ÁÁÁÁÁ kell egy nagyobb motor Most néztem hogy mi az ami reális lehetne, GS 500 , CBF 500 az előbbi gazdaságos az utóbbi viszont dögösebb... ááá .... KELL Megőrültem, persze csak ilyen köztes gépnek, utána DL 650 majd Moto Guzzi Breva 1200 vagy BMW R 1200R...
Nincs valakinek egy kis fölös pénze? ha lenne dobjon már meg esetleg egy kevéskével...
Bár mire odakerülök biztos lesznek jobb gépek vagy ugyanezek újabb változatai...
Nah próbálok lenyugodni, este megyek leiszom magam
Nyugi nincs használatban a csésze Most értem haza én is, gurultam egy kicsit meg elvittem egy ismerősömet egy karikára. Kezd hűvös lenni az idő... csak a lábam fázott mert rövid a gatyám... a motorozós fennmaradt Miskolcon de már nem érdekelt
Na jóvan, elárulom, 160-ba hoztam el, mert hát a srác elmondása alapján nagyon sok baja volt, ami egyébként nincs is... Így járt...
Szerintem amúgy jó vétel volt, főleg, ha azt veszem figyelembe, hogy télen úgyis komplett felújítom, akkor alapnak nagyon jó. Ráadásul minden hiánytalanul megvan rajta, ami nekem fontos. Az ETX-et mikor vettem elég sok minden hiányzott róla, és csak ha ezeket az apróságokat nézem, már 40 ezret rákölthettem volna... Nem mindegy. Motorikusan is jó, tehát nincs okom panaszra
Ma is voltam motorozni, nagyon megy, tök tetszik
holnap megpróbálom elkérni a fotómasinát tesómtól, telóval is lehetne képet csinálni csak nemtom leszedni a telóról mert semmiféle adatátvivő nincs csak kábelcsati, azt meg vesz a franc...
Tényleg nem rossz, átvizsgáltam, de működik rendesen, 7800-nál nyit, meg hát érzem is Amúgy köszönöm, de a szervízkönyvet, meg a vezetéktervet már egyszer elküldted még régen, azóta is megvan, pont tegnap nézegettem.
Amúgy olvastad a hírdetésben ezeket a mondatokat, hogy "gyárilag rotax tuning", meg "keveset gyártottak le ebből a szériából"... Ja meg, mikor lementünk megnézni, ilyet szól "húú, ebben a rotax blokk van, olyan ritka, mint a fehér holló, nem is lehet hozzá alkatrészt kapni..." Hát el kellett fordulnom röhögni egyet magamban... A srác simán azt hitte, hogy egy Sport Pro büszke tulajdonosa, de erről azért gyorsan felvilágosítottam, hogy nem igazán... Na mindegy, lényeg, hogy jól jártam
Hja a többi csak bénázás dolga, nem ügy De ha az elektronika rossz, az gond lenne... Jó motorozgatást vele! Egyébként nem kell a javítási útmutató, és a vezetékterv hozzá? Küldesz egy mailcímet, elküldöm!
Amúgy, a "sokat kap" hiba (a gyerek szerint), annyit takart, hogy félig el volt dugulva a karbi, meg el volt állítva az úszó. Ezeket megcsináltam, meg kapott egy szűrőt is, és kiakad a fordulatsztám-mérő...
Nincs valakinek egy kis fölös pénze? ha lenne dobjon már meg esetleg egy kevéskével...
Bár mire odakerülök biztos lesznek jobb gépek vagy ugyanezek újabb változatai...
Nah próbálok lenyugodni, este megyek leiszom magam
Szerintem amúgy jó vétel volt, főleg, ha azt veszem figyelembe, hogy télen úgyis komplett felújítom, akkor alapnak nagyon jó. Ráadásul minden hiánytalanul megvan rajta, ami nekem fontos. Az ETX-et mikor vettem elég sok minden hiányzott róla, és csak ha ezeket az apróságokat nézem, már 40 ezret rákölthettem volna... Nem mindegy. Motorikusan is jó, tehát nincs okom panaszra
Ma is voltam motorozni, nagyon megy, tök tetszik
Na asszem ideje menni aludni, jó éjt mindenkinek!
Amúgy olvastad a hírdetésben ezeket a mondatokat, hogy "gyárilag rotax tuning", meg "keveset gyártottak le ebből a szériából"... Ja meg, mikor lementünk megnézni, ilyet szól "húú, ebben a rotax blokk van, olyan ritka, mint a fehér holló, nem is lehet hozzá alkatrészt kapni..." Hát el kellett fordulnom röhögni egyet magamban... A srác simán azt hitte, hogy egy Sport Pro büszke tulajdonosa, de erről azért gyorsan felvilágosítottam, hogy nem igazán... Na mindegy, lényeg, hogy jól jártam