nekem régebben oan volt hátul,aminek egész nagy bütykei voltak,de mégis enduroi gumi volt,oan vot a bütykök elrendezése, az elég jó volt aszfalton is,meg azé durtam vele a sarat is mint vmi varackosdsznó
Hát mondjuk néztem olyat mint az elissáé aminek olyasmi a mintázata mint a Metzeller Tourance de valami kisebb márka, múltkor találtam valami oldalon. Az pl negatív mintás gumi de a nagy barázdák miatt enyhe terepre még jó...
Vagy tüntetni mentek Kicsit behalt az élet... Elissáról már vagy egy hete nem hallottam... és a többiek sem valami aktívak... Na tessék feldobni valami témát...
Na mondjuk ki milyen gumit ajánl nekem a Tuaregre? olyan kell ami aszfalton is jó de ha terepre megyek se valljon szégyent
Várom az ötleteket
Nálunk nincs hó hál Istennek, remélem minimum olyan telünk lesz, mint tavaly Akkor motorozok télen is Na jó, legyen egy-két hétig mínusz 20, hogy elpusztuljanak a bogarak, de utána csak a plusz
Én ehhez csak annyit tudok hozzászólni, hogy a külföldi rendszém is "hivatalos", csak ha lejár a műszakid, akkor külföldre kell vinni vizsgáztatni is. Teszem azt, Németből hozol egy rendszámos motort, akkor Németbe is kell visszavinned vizsgáztatni.
Ja, kb egy 1990 utáni 500-650-es enduro-ban gondolkodok, mondjuk egy Pegaso-ban, hogy márkánál maradjak :) Nagyon szépek..
De vajon jók is? Hallottatok valamit ezekről? Esetleg némi tapasztalat?
Meg tudná mondani valaki, hogy mi a menete annak, ha ausztriából, vagy más országokból szeretne az ember motort vásárolni?
Hogy lehet azt behozni, idehaza rendszámossá tenni? Miket kell fizetni, kb mennyit?
És ha behoz az ember egy mocit kintről, akkor regisztrációs adót meddig kell megfizetni? vagyis meddig lehet a birtokomban a moci idehaza rendszám nélkül, hogy ne kelljen rá fizetni semmit? Vagy ha nincs rajta rendszám, akkor addig nem is kell?
És mi van akkor, ha külföldi rendszámmal hozom be a motort, akkor az nem számít hivatalosnak?
Na igen, ez az, amit sokan elfelejtenek, hogy a sok apróság, ami annak tűnik, bontóból beszerezve egy vagyon... Mikor tökéletes állapot, csak a km -óra nem megy, biztos a spirál van elszakadva, meg a kipuffszelep, meg valamiért ez meg amaz, aztán mikor sszeszámolod, az ilyen mókák többe van, mint egy dugó pl, és még nehezebb is beszerezni....
link
igy 1körül bepörög a forum?
Na mondjuk ki milyen gumit ajánl nekem a Tuaregre? olyan kell ami aszfalton is jó de ha terepre megyek se valljon szégyent
Várom az ötleteket
Kinél esett már hó? itt még semmi....
Küldtem a megadott cimre már tegnap a képet. ha nem kaptad meg akkor küldj egy emaitl:patvaros87@gmail.com és válaszolok rá!
De vajon jók is? Hallottatok valamit ezekről? Esetleg némi tapasztalat?
Hogy lehet azt behozni, idehaza rendszámossá tenni? Miket kell fizetni, kb mennyit?
És ha behoz az ember egy mocit kintről, akkor regisztrációs adót meddig kell megfizetni? vagyis meddig lehet a birtokomban a moci idehaza rendszám nélkül, hogy ne kelljen rá fizetni semmit? Vagy ha nincs rajta rendszám, akkor addig nem is kell?
És mi van akkor, ha külföldi rendszámmal hozom be a motort, akkor az nem számít hivatalosnak?