Jaja, belemegy az is. Bár néztem, a Futurámon tök más Dell"Orto karbi van, avval például nem egyezne meg Amúgy hasít nagyon, már raktam bele egy vadi új 9 Ah-s akksit, kapott egy benzinszűrőt, benzincsövet, meg lecseréltem a keverék olajat is, ki tudja mi volt benne, azt elfelejtettem megkérdezni. Ma még veszek váltóba való olajat is, azt utána míg nem lesz mínusz 20, addig motorozni akarok
ex mitom hogy teccik? nem rosz gép volt, polini 160,34es karbi,arrow puff,+ gumi garnitura,rendszám minden jáccott és nemsokkal 200fölött vettem és sokkal 300fölött attam el
nah akkor oks..am ma találtam meg azt a kis szivato tuskot ithon,azt elfelejtettem beletenni de monyuk az is mgeegyezik a 26oséval... és süvit az uj gép?
Köszkösz! Képen tényleg nem csúnya, de közelről az sajnos... Mondjuk lepattogva hál Istennek nincs, de karcos nagyon. Nem baj, majd télen ezt is Ja, tényleg, átvettem a cuccot ma, faxa minden, köszi mégegyszer!
Az a baja az ETX-emnek, hogy nem lehet normálisan alapjáratot beállítani és ha meghúzom a gázt, majd visszenegedem akkor elkezd felpörögni a motor és egyre nagyobb lesz a fordulat. Ezt mi okozhatja? A karbi típusa Dellorto SHA 15-15. Szerintetek a karbi a rossz vagy más? Én még a gyújtás oldali szimmeringre gondoltam, hogy esetleg az a rossz, de nem vagyok benne biztos.
nemrossz am ez téleg igy van h képen tök jónak tünik a festés,és am meg közelről,élőbe tele van hibákkal,az én mitom is ien volt, az is képen tök polir ,oszt élőbe meg tele volt festési hibákkal,leütve,lekopva lepattogva a festék...
nyomatok akkor én is képeket amiket már igértem
Az érdekelne. Milyen állapotban van?