Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bocsi, fiatalok, de megyek szundizni. Reggel 3-kor kelek és nem hátrány ha alszom néhány órát...
nekeem van egy most éppen dugó nélküli rotaxom.. igaz most a motorváza mellett, de ha oylan a szitu, akár a forgalmival együtt is eladhatom, vagy nemtom, de biztos lehet blokkot is adni venni, és ez papíros motorbol van, és 11kw-ra irattam. de már nem köll van rendes motorom..
helyes
Csak rendszámos mert ha megvan a jogsi akkor nyomulunk mindenfelé. Meg, hogy őszinte legyek nem jósolok nagy jövőt a "furfangos" 50-eseknek
Ezt nevezem építő jellegű hozzászolásnak (még akkor is ha most éppen bontottunk ) Eredetileg is ez volt az elgondolás csak fordított irányban, de így persze költséghatékonyabb a mutatvány.

Nagyon köszönöm !
rendszámos kell, és a papír is 11Kw-os, vagy mindegy? mer ez aztán nem mindegy..
trakee-tudtam h te vmi okosságot mondasz majd
Szerintem kár folytottat vennI! Iszen nyugodtan folythatod te is! Első menetben pl ki kell kötni a kipuffszelepet! Pl kiszednia bowdent, máris kb egy 10 LE mínusz...
Szóval kb 20 LE.
Ha ez is sok, nagyon egyszerű, meg kell akadályozni, hogy a gáztolattyú teljesen felmenjen, vagy a kipuffogóba kell tenni egy szűkítést! Pl a leömlőbe betesztek egy szűkítőgyűrűt, két ponttal behegesztitek, pl CO val, és kész! Bármikor kiszedhető a folytás, és nem vesztetek egy csomót a sok átírással stb stb
Ráadásul maximum külföldről lehet szerezni folytottad, de azt kideugaszolni se egyszerű... Kipuffszelepszett, ami min 30 e Ft, ha nem több, sőt, lehet, hogy kipuffcsere is kell.

A 110-120 at meg tusja tartani, csak áttétel függvénye... Maximum nem forog ki 6. ban... De nekem az AF-1 a gyári áttétellel simán tartotta tartósan a 110-120-at, 7 e -es fordulat körül! Más kérdés, hogy nekem rövidebb áttétel kellett, mert 82-83 kg vagyok, és ezt vidámíbban viszi a Futura gyári áttétele.
Sztem kezdő mocinak amugy szuper...jol kezelhető, nem rossz terepen sem, turára isteni ...alig fogyaszt...nekem az enyém non bevált kezes kis gépsárkány
de akkor legalább egy 600 vmire válts.
én is azért váltok nagyobbra mert tartani kell a tempot hosszabb távon...ezt meg nem akarom nyüstölni 100felett tartosan... meghát a lóerők hiányoznak
Üdv mindenkinek!

Egy kicsit megint átpofátlankodok az RX topicból, mert kellene egy kis okoskodás.

Lényeg az, hogy szeretném lecserélni az elektromos power szelepet a régi jól bevált Rave2 pneumatikus power szelepre. Tudna valaki használtan vagy esetleg bontottan, használható állapotban?
Na én pont most cseréltem a csőveket rajta, ugyhogy talán...vagy 1 deci olajat öntöttem a tartályba majd lehúztam a vastag csővet a olajpumpáról megvártam mig megjelenik az olaj ,majd vissza tettem a helyére, megrugdostam párszor ( amig megjelent az olaj a kis csőnél) majd a kiscsővet egy olajoskupakból felszívtam olajjal és a helyére tettem és voalá müxik.
Hááát, lehet az lesz a vége. Aztán ha leteszi a jogsit megmozgatom a familiát egy Varaderora. Mindenesetre köszönöm a segítségeteket.
Sziasztok srácok!
Tudom már ku*va rég nem voltam fent, de most nagyon nagy szükségem van a tudományotokra!
bazz tnap éjszaka elmentem mocizni, és mit tesz isten, kifogyott az OLAJ a gépből.....seggfej vok, régen jártam már utánna h mennyi van benne.....nahh és a mocinak nincs baja, viszont hiába csinálok bármit, a cső nem tellik meg olajjal, így a motor sem kapja....mit tegyek?segítseteeeeek!kell a motor még ma este mindenképp!
azért erről a gépről tudni kell , hogy olasz ennek minden előnyével és hátrányával ( nagyon megy, de ha valami baja van na az horror)
igaz, velem az a baj, hogy én túl kényelmes vagyok ilyen nagy utakra ezért ez bennem fel sem merült.
Akkor vegyél neki vmi simo-t és akkor max az inast fogod félteni ha egyszer-kétszer betakarózik vele.
Ez igaz. De ezeket a paramétereket ebben a kategóriában csak ez a moci tudja. Én sem szoktam száguldozni, de ha messzebbre (külföld) akarsz menni akkor a gépnek kell tudni tartósan legalább a 100-at és nem hátrány ha van még egy kis tartalék. Ebből adódóan most úgy tűnik, hogy továbbra is egy motorral fogunk járni. Persze ez csak jövőre érdekes. Ezért vettem volna ebből egy alapgépet, amit lehetett volna folyamatosan az Öcskös tudásával párhuzamosan fejleszteni.
Tartósan valóban nem ajánlott 100 felett hajtani, de az sztem nem is turázás amikor 160 -nal átzummolok a tájon, de rövid távon (pár km) nyugottan meg lehet zavarni akár 120-140 el is, igazábból csak a lánc áttétel határozza meg a végét én városban használom nekem 130 a vége, de az előző gazdája föleg falvak közt mozgott neki 160 volt a vége (állítólag).
Bocsi ! Kivétel a Varadero XL 125, de azt sajna aranyáron mérik
Nem az Apriliákra értettem a 80-100-at hanem a többire. Bár gyári állapotban szerintem ez sem tud többet. Viszont az eddigi utánjárásom eredménye, hogy csak ezt lehet ilyen mértékben felhúzni !
És ez az amit nem értek.
de egyébként tényleg nem 80 -100 a vége ha mégis kegyetlenűl el van áttételezve, vagy a végére ért a technika
ja most nézem milyen géppel nyomod, hát tényleg furcsa pár lennétek (lesztek)
Maxi !
Téged láttalak ma? Gondoltam a bulgárföldnél majd megállunk, erre nem jössz aztán leesett egyszer írtad a stadion környékén laksz.
Jó-jó, de én azt gondoltam egy 125-ösnek nem 80-100 a vége. Pedig sajna így van Márpedig ha túrázni akarunk akkor nam bánnék legalább 100-120-as tempót, mert az enyém meg az alatt nem nagyon használható