nekem is ez a bajom hát mind1, fater hazajön aztán megnézzük vmi régi ruszki műszerrel azzal cask jól fogja mutatni de ha akk se jó......am vki mondta, hogy tud csinálni fesszabot, esetleg nem vállalná el? már ha télleg azzal lesz a gond
háát mondom, nem vagyok valami kompetens elektronikában... De az az 50 olt nagyon vad... Ennyire nem szabadna magsnak lenni.. Ha 16-20 V folyamatosan, akkor az hihető.. de 50?
hát elvileg senki nem nyúlt az elektronikájához......viszont zselés akksim van, az meg sztem nem nagyon pezseg:S ma megpróbálom másik műszerrel megmérni, de sztem ugyan az lesz mert a műszer alapállapotban meg jól mutat, szal rámérek álló helyzetben az akksira és kiírja, hogy 12,6..... nem tom mi lehet, de az, hogy hirtelen rossz lenne mind a 2 fesszab azt kétlem.....ja, meg a világítás nekem nem akksiról megy, hanem tekercsről, sztem azt azért nem üti ki, de nem tom......
a motorelektronikát éééén? háát ha valamihez, az elektromos részekhez nagyon hülye vagyok
De egy pár apróság... Az, hogy az akkun 50 Volt van egyen, és válóárammal is... Hümmm... Próbáld meg másik műszerrel megmérni, és persze egyenáram.... MErt őszintén szólva, pláne hogy a haverod fesszíbályozójával is ezt produkálja, igencsak a műszer hibáját feltételezi.... Egyébként ha túltölt, azt könnyű észrevenni, mert egy idő után (mondjuk 30-60 perc) elkezd pezsegni az akkuban a sav.... Meg ugye az akku nagyon hamar gallyra megy. De ha már 2-3 éves van az akksi, lehet, hogy az van oda, és olyankor esetleg érdemes egy mérés erejéig betenni egy biztosan jó akkut, azzal mit mutat a műszer.
Egyébként nyúlt már valaki az elektronikájához a motornak? Mert ekkora feszültségnek nem igazán szabad lenni seholsem... A gyújtóáram jóval nagyobb, a többi meg ugye 12 V
Ez nekem is érdekesnek tűnik... Ha ezt tényleg az akksin mérted, akkor a fesszabályzó kuka... De az égőid, nem szálltak el? Mert 50 Volttól hamar eldurrannak...
próbáltam én már mindennel mindenhogy de nem akarja...... szal lehet hogy eladás lesz belőle, mert ugye most van ez az áramos cucc, akkor a kipufogónál vmi nem stimmel, nagyon rossz hangja van, a kuplung lamella el van kopva, a blokkból állandóan 1-2 deci olaj hiányzik/1000km után.....szal vannak így dolgok vele sajna de ha az áram sikerül, akkor sztem marad.....
Trakee - ha jol emléxem, te vagy az aki nagyon vágja a mocc elektronikáját esetleg nem tudod, hogy lehet az, hogy 50voltot lehet az akksin mérni? mer a műszer tuti jó....váltakozó árammal, és egyen árammal is ugyan azt mutatja......vagyis vmi sz@r.....de mi? arra tippeltem, hogy a fesszab, de rátettem haveromét, és azzal is ugyan ez a helyzet......szal aki tud vmit mondani az pls segítsen má kösze széles utat!
Hello!Na most lehet hogy neg kesz csináltatva a moccom!Szerintetek utána érdemes lenne megtartani vagy inkább adjam el?Van aki azt mondja hogy adjam el mert ha megint tökre megy akkor nem találok hozzá alkatrészt van aki azt mondja hogy tartsam meg mert nem lesz baja!Most egyébként még mindig a lendkerekes cucc a gond....
De egy pár apróság... Az, hogy az akkun 50 Volt van egyen, és válóárammal is... Hümmm... Próbáld meg másik műszerrel megmérni, és persze egyenáram.... MErt őszintén szólva, pláne hogy a haverod fesszíbályozójával is ezt produkálja, igencsak a műszer hibáját feltételezi.... Egyébként ha túltölt, azt könnyű észrevenni, mert egy idő után (mondjuk 30-60 perc) elkezd pezsegni az akkuban a sav.... Meg ugye az akku nagyon hamar gallyra megy. De ha már 2-3 éves van az akksi, lehet, hogy az van oda, és olyankor esetleg érdemes egy mérés erejéig betenni egy biztosan jó akkut, azzal mit mutat a műszer.
Egyébként nyúlt már valaki az elektronikájához a motornak? Mert ekkora feszültségnek nem igazán szabad lenni seholsem... A gyújtóáram jóval nagyobb, a többi meg ugye 12 V