Basszus micsoda csóró hely! Nekem 35 volt kb összesen, és adtak motort is! Ok, hogy városba egy rom GPZ 750 R-t.. De ment... Amúgy szemetek voltak, mert eredetileg nem ennyiről volt szó, csak közbe mente felfele az ár.. Tanulság, ha még egyszer mennem kéne, a szerződésbe az árat is lefoglaltatom, és utána emeljenek!
A1...de csak azért nincs még meg az A...mert tavaly menni akartam megcsinálni...aztán telefonálgattam moccos sulikba, találtam is...csak mikor beböktek h ugye motort kell béreljek...mert még nix nagyobb vas...az ár 85e lett volna így...és én meg megkérdeztem máshol ha saját moccal megyek...akkor kb...35e ből meguszom...szoval...ugy gondoltam azt a lóvét inkább beleteszem a nagyobb gép vásárlásba majd...és aztán jogsi is majdcsak meg lex egyszer...bár én ismerek itt a környéken egy csajt aki A1-el simán járja az országot 600fzr ugyh...
Szar az 1-es a motoromon! Nagyon rossz elindulni 1-esbe és még rövid is. A régi blokkomnak az 1-ese is ilyen volt, tehát ez típushiba. 2-esbe sokkal jobb vele elindulni.
Tényleg? Megmondom őszintén, nem vágom, azt hittem, az 50-esen is ugyanaz, mint 125-ösön. Attól függetlenül nekem sikerült rosszul összeraknom még tavaly... De maxit kell majd megkérdezni, neki is 50-ese van. Na, maxi?
Új blokkot rakott bele, újravezetékelte, akksit szerelt bele, fesszabályzót, gyújtást, olajzást meg még sok apróságot összesen 96ezer forint volt és 3 hónapig csinálta. Ebből a blokk 50ezer, 14 a szerelési díj a többi meg az alkatrészek ára.
Asszem holnap vihetem vissza a motort, mert szorul a kuplungbowden, nehéz behúzni a kuplungot lehet, hogy túl vastag az új bowden.
Egyébként nagyon profi munkát végzett a szerelő megérte azt a kurva sok pénzt... Az egyik csavart lent a blokkozépnél annyira meghúzta, hogy majdnem kiesett a csavar... Mostmár meghúztam, remélem ott csöpögött az olaj és nem máshol.
A túl vastag gumi szerintetek is lefogja a motort? Ez a fasz azt mondta lehet, hogy igaza van. Amikor gumit cseréltek a motoron utcai gumit raktak rá hátulra, ezért homokban nagyon csúszkál. Azt mondták, hogy ez később kopik el.
Csongrádon nincs is normális motor szerelő ha legközelebb elromlik akkor nem is tudom hova vigyem.
Hehe, rosszul lett összerakva a váltód... Először én is elrontottam, a 3-ast meg a 4-est megcseréltem véletlen... Vicces volt, 2-es után 4-es, 4-es után 3-as, 3-as után 5-ös, néztem egy fajtát, aztán röhögtem egy jót, utána meg fejelgettem a falat, hogy megint szedhetem ki/szét az egész blokkot...
Zsooc nagyon örülök hogy jó a motorod!Legalább neked az!Már meghirdettem az enyémet de azért még sunyiban nézegettem hozzá lendkereket azaz kerestem.Rájöttem hogy az af1-é elvileg ugyanilyen és találtam is egyet.25-ért adja nem tudom hogy most mi legyen.Le kéne lakudni és megvenni vagy pedig eladni a moccot?
Végre kész a motor! Még nem húzattam ki nem tudom mennyi a vége mert 4 évig állt a blokk ezért még kímélni kell. A váltója elég furcsa. Felfelé van az egyes lefelé meg a többi fokozat. 4 sebességes.
Egyébként nagyon profi munkát végzett a szerelő megérte azt a kurva sok pénzt... Az egyik csavart lent a blokkozépnél annyira meghúzta, hogy majdnem kiesett a csavar... Mostmár meghúztam, remélem ott csöpögött az olaj és nem máshol.
A túl vastag gumi szerintetek is lefogja a motort? Ez a fasz azt mondta lehet, hogy igaza van. Amikor gumit cseréltek a motoron utcai gumit raktak rá hátulra, ezért homokban nagyon csúszkál. Azt mondták, hogy ez később kopik el.
Csongrádon nincs is normális motor szerelő ha legközelebb elromlik akkor nem is tudom hova vigyem.