mindenesetre én nem non kockáztatnék ezzel a 125/50-el...de azt asszem meg lehet vhogy játszani hogyha esetleg másik blockot teszel bele...baleset, törés stb miatt....akkor lehet machinálni a papírokkal...
Hát persze, ha megállít a rendőr én úgyis azt mondom, hogy 50es...sosem vallom be hogy tudom hogy 125, azt nem tudják kiszedni belőlem...de ez a KPm-es dolog nem hallatszik viccnek...!
Ugyanmár kényszerforgalombahelyezés, ez baromság! Az lehet, hogy megmondják, hogy vagy forgalombahelyezed, vagy nézegeted a garázsa! Legalábbis hivatalosan! De hogy kötelezhetnének már arra, hogy rendszámoztasd!
Hümm rengeteget ér! Ha bevallod az igazoltatáskor, írják is aa feljelentést! KPM re bevitt motort meg még nem láttam.. De mindíg jobb a kép, ha tudatlan voltál, még ha nem is menteít, mintha direkt nem tratottad be a szbaályokat!
A baj az, ha egyszer megfognak akkor rögzítik,az alvázszámhoz a motorszámot (az 50-s blokknak is van motorszáma) és még akkár elrendelhetik a kényszer forgalomba helyezést is ami egy ilyen motor árra.
huh
ha jol tudom ha a rendör betelefonál és bemondja az alvázszámot akkor kiadja nekik a gép hogy az elvileg 125 ös tehát amelyik gép rendszámmal jött ki az elmm benne van ...
am sztem ugy tommy88 kokányba meg lehet csinálni
bár jo ötlet
Helló!
Nem hívtak be, de mindenre fel kell készülni...És csak jobb lenne ha tényleg 50es lenne mikor beviszem!Amúgy hallottam már olyanról is,hogy be lehet vizsgáltatni a motort, és adnak róla papírt, hogy hány ccm.tehát beletenni egy 50es blokkot, ugye hogy az alvázszám meglegyen, és elvinni beméretni, meglenne a papír és vissza a 125-ös blokk...sztetek?milyen ötlet?Mert ugye talán 50es motornak nincs motorszáma, vagy van?és akkor a blokkot cserélhetem..
Üdv.
Szevasztok!Sajnos nem jó a motor azaz megy kb úgy mint egy babetta.Véglegesen feladom bár nagyon szeretem ezt a motort annak ellenére hogy megvettem és kb abból 2 hetet használtam 2 hónapot pedig állt.Vettem bele és rá csomó cuccot nem kínoztam, kíméltem, mostam és ez a hála érte...
Ez van ebből megtanultam hogy motorvételnél jobban oda kell figyelni és hogy nem lesz több olasz motorom...
Na ja
szerencsére nekem is ugy sikerült venni a vasat hogy rendszámos csak most lejárt a müszakija és jobbnak láttam levenni amit le kell
egyépként most jut eszembe néztem egy láncfürész olajat ami a benzinbe kell és ott van egy enduronak a képe is tehát aakkor nyugodtan bele lehet tenni.....
ti mit szoltok ehhez
haverom a tuareg rally-ját ilyennel járatta be anno 4 éve és azota is hibátlan neki és csak ilyen olajat tesz bele
És szted az ér valamit, hogy te tagadsz mindent?KPM beméri már akármit mondhatsz...
ha jol tudom ha a rendör betelefonál és bemondja az alvázszámot akkor kiadja nekik a gép hogy az elvileg 125 ös tehát amelyik gép rendszámmal jött ki az elmm benne van ...
am sztem ugy tommy88 kokányba meg lehet csinálni
bár jo ötlet
Nem hívtak be, de mindenre fel kell készülni...És csak jobb lenne ha tényleg 50es lenne mikor beviszem!Amúgy hallottam már olyanról is,hogy be lehet vizsgáltatni a motort, és adnak róla papírt, hogy hány ccm.tehát beletenni egy 50es blokkot, ugye hogy az alvázszám meglegyen, és elvinni beméretni, meglenne a papír és vissza a 125-ös blokk...sztetek?milyen ötlet?Mert ugye talán 50es motornak nincs motorszáma, vagy van?és akkor a blokkot cserélhetem..
Üdv.
Ez van ebből megtanultam hogy motorvételnél jobban oda kell figyelni és hogy nem lesz több olasz motorom...
szerencsére nekem is ugy sikerült venni a vasat hogy rendszámos csak most lejárt a müszakija és jobbnak láttam levenni amit le kell
egyépként most jut eszembe néztem egy láncfürész olajat ami a benzinbe kell és ott van egy enduronak a képe is tehát aakkor nyugodtan bele lehet tenni.....
ti mit szoltok ehhez
haverom a tuareg rally-ját ilyennel járatta be anno 4 éve és azota is hibátlan neki és csak ilyen olajat tesz bele
de azért lehet rajta látni mi a cucc
huuuu de xar volt mosni ezt az agyagos akármit