Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nemnagyon vagyunk jártasak 4ütemben,meg 600ccm ben, mindnekinek 50es,125ös van...
Sziasztok! Amúgy ti milyen hőértékű gyertyát tesztek...vagy milyen számú(típusút) baszki hiába a közel 5000-es gyertya ugyanolyan mint a többi....
100fok fölé...atya ég... ...
sziasztok

a 600-as 4t tuareg windről szeretnék megtudni pár dolgot. Mennyire jó/megbízható konstrukció a motorja, vannak e gyenge pontjai, típushibái? Van hajlama az olajfogyasztásra, füstölésre?
hát ha megragatt ,ak vmien szinten ott megsérült a dugó... nemtom mien blockod van ,de sztem nikasilos a henger,ami ien kopásálló réteg,ami valszeg nem sérült meg,ha műxik a motor... hát , egy hónolás a hengernek,az pár ezer ft,az kb oan,mintha megpoliroznád a hengerfalat, meg 1 új dugó kéne bele,és ak ezzel levan tudva a dolog.. hát ne hajcsad nyélgázon sokideig,nem szeretik
És ha ez megtörtént, akkor mi a Teendő vele? Vagy csak járjak ele kíméletesebben? Vagyis ne húzassam sokáig egyhuzamban?
Vagy valamit javítani, cserélni kéne?
5-ben már nem húz egyáltalán, inkább visszafullad 5-6e-es fordulatra, de négyseig minden sebességnél nyit a power 6k-nál, aztán repül, mint az ezüstnyíl...

Van esetleg valaki köztetek, aki naygon ért a motorokhoz, és egy próbaút után mondana nekem valamit, a moci állapotával kapcsolatban? Budapest környékiek előnyben...
hát barátom,az megragatt neked,és örülj neki,hogy nem anynira,hogy szétmenjen a dugo,henger meg minden... nem érzed ,h mióta megragaszottad,gyengébb lett a moci? azé az nem kell ezeknek a motoroknak,hogy nyélen mennyél vele huzamosabb ideig...
enyém folyamatosan nem is koxolodik le az enyém
Előfordult 2 alklommal, hogy hosszas igénybevétel esetén, amikor nagyjából a végsebesség környékén hajtottam a mocit huzamosabb ideig, több kilométeren keresztül, egyszercsak fogta magát, és visszaesett a fordulat, blokkolt a hátsó kerék /elég kellemetlen volt 100kh/h-nál/, és utána nem akart beindulni egy jó ideig. A hűtővíz bőven 100 fok fölé melegedett. Aztán némi tologatás után csak beindult. Azóta nem produkálja ezt a dolgot, igaz nem is nyüstölöm max sebességen hosszan.
Érdekes, hogy ha megtekerem a szarvát, és vadul gyorsulok, egyszer-egyszer, jóval keményebben igénybe véve a motort, már fordulatszámügyileg, akkor nem produkált hasonlót.
Mire vezethető vissza ez a probléma? Esetleg tudna valaki segíteni megoldást találni? Vagy van valakinek ismerőse, aki ért az Apriliákhoz, és belekukkantana mociba, ha úgy adódik? 1987-es Aprilia Tuareg 125cc
:) Kiöszi a tanácsokat!

De még szerintem sosem pörgött 9k fölé...
Váááá ez kétütemű! Nem szabad lustítani! Had forogjon! Az nem árt neki! A fontos, hogy lehetőleg mindent fordulatból teljesítsen, ne erőlködjön! Alap használat, 5-7 e között tartani a fordulatot! Aztán előzésnél, meg mikor oylanod van, akkor ki 10800-ig! Ez való neki, és hidd el, a legjjobb így lesz a motornak is!

Persze így is fog folyni olaj a kipuffból, de ez vele jár.. De tuti nem tömődik el :)
hát az enyimé elég sokszor ki van égetve
Trysii-t akartam írni
Trysil (ha jól írom) én is a Fire féle módszert javaslom... néha el kell kapni a szarvát aztán meghajtani kicsit... Amúgy néha azért is kell hogy pörögjön hogy ne kokszosodjon be a power szelep, nem kell mindíg nyélgázon menni csak 1-2 szer kiforgatni rendesen, had égjen a trutty benne...
nyelezzed neki
Hogy lehet elejét venni, hogy a kipufogó ne legyen tele olajjal?
Én elég kíméletesen hajtottam a gépet, 5-6e- es fordulaton, de egyre kevésbbé megy, ahogy több olaj marad a kipufogóban.
Mit lehet ez ellen tenni?
Kkovács, válaszolnál az én email-emre is? Tedd meg, kérlek!
Thx!
pukk
mi ez a nagy csönd...
1.30at inkább ,főleg ha nyúzod a gépet jobban...
Sztem inkább 1:30, mert a Rotax pörög rendesen
sztem 1:40 jó neki ... (tipp)
De majd a hozzáértőbbek megmondják mert a régibe ilyen kellett de hogy ennek mennyi kell hát azt nemtom pontosan...
,de akkor mégis hanyas keveréket kell beletenni,ha nincs különolajzás?