Az önindítós problémádra, az lesz a megoldás ha leszeded az önindítót, majd lecsavarozod a végét, és átmozgatod a keféket mert be vannak állva, vagy pedig már le vannak kopva. Ha cserélni kell akkor vigyázz hogy megfelelő kemyénységűt tegyél bele, mert különben megeszi a komutátorod.
hali mindenkinek van 1 kis problémám van egy 1990-es évjáratu 125ös tuareg rallym és valami leirás vagy tuning érdekelne mert elég rosz állapotban van szivesen fogadok el képeket is , illegális gyorsuláson egy 125ös dt odavert ugyhogy lpnem kell ugy érzem elöre is köszi a segitséget.
na elhoztam a gépet jövök vele haza,ugye most hosszu válrovan benne,17elöl,hátul 42... na modnom azé csak megnézem hogy ugrik kerékbe.. mentem 2.ba oan 5-6ezres fordulaton,belekuplungoltam,ugy feljött kerékre,h megrándult a vállam kurva annyát oat rántott de legaláőbb megbizonyosottam róla,h fazsán jön kerékre 2esbe még ien hoszú váltóval is,mi lesz ha viszateszem a 14es fogaskereket előre? csak elötte járatni kéne még,amihez nuku kedv
aha vágom ez malossi.. hány le nemtod? őő, lehet rá vnni mo n is hengert,de apjának autosboltja van és olaszbol hordják az árut és onnan hoznak olcson cuccot az rx hez..szval nem lesz gáz az alkatrész hozzá
Sziasztok!
új vagyok errefelé, egy ütött-kopott 87"es Tuareg 125-tel.
1. Az lenne a kérdésem, hogy ha meglehetősen rozsdás a felni, azzal mit érdemes kezdeni? Lehet cserélni valamire esetleg?
2. Kkuplungbowden-t tud-e valamelyikőtök, mert az enyém elszakadt sajna. Apriliat kérdeztem, ők nem tudnak szerezni.
3. Nagyon nehézkesen megy a gép 5-ben, sőt, miután 4-ből felkapcsolok 110-120-nál, folyamatosan visszaeseik a fordulat, csökken a sebesség kb 90-ig, és ott stabilizálódik. Mondjuk rendesen tele van a kipufogó olajjal, csurog ki belőle. Nem tudom, okozhatja-e ez a galibát? Vagy ha nem ez, akkor még mivel lehet a gond?
4. Előfordul néha, hogy miután leállítom a mocit, nem tudoom önindítóval indítani, mert csak egy halk kattanást hallat, semmi egyebet... Ilyenkor csak az segít, hogy betolom 2-esben. De ha megint leállítom rögtön utána, akkor pöcc-röff indul. Új aksi van benne.
Huhh a váltónál? Vagy a főtengelynél? Az a baj, ám, hogy ezek a hézagolók általában egyediek, midnen motorban más vastagságú, és talán máshol is van.
Emlékeim szerint, nekem hézagoló a főtengelynél van, mindkét oldalon, a váltórészen csak alátétek! Esetleg csinálj róla fényképet, meg írd meg, merre laksz, hátha valaki közelébe, aki ránéz neked, ha szépen megkéred!
új vagyok errefelé, egy ütött-kopott 87"es Tuareg 125-tel.
1. Az lenne a kérdésem, hogy ha meglehetősen rozsdás a felni, azzal mit érdemes kezdeni? Lehet cserélni valamire esetleg?
2. Kkuplungbowden-t tud-e valamelyikőtök, mert az enyém elszakadt sajna. Apriliat kérdeztem, ők nem tudnak szerezni.
3. Nagyon nehézkesen megy a gép 5-ben, sőt, miután 4-ből felkapcsolok 110-120-nál, folyamatosan visszaeseik a fordulat, csökken a sebesség kb 90-ig, és ott stabilizálódik. Mondjuk rendesen tele van a kipufogó olajjal, csurog ki belőle. Nem tudom, okozhatja-e ez a galibát? Vagy ha nem ez, akkor még mivel lehet a gond?
4. Előfordul néha, hogy miután leállítom a mocit, nem tudoom önindítóval indítani, mert csak egy halk kattanást hallat, semmi egyebet... Ilyenkor csak az segít, hogy betolom 2-esben. De ha megint leállítom rögtön utána, akkor pöcc-röff indul. Új aksi van benne.
Válaszaitokat köszönöm!
Emlékeim szerint, nekem hézagoló a főtengelynél van, mindkét oldalon, a váltórészen csak alátétek! Esetleg csinálj róla fényképet, meg írd meg, merre laksz, hátha valaki közelébe, aki ránéz neked, ha szépen megkéred!