Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szoval olyan mint az enyém
Nem mert a power nyitott állásban volt.
Jaja, tudom, Sport Pro Őőő képeket meg majd teszek fel, csak meg kell várnom, míg küld a srác egy párat Tényleg, esetleg el tudnád nekem mondani mire kell odafigyelni egy AF-1 nél? Van valami típushibája, vagy gyenge pontja, vagy valami, amit a szokásos dolgokon kívül meg kéne vizsálnom?!
660as nincs 70 ló ez 400as gyárilag cross... most 51 lovat tud az akrával. itt a 625ös testvér.
tedd
Hi all
legutobb voltunk egyet moccozni kistarcsai terepen

csináltunk képeket feltegyem öket?
de ez nem vmi crossgépből lett átépitve sm é?
400ccm 50le ugye? ahoz képest csak 5ezrenként van olaj csere? smc 660ba 2500 ankánt... peidg az 660as és oan 70le
5ezrenként van olaj csere,de nálam az inkább 3-4...változó,lóvé függő. hát ja,ha 5ezrenként van akkor másfél gumi első meg úgy 10ezer km után...az többet bír egy pályázás után...látod milyen szint különbség van a szélén? ...
ak a szerviz intervallumba 1 hátsó gumi csere is bennevan?
most vettem a dunlopot...középen volt rajta 3,15 szélein 4,5... most ezer km után középen 2,15 szélein 3,2 körül...széle szépen megkopott pályán
hátul 2-3ezer km
hát jó de az 400as ez meg csak ien kicsi gumikat eszi?
hát nálam úgy néz ki a történet hogy bemegyek körforgalomba kifele meghúzom másodikat 50nél aztán hello jobbra vagy balra...milyen kedve van
esőbe akkorákat lehet mászatni a kanyarokba apriliával inkáb esőbe jó, száraz betonon max 2esbe csuszik ,de ak is belekell kuplungolni mint állat
nekem is húzós volt a tegnap délután-este...tatabányáról másztam haza...motorral,esett az eső...170nel jöttem amikor elszakadt a km óra kábele,utána még jött egy picit,szerintem 175be belecsusszantam lejtő volt...na mind1...esett az eső,és húzós volt...inkább csak 130-140 körül jöttem,de mintha szurkáltak volna...
karbi-oks
hu nem volt semmi a tegnap északa
ez ugy néz ki minta ha power nyelv beleakatt volna nem? vagy miől tud kitörűi 1 ien darab belőle?
na,van vevőd rá?
A haverod barátnőjének megvan hozzá minden papír( Tözskönyv, forgalmi , meg rendszám is?)
Nekem csakis matt fekete kellene. Remélem olyasmi lesz nekik mint az Elissaé mert az nagyon tetszik. Akkor majd felhívlak és kiviszem valamelyik nap az egyetemre, vagy fel is vihetem hozzad az avasra, ha ugy jobb, de ezt majd megbeszéljük.
Én is így vettem, úgy hogy még ráadásul a törzskönyv sem volt meg hozzá. Tiszta ciki volt le kellet hazudnom az életemet, mire nagy nehezen el tudtam intézni rá a papírokat.de körülbelül az egész procedúra olyan 4 hónapig tartott.
Ez az el lehet intézni dolog veszélyes... Inkább az ilyet hagyjátok.. Mert ilyenkor álltalában már 3-4 tulaj nem iratta át, és hatalmas szenvedés... Egyik haver barátnője van így egy 108-as project Af-1 el....
Nah toltam a mailt a lapodon megadott címre
Af-1 Futura? Muti muti! Pláne, hogy ugye azt tudod, hogy a limitált az nem Futura, hanem sport pro... Vigyázz, ne vágjanak át a palánkon! Muti a képet róla! (ugyanis a sport pronak 40 mm-es az első villája, azaz RS villa, más a hátsó lengővilla, ilyen apróságok....)
reggelt Okke , hozhatod... Telszámom változott. Elküldöm majd mailben... Amúgy annyi a lényeg hogy fekete legyen ? csak mert szoktak ajánlani bőrt hogy melyik lenne ideális mármint matt vagy fényes... persze ha csúszós akkor nem, az elég idegesítő lenne... csak lehet van nekik fényesben is csúszásmentes.. Nah de ezt majd megkérdem... remélem már motorral tudom kivinni az ülést
Grat Phisoo.... De azért reméljük hogy néha ide is bekukkantassz majd