Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

azé nem ment mert mindíg valami marhaságról kellett írni....
szóhoz se jutok megszopat 1 test kábel,nekem is az 1ik ucsco dolog lett vna ,amire gondolok 1 ilyen jelenségnél...
Pedig soha nem volt az erősségem a fogalmazás... Legalábbis a volt magyartanárom szerint...
És, te mit szólsz ehhez fire papa?
regény ironak se lenél rosz
Hát én meg hogy jártam... Tegnap jöttem volna haza fatertól este, kitolom a motort, indí­tom, pöcc-röff, de mondom melegítem egy kicsit, mielőtt elindulok. Kb 2 perc járás után hirtelen leáll, se kép, se hang, nem indul, nincs semmi elektronikus dolog, se világí­tás, se visszajelzések, se semmi. Önindí­tóznék, de csak kerreg a relé ezerrel, azt meg se nyikkan... Na mondom fasza, majd ma reggel megnézem. Na hát úgy is volt, reggel fél 7-kor már szétkaptam, mindent átnéztem, de külsőre semmi. Hát nem maradt más, elkezdtem kiméregetni mindent. Közben már fél kilencet ütött az óra, és megjelent fater is, hogy ideje lenne már melózni is egy kicsit... Mondom kizárt... Na besegí­tett ő is, kimértünk mindent, de minden jó, sehol egy szálszakadás, semmi. Hát mondom, akkor lehet meghalt a relé, gyorsan szereztem egyet kölcsönbe, beteszem, még mindig semmi, ugyanaz a kerregés, és 4-5 másodpercre elmegy minden elektronikus dolog... Na megmértem az akksit is, hátha a tegnapi sok indí­tgatással kicsit lemerí­tettem már, de feszkó úgy ahogy volt benne (12,10 V), csak erő nem. Na jólvan -gondoltam- hátha ez a baj, hogy nincs elég enerdzsi, kicsit fel is tettem tölteni. 2 és fél óra után levettem, visszarakom, minden ugyan azt csinálja, mint eddig... Na, még egy utolsó próbálkozás, szereztem egy másik önindí­tót is, rákötöm, ugyanaz... Már-már kezdtem feladni, de faternak jött egy ötlete, miszerint a testeléssel lesz a gáz. Hát kimértem mégegyszer minden test kábelt, de tök jót MUTATOTT a műszer. Fater szentül meg volt róla győződve, hogy test hiba van, mondom ennyit már megér az egész, vizsgáljuk meg őket megint, egyesével, de immáron egy másik kábellel, áthidalással. Első próbálkozás: akksitól lefelé menő, alul vázra rákötött testkábel kiiktatása. Áthidalom, gyújtás on, START gomb, nyehehehehehehe... forog az önindí­tó. A kurva élet, mondom ilyen nincs, műszer szerint jó, azt közben mégse... Ám itt még koránt sincs vége a történetnek... Gyújtás on, most már a vészleállí­tó is bekapcs, START gomb, forog, forog, forog, semmi. Na mégegyszer, START gomb, forog, forog, forog, de megint semmi... Mondom ilyen nincs, mit tettem, hogy ennyire ver a sors?... (itt zárójelben megjegyezném, hogy már igencsak elhagytuk a délután fél kettőt...). Hát akkor, tank felnyit, gyertya kiteker, START gomb, szikra nuku... Úgy örültem... Aztán eszembe jutott, hogy faternál hagytam még régen egy Marellit. Gyorsan megkerestem, beleteszem a pipába, START gomb, majdnem í­vet húzott a henger, meg a középelektróda között... Király-király, már kezdett virulni a fejem, betekertem, gyújtás on, vészleállí­tó on, START gomb... Hát délután kettő óra után pár percel, VÉGRE PÖCC-RÖFF, beindult a motor...

Mi ebből a tanulság? Mindig hallgass az idősebbre, és ha nem indul a motorod, először a testkábeleket nézd meg...

Hát sorry, ha kicsit hosszúra sikeredett, de úgy éreztem, ez megér ennyit, hogy leírjam ide. Másfelől ha esetleg valaki ugyanígy járna egyszer, már tudni fogja, mi kell megnézni először.
Persze ennek ára is volt, hogy du. 2-ig szereltem, mert fél 10-ig melóztunk...

Ja, és ha már a mai napom ilyen szar volt, még a gépem is rátett egy lapáttal, mert miért ne... Ezt másodszorra sikerült csak elküldenem, mert mikor az első végénél jártam, természetesen kifagyott a gép... De már csak röhögök...

Na asszem megyek is aludni, majd írjatok, bye all, széles utakat!
van 1 kis teknikai problem,hétvégén megcsináljuk de ez a szimozás ez teccik,nem eszik semmit a szimo.. előző hét hétfőn tankoltam a szimoba egy ezresér,azóta motorozok vele minden nap,és még mindig van benne kb 1 liter semmit nem eszik
SM-val mi van?
én is csapattam má pár karikát a szimoval
kafa...grat...akkor már zuzathatsz
Jah az ülést holnap tudom elhozni mert nem tudta befejezni, de már elővolt készítve... szal holnap kész. Azt hogy hogy jut el hozzád azt megdumáljuk.
Vééégre! Ma motoroztam egy karikát.... még nem tökéletes de sztem ez a sok olaj miatt van mivel nem tudtuk mennyi benya volt benne így saccoltunk, most úgyis +kenés kell egy kicsit...
ugy kell azt...
ilyen fox+polini matricáim nekem is vannak itthon elfekvöben ...jah amugy non bejövös az aranyfelni...csak fényesítsd ki ápoloszerrel
nekem is lenne ma 4 előadás de shhhhh
jahj de jó irigyellek én meg itt rohadok órán...
oke Majd írok vagy hívlak ha felértem... lassan én is megyek a motorért.. remélem már megcsinált rajta mindent aztán fél 5 ig gurulok egy kicsit
Jahj nagyon köszönöm a fárádozásaid. De ha nem lesz kész akkor ráér ha jövőhéten ideadod, azért ne szaladgálj, viszon ha készvan akkor este felmennék érte. Oks?
Pont most értem haza... (csak ezért jöttem tegnap este) Nah nem volt hozzá anyag... a matt feketéből nem volt , most hozza a főnök. Megmondtam neki hogy első dolga ez legyen mert fél 5re megyek érte... este 6 felé megyek vissza Miskolcra mert holnap megyünk elvileg H.ringre aztán ott alszunk fenn... de ha most nincs kész szombaton elviszem neked sztem...
Szabi!
Nincs valami hír az ülésemről, mert hétvégén jóvolna egyet motorotni?
de ez az, de azt még k irták róla mielött én vettem,az előző tulaj..azóta volt nállam,elattam és az is elatta
Egyébként ez a Mito nem az, amiről cikk van a 125 világán? A cikket is te írtad?
mi a fene ne mis tuttam,h ien is létezik
gyári állapot igy néz ki
sztem jobban néz ki mint az uj két kör lámpás
eez Aprilia Tuareg Rally
csak a régebbi