Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!segítségeteket szeretném kérni abban,hogy van nekem egy tuareg rallym és szeretnék a blokkjához pontos műszaki rajzot kérni tőletek!néztem már több helyen is ezeket,de annyira nem pontosak és egy olyat szeretnék,amin a fogszámok is rajta vannak,meg az alátétek átmérője stb...

Előre is köszi!
fényképezzél brno ba
Istenem mien jó volt 20perc alatt hazaérni, és nem busszal poroszkálni ...
nekem a 7en semmiképp nem jó...holnap indulunk Brno...és csak hétfőn jövünk sztem ...de utánna jó lenne összehozni, jo sok benyát tegyél addig férre...mert nem keveset fogunk menni
de felül nics tömités,csak az O gyürük hengertalpnál van a klingerit tömités
ballonos powert tudok szerezni ha kell,127esre valót..
Nics már meg.
köszi a segítséget midnenkinek de am én nem az ó gyűrűre gondoltam, hanem a hengerfejtömítésre, ami vmi alu vagy réz vagy nem tom a közös moccolással akk mi lesz?
hát reméljük a legjobbakat...akkor még benne lex egy kis maniba a dolog...sztem számolj a papírok kb. 50körül...vagy kitudja nem akarlak elkeseríteni...már 190e nél jársz ...tyűűű az annya...de tiszteletem h így rendbe rakod ...az enyimet nem akarja esetleg vki megvenni? fire-jaja tanulgatom
Hali!
Ugy tudom a fordulatszámmérő a feszültség alapján mér.A powervezérlés is bizonyos fordulaton leadott feszültségnél nyit ki.
Nekem is az elektronikus halt be? De mid halt be? Maga az elektronika vagy a tekercs?
Sziasztok,nekem is egy ballonos power kéne mert az elektronikus behalt.Most mindig nyitval van,igy is brutál,de jobb ha van.Ha tud vki légyszi szóljon!Közs(Patvarosnál most nincs).
Power elektroniát vagy ballonos powert mennyiért tudnál?
Majd vegyél már fel msnre ha még megvan az a ballonos power ami a multkor akkor az érdekelne!
Érdekel !
A sandrt@freemail.hu címre ha elküldenéd, köszi.
ja akk ok ha van alkatrész ellátás csak én is tok sok mindent szerezni jó áron azé kérdeztem,h nem kell e vmi
és azért köszönöm..
van egy jó arc Nagytályán vagy hol.elég korrekt és az van a csomagban amit lefényképez,söt ha szólok hogy most,akkor másnap már nézegetem..
Nagyon segítökész,sokat ugráltam az idegein míg sikerült lerendelni az alkatrészeket..
Magyarul megvagyok vele elégedve,ha sestleg kíváncsi valaki az e-ail címére akkor írjon nekem és elküldöm az elérhetöségét.
baz ak van vele dolgod.. m hijja van még a gépnek,kell még vmi akarész,lehet tok segiteni
szerintem a gyújtotrafó jeleit fogja fel az elektronika,magyarul a gyújtás gyakorisága után vezérel..
szerintem,kell lennie valami olyannak,aminek köze van a trafóhoz,vagy a gyujtókábelhoz..
Esetleg ha hülyeséget írok,javítsatok ki..
mi is pont ezen gondolkottunk,me azt néztük h az alaplapról nem jön fel semmi ami a powert vezérelné...
elcseréltem egy gyökérrel,egy robogót adtam érte,
és nem foglalkozott vele,csak ütötte,hajtómüolaj volt a különolajzásban,nem volt egy épp része a motornak,amit nem kellene kicserélni,megcsinálni,lefesteni,lámpák,törve.Tank horpadva,fékek offline,kipuff kipufog,mindenhol mert törött.Blokkba fehér az olaj (vizes),henger belöl úgy n éz ki mintha egész nap csak karcolgattam volna,dugatyú figyu HOMORU,valamit felhordott,a válz rohadt egy két helyen,spiráloknak csak a helyei,indexek letörventükör kiszakítva a helyéröl,jobb oldali oldalidom 4darabban,levegöszürö házban mosogató szivacs volt,egy marék homokkal vegyítve!
Fogaskoszorú lefogazva 3cm hosszban(hogy ezt hogyan csinálta?!),a papírjairól nem is beszélek..
A láma ahogyan megvette(kiskorú) rá 2 napra kanyarban megfektette úgy ,hogy közben megszorult.
Hát én megmentettem eme becses olas darabot a vasteleptöl,és otp-t gazdagítva elkezdtem a véget nem érö restaurálást,egyébbként ma léptem át a 190e ft álomhatárt amiben benne van a vételár is..
Jó tudom hogy fordulatszám de azt hogy érzékeli?
Valaki mondja már meg az elektromos powernél a vezérlő elektronika mi alapján nyit?