tartamu lex akkor a moccod...sztem simán perselyeztesd meg és kész ...ha meg többre vágysz...add el ...gyűjtögess és nagyobb gép...
Pollinivel kevesebbet? Hát az nagy hülye volt, aki ezt mondta...
NEM KELL!
Blokk estetleg valakinek?
meg ilyeneket irnak,hogy a polinnivel kevesebet fog enni,mivel nyomatékosabb és nem kell forgatni anynira na persze ez max az elméletbe müxik,hogy kevesebb benzinnel elmész a polinivel mint a gáyrival.. ak minek vettél polinit? ak vehetsz 1 babettát is , és jársz vle nyélen,még ugy is kevesewbbet eszik,mint a mito alapjáraton
Hát ezaz, úgy értettem én is
de ak meg minek veszel 160aas polinit ha 5ezer alatt mész vele? enyi erővel ehecc egy szimót is
mitot?
sztem nem roszabb a perselyes ,mint a nikasilos,leg lehet furni,pl ien helyzetbe mint te vagy hogy benyirodott..de vehecc rá máaik hengert nikasilost,aszem 35é van dugoval
jah am sztem se jó a 160henger rá mindent kinyír.. nem éri meg nem lesz ez se annyira durva egy hét oszt megunod semmi értelme tuningolni egyértek a kollegával ha változást akarsz nagyobb gép..
am csinálnak nicasilos hüvelyezést is de az drágább mint a sima.. de am nincs érezhető külömbség...
citromot kelene ezzel megkeresni, neki ha jol láttam 160-as a pegasoja, de azzal egyet értek h a fötengely meg az egész blokk nem a 160-as hengerhez lett kitalálva... szoval nem tudom sztem nem éri meg az a pár loerö,l inkább gyüjts késöbbi nagyobb motorra:D
Én nem ajánlanám a 160-as Pollinit, mert nagyon rövid időn belül megeszi a blokkot. Arról nem tudok, hogy sokat kéne állítgatni, szerintem az hülyeség, de az tény, hogy a gyári alkatrészek nem egy 160-as hengerhez lettek tervezve. Bár, ha meg tudod állni, hogy nem pörgeted 5000 fölé, akkor még tartós is lehet...
vmi erösebbre vágyom most nah:D