sztem 50 nem sok érte, mondjuk attól függ, mennyire van széthajtva emg hány éves......pl a kuplung nem kopott e, henger van e hozzá, főtengely nem kotyog e van pár apró dolog blokk vásárlásnál
Basszus emberek találtam egy blokkot!Kompletten kitűnően működik meg minden 50et kér a pofa érte!Nem tudom hogy reális-e ez az ár!Adjatok alkudási tippeket!Csak akkor tom megvenni ha apukám Simson Schwalbeját el tudom adni minél hamarabb!
Szia !
Látom te nagy mágus vagy tuareg témában ! Kellene nekem egy kis helpi!Atuareg trafójábannégy vezeték megy !három az alaplapból egy valahonnan a kötegből,namost a rajzon amit nálad találtam én ugynéztem mint ha gyujtás ráadásakor ez az egy vezeték áramot kapna a gyujtáskapcxsolótól .Szeretném ha ebben megerősitene valaki, mert még mindig nem megy a motorom pedig már majd be motorozok A köteg ből ez fehér/piros a trafón meg világos narancsos barnásn nemtudom hülyeszinű.
Tyűűű, fire nem is meséltem még neked!
Feltettük a karbit az ETX-re, naggyon durva lett! Olyan gázreakciója van, mint állat, meg érezhetően sokkal erősebb lett 3-asban egy gázfröcssre még lazán emelgeti az elejét
Műanyag (gyári) kézvédőket keresek Gilera RC Top Rally endurómhoz, talán valamelyik Apriliáé is jó hozzá azért írok ide. Ha van valakinek Tuareghez(vagy más olasz enduróhoz) egy pár fölös kézvédője, az jelezzen vissza.
A Gilera fórumban is megtalálható vagyok. Köszi
Na király akkor. Amúgy az akksi csakis az indításhoz kell (már, ha van önindítód), de ha beindult, utána a visszatöltésről megy minden, tehát az normális, amit mondtál Az meg kizárt, hogy az égőidnél váltóáram legyen, ha mégis, akkor ott valami gáz van, vagy rosszul mértétek!
köszi a segítséget am megmértük, és így már jobban tetszett, az én fesszabommal 13,4körül volt, de váltakozott.....haver fesszablyával meg volt 16 volt is, csak az is változott, meg az izzók nem egyenáramot kapnak, az tuti, még akksi nélkül is van világításom szal rámegy a feszabra, de az akksira nem vagy vmi ilyesmi
Ezt én nem nagyon értem. Egyrész a tekercsről közvetlen nem mehet a világítás, mert onnan váltóáram jön, aminek a feszültsége már lehet 50 V is, tehát hamar eldurrannának az ízzóid. Másrész még, ha így is menne, akkor minek az akksi?
Egyébként még úgy próbáld meg, hogy leveszed az akksiról a sarukat, és csak a töltőfeszt mérjed, terhelés nélkül/terheléssel (világítások ki/világítások be). Ha az is 50 V-ot mutat, akkor nagy valószínűséggel meghalt a fesszabályzód. De ez csak szerintem, azért mást is meg kell kérdezni. Sok sikert!
HELP, HELP, HELP!
te is nagyon elvagy veszve újabban
Látom te nagy mágus vagy tuareg témában ! Kellene nekem egy kis helpi!Atuareg trafójábannégy vezeték megy !három az alaplapból egy valahonnan a kötegből,namost a rajzon amit nálad találtam én ugynéztem mint ha gyujtás ráadásakor ez az egy vezeték áramot kapna a gyujtáskapcxsolótól .Szeretném ha ebben megerősitene valaki, mert még mindig nem megy a motorom pedig már majd be motorozok A köteg ből ez fehér/piros a trafón meg világos narancsos barnásn nemtudom hülyeszinű.
Feltettük a karbit az ETX-re, naggyon durva lett! Olyan gázreakciója van, mint állat, meg érezhetően sokkal erősebb lett 3-asban egy gázfröcssre még lazán emelgeti az elejét
Műanyag (gyári) kézvédőket keresek Gilera RC Top Rally endurómhoz, talán valamelyik Apriliáé is jó hozzá azért írok ide. Ha van valakinek Tuareghez(vagy más olasz enduróhoz) egy pár fölös kézvédője, az jelezzen vissza.
A Gilera fórumban is megtalálható vagyok. Köszi
Egyébként még úgy próbáld meg, hogy leveszed az akksiról a sarukat, és csak a töltőfeszt mérjed, terhelés nélkül/terheléssel (világítások ki/világítások be). Ha az is 50 V-ot mutat, akkor nagy valószínűséggel meghalt a fesszabályzód. De ez csak szerintem, azért mást is meg kell kérdezni. Sok sikert!