Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Maxi szerintem nem a kipufogo, mert az annyira nem tud, zörögni én úgy gondolom. Vagy a lendkerék üt, vagy valami más probléma van...
hát én spec úgy béleletem hi hogy fater hozott a gyárból gyapotot hengerbe tekerve... hosszát méretrevágtam aztán rátekertem ízlésesen a belső csőre mejd egy darab dróttal spirál alakban ráfogattam (amíg beledugom a külsőbe ne másszon el) aztán mehet össze, a felesleget ollóval le aztán annyi...
köszike rendes vagy..... és sufnizva meg lehet csinálni a kibélelést? és az is tompítja úgy tom... na most azt akarom még kérdezni ilyen szúnyogos hangja lesz,mint pl egy af1nek? nya majd én is csinálok a mostaniról egy videjót... és akkor összehasonlítjuk é,ha meggyőző akkor már veszem is meg kkovacs-tól!
nekem meg úgy szar a kipuff rendszer ahogy van már nagyon elegem van belőle....kb 1 hónapja azzal szenvedek....valahol berezeg, sztem a könyök rezeg a hengernél.....de nem tom....a könyök végét, amelyik a hengerbe megy bele, körbetekertem egy csomó teflonszalaggal, meg blokkösszerakó pasztával körbenyomtam....és semmi, ugyan úgy zörög ha vki tud vmit szóljon már..... ( még azon gondolkoztam, hogy esetleg a hengerben levő ó gyűrű tágulhatott ki, talán.....) jah és mindezt azóta csinálja, amióta leesett a lendkerekem.....
Nekem az van rajta... csak ARROW vég , a rezó az gyári. Videót majd megpróbálok csinálni neked ha kész a verda. Amúgy ez nem valami hangos sőt, mondjuk frankón ki van bélelve most gyapottal...
kkovacs! Nehogy félreértés essék,hogy rám gondolsz itt a sóherkedés címszavak alatt,nekem az ár teljesen korrekt,szó nincs róla,csak nekem az lenne a lényeg,hogy ennél a karbonos csodánál halkabb hangja legyen a gépnek,mert ez télleg abszurd,de azt hallottam,hogy azzal az ARROW-val ami neked van azzal sem lesz sajna halkabb:S

Ki kéne próbálni,vagy meghallgatni esetleg,ha van vkinek egy oan videója,amin olyan dob van....
havernak a magasabb hőérték miatt a gyertya körül égett szét a henger teteje... szal hengercsere... mondjuk azt nemtom hogycsinálta...
Hát elvileg nehezebben indul, hidegen vagy melegen is, kicsit talán rosszabbul is jár a motor. De igazából a gyertyát öli meg gyorsan a blokk, ha nem az a hőérték, aminek lennie kell. Ritkábban még az is előfordulhat, hogy átég a dugó.
ohh kösze ...amugy sztem abszolute jo árat kérsz az akráért...sőtt...non jót...majd találsz olyat aki értékeli és kell neki
És ha nem jó a hőértéke a gyertyának, az milyen rendellenességeket okozhat?

Most, hogy ki lett égetve a kipufiból az összes olaj, gyorsul, mint a pisztolygolyó, és szépen húz, még negyedikben is. Már 5-ben sem lassul olyan észrevehetően, mint eddig, sőt, ha lassan is, de képes gyorsulni is kicsit.. Ha nagyon megeröltetem, akkor olyan 120km/h körül lehet a vége most. Bár mintha régebben 4-ben is ment volna enniyt :)

Kérdésem az lenne, hogy mitől lehet az, hogy ha magasabb fordulaton járatom a mocit, mondjuk 7-8e körül, és egy kicsit megtartom a fordulatot, majd óvatosan visszaengedem, van, hogy elvész a fordulat, és akkor hiába húzom neki, mintha nem kapna benzint, vagy ilyesmi, visszafullad a motor, mint amikor kifogy a bnzin a tankból, és még nem raktam tartalékra.. szóval, olyan, mintha szakaszosan kapna csak benzint...
Kicsit tanácstalan vagyok, nem nagyon merek hosszabb ávra elindulni így vele.

Ajánlana valaki egy igazán hozzáértő szerelőt Budapest környékén?
Én Írtam egyből... van bowden 3500.
De van ám! Amúgy te meg nézd meg az állórészt is, mert nekem mikor szétszállt a lendkerekem, kitört belőle egy-két kis darab mégnes, és szépen megdarálta az alaplapot is. Az a gáz, hogy csak egy vékony műanyag réteg van rajta, alatta meg már ott vannak a tekercsek, és könnyen elvágja egy mágnesdarab a szálakat. Azért remélem nincs semmi baja, csak gondoltam szólok.
Én kérdeztem, csak nem érkezett válasz arra az email-re, amit küldtem :P
?ost akkor van, vagy nem van? :)
sóher gecik
pff,pedig 6ezer nem sok érte...
Álltalában mindenkinek fillérekért kellene minden...Persze megértem, hogy nincs tele pénzzel aki 15 éves mocival jár (beleértve engem is), de a motorozás mindig is kiadással járt, sajna áldozni is kell rá amit a magyar viszonylatban nem tapasztalni, ha a használtmotor piacot végignézzük.
Vannak kivételek persze....
A te mocid nagyon szép!
Főleg, hogy a "gyengébbik" nemet képviseled, külön gratula!
Régóta nézem, de nem vagyok aktiv fórumos...
Két sráccal is leveleztem, az egyikel itt a fórumon....
ak van erő a hengerbe?
szio elissa... gép halott...szészált a lendkerék,talán hnap lesz másik,rem csak anyi a baja,aztán menni fog...
meg oldaltámasztó is érdekelne
csö vki tud tuareg rallyra vmi jó kipufogó dobot ,aminek szép hangja van .
A B9ES nem jó bele, mert más a hőértéke, okozhat galibát, B10EG a gyárilag előírt. Bár, ha jól láttam már leírták előttem
Amúgy tök király, van itt tőlünk 50 méterre egy játszótér és valami nagy buli van most, Bikini meg mindenki itt van, csomó ember, rendőrök mindenki... Kicsit beindultam, mondom majd én csinálok ide hangzavart Kimentem, azt 50 méteren keresztül kapartam a murván, 10 ezres fordulaton, mindenki engem nézett, igaz, a rendőrök egy kicsit csúnyábban, de nem szóltak Aztán jött egy DT-s srác, gyorsan odavertem, aztán be is jöttem mielőtt leintenek Nagyon állat volt
A sima EG is tűelektródás
ugye mien karaj...engem is megfogott...mondom ezt meg kell osztanom veletek
Hu de fasza kép Nem is értem miért nem lett a 600 as nagyobb sláger... pedig most lenne rá piac... Remélem felélesztik egyszer ezeket is. (mármint a Tuaregeket)