Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nah a kezdeti szívgörcs után enyhülés következett mert a szerelőm felhívott hogy a kezdeti megérzései amit bontás nélkül csak benyúlva vélt nem voltak teljesen pontosak, a motort szétszedve sokkal jobb a helyzet mint ahogy reméltük, a motort mikor vettem akkor újították fel totál és ez látszik is mert alig van kopva valami sőt... szóval most ott tartunk hogy kell egy csapszeg meg tűgörgő és lehet összerakni... kicsit megkönnyebbültem

De hogy különolajzás nem lesz az tuti...
pegasora motorvédő müa. nincs valakinek?
am az tse jo ha tul sok olajat kap,az má a dugot is viszafogja...
több olaj = több füst, vagy van valami más következménye is?
Sok olajat fog kapni... Amúgy nem azért írtam (ha rám gondolsz) hogy kikötöm az olajpumpát mert nem működött , maga a szerkezet tökéletesen végezte a dolgát csak a beállítás nem volt tökéletes az említett beállítócsavar hiánya miatt amit azért sem vettem észre mert nálam sosem volt megbontva a blokk...
Viszont ha kiiktatod egy hibaforrással kevesebb lesz a gépen, és nagyban csökkented az esélyét egy esetleges anyagi csődnek...
meglesem minnyá
szasz.

mi történik olyankor ha nem kötöm ki a központi olajzót és még a nyálba is öntök egy kis olajat?
egy kicsit beszaratatok ezzel a nem mükődő olajzóval.
halihó

kkovács köszi a sebességmérő meghajtót, ma hozta a pósta.
most már fogom tudni, hogy mennyível hasítok.
külön köszönet a korekt intézkedést.jó, hogy még vannak ilyen emberek is akik nem csak dumálnak hanem cselekednek is.
tiszta,aham 1hete nézték át... jaja,teszek új gyertyát,csak nincs időm elszaladni venni,ahol normálisak vannak(20km)mert dolgozom 1000-el,de azért köszke! Nagyon remélem én is,hogy csak a gyertya,mert akkor nem lesz felvidéki motorostalálkozó ! Mondjuk érdekes,hogy csak városban csinálja,ha egy hosszabb utat megyek minden zsír! Széles utat mindenkinek!
probáld ki uj gyertyával...benyát kap rendesen? karbi tiszta?
Őőő mondom, af-1 fórumba keresett valaki... Olvass utána.. Bár nem tűnt komoly embernek, túl nagy reményt ne fűzz hozzá!
Csak nézd meg, azt írta akinek gondja van vele, hogy a háza is rossz! Azt pedig nem oylan egyszerű pótolni!

Egyébként a legtutibb megoldás, Simson pl első fékbowden belét beletenni! Viszont javaslom, ha ilyennel próbálkoztok, tanuljatok meg rendesen bowdent forrasztani, mert azok a szorítók, amiket a javítószetthez is adnak szétnyomják, és máris ott a következő kiszálkásodás forrása, hogy nem egyenletes a szálak terhelése!
odaadom 4ér... 14ér.. én is ott körül hallottam,a annyi körül mennek..nem tucc rá vevőt 15körül?
Helló!Nemrég problémáztatok a kuplungbóvdennel!Namost nekem az annyiból áll hogy tulajdonképp egy mezei biciklibóvden a kuplungbóvdenem nem én csináltam hanem az előző tulaj de 100%-osan teljesíti feladatát és biztos hogy nem kerül 8ezer pénzbe.
(egyébként sztem is nevetséges de ha egyszer működik akkor nem fogom lecserélni )
szép napot mindenkinek! Srácok miért lehet egy olyan incidens,hogy első indulásra minden király a gépen és ,ha megállok valahol utánna nehezen indul már be (kis szivatóval) és utánna meg rángat is (de úgy ahogy a gyújtás hagy ki) de kb. 5000-es fordulat alatt 5-6 felett minden jó... lehet a gyertya,vagy mi okozhatja? Előre is köszike!
A 34 es VHSB -t olyan 15 e körül adják a bontósok. Én így hallottam! De ha mondjuk 4 ért adod, máris megveszem :)
Szép Napot Tuareg125- na fasza ...meg ezek a kereskedők néha a csillagos égbolton járnak....hogy van pofájuk annyit kérni.... ejjj ejjj
nekem is levan kötve a picsába,főleg most a 160as hengerhez.. kell a szarnak h megragadjon,csak 1 dugo 30ezer bele,meg fúrás,meg persze a szarakodás vele h szétszedni öszerakni járatni apámfsza.. én ink 1percel többet álok a benzinkuton ,és beleöntöm a tankba az olajat és megrázom, és má mek is...
127ezer ft? hé annyiér veszek 3 blockot , gyujtással 1ütt
Remélem mondanom sem kell hogy jó lenne ezeket minél olcsóbban megszerezni... szóval szedjétek össze a tudományt légyszi hogy mit honnan lenne a legolcsóbb...
Jah és ami még hiányzott az a már végét járó kuplung lamellák, és hogy a kegyelemdöfést is megkapjam lejárt a műszaki
Na haj...
Nálam is baj van... Akinek különolajzásvan az kösse ki gyorsan... Nekem igaz semmi bajom nem volt vele csak annyi hogy az előző tulaj elfelejtette visszatenni az állító csavart a bowden végére aztán az úgy 70% nál nem nyitott jobban... tehát kicsit kevesebb olajat kapott a kelleténél full gázon , még szerencse hogy nem vagyok az a nyélgázon járó mert akkor vége lenne a gépnek...
Nah már megvan bontva a cucc... ami hirtelen kell (eddig) hajtókar , csapszeg, tűgörgő, csapágyak főtengelyre, tömítésszett, szimeringszett és sztem egy új gyűrűt is kap, csak annyi a baj az egésszel hogy egy lukas petákom sincs de majdcsak megcsinálgatjuk valahogy
Szóval ezentúl én keverem neki az anyagot az olajpumpa meg jön ide dísznek a monitorra mondjuk...
És így eladni sem fogom szerintem ... legalábbis nem egyből...
Nah megyek búslakodva olvasok még egy kis Motor revűt aztán csucsu...
Széles utat! Meg több szerencsét...
Tanulság !
Ma bementem egy motorszerelö gyökérhez,hogy nem -e tud tuareg hoz fogaskoszorút lendkerekestöl..
Erre a gyökér bunkó,van egy mindjárt megkeresem,durt vagy 30percet,és megtalálta,közölte
velem ez nem tuaregé,hanem rx-é,de jó rá..
Én kis naív suttyó a 24évemmel,kérdem hogyé adja a koszorút rolla
erre a gyökér csak eggyütt eladó
kérdem én mennyi?
Azt mondja a gyökér ,ez eredeti olasz cucc,nem volt még motoron..
Erre én, mondja már!
Az ára 127.000ft 1db lendkerék+a koszorú rá...
Erre én, jo akkor gyüjtögetek még,vagy elviszem hitelre...
Hát nem hülyének néz!? sz..ágója!
Vigyázzon mindenki,nehogyan átvágják!
Csak leírtam mint bölcsesség..
Domi - a stadionnál lakom.....diósgyőr felé