Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát ez hülye kérdés volt....simán tegyed már...ha fenn lenne is késő lenne
Hellósztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy nem e lehetne azt megoldani, h a 125-ös windre föltenni egy 50es hengert?udom ez így hülyén hangzik, de megoldható?
előre is kössz!
hali
voltam ma kint a gödöllöi erdöben kuva jo volt fel volt ázva az egész cucc
tegyek fel képeket a moccrol sarazás után?
grat....sok balesetmentes km-rt vele
Végre kész a motorom! 3 hónap alatt kész lett! Holnap megyek érte! Új blokkot kapott. A gyújtása is modernebb lett és akkis lett. A világítása akksiról fog menni.
Hellosztok srácok Helyzet? Vki vmerre csapatni volt ma?
mekkora motorrol van szó? 125ösre oan 30ból jön ki az átirás
Hát, ha rendszámos, akkor az annyi sajnos.
Összegyűjtöttem eddig 200 ezre-t ésmárcsak 40 ezer hiányzik a kezdőrészlethez,azt hozom is el Rally-t......asszem vállalok még1 munkát,mostmár gyorsan menni akarok érte! Amugy hallottam valahol,hogy az átirás,eredetvizsgálat,stb még 60 ezer Ez most komoly? mertha igen,akkor még melózni kell érte
ott leszünk szarvasról vagyünk vagy 8an,a motoros baráti kör,meg zolan barátom is jön orosházáról..
Ja tudok róla
Hogy érted hogy nincs változás.De a teljesitmény egyan az marad nem?
Akkor kis fordulton gyengébb lesz, nagyon meg nem lesz semmi változás. Olcsóbb ha veszel egy ballonos powert!
Hali,olyan kérdésem lenne hogy ha nekem a powerom elektronikája elromlott és a tolattyut nyitott állásba rögzitem az olyan mint ha mindig nyitva lenne?Az jo vagy rossz?!És miért kezd el ugy megugrani fordulaton mint ha akkor nyitna,mikor mindig nyitval van!köszi
Tehát belemegy a rugó, arra rámegy egy olyan köralakú lemez, aminek az eggyik oldalára a rugó ül fel, a másikra, pedig egy cső. A dugattyúrúd vége menetes, ott van egy anya, majd erre rájón mégegy kör alakú lemez ami az előbb említett vastagabb csőre ül fel,és végül menet végére rá kell csavarni egy annyát amelynek a belseje menetes és a külseje is és ez zárja lesz a felső szárat. NEm tom hogy érthető vagyok e?
hát akkor jó kérdés akkor hogy van odafogatva fent? menetes?
Nekem nem is mágneses, szerintem nekem régebbi fajta van.
figy becsúszót kiszeded...szimeringet a helyére ütöd a régi vagy egy csapágy segítségével! aztán zégert bepattintod a helyére és mehet bele a becsúszó,aztán a tetején meg ráteszed a 2 mágnest és feltöltöd olajjal,ennyi(száranként 4,5 dl)
Az rugós csak még mindig ezzel a felrakás irányával vagyok bajban. Az a baj hogy nem láttam amikor leszedték szal nem tom.
41 asszem de lehet h 40 a lényeg hogy a porvédőt is rugósra kell cserélni és akkor nincs gáz.
Nekem olyan szimering kell hogy 41x53x8/9,5. Ilyen kétajkú. Szal nem tom..
Először én is így gondoltam. Csak azért gondolkodtam el, mert ahogy van a porvédő, jön a szimering jön egy fém gyűrű, aminek a külső átmérője beül a ház a belső átmérője meg a szimering kiálló ajkához, de akkor azt csak úgy tudom összerakni, ha kifele van a rugós rész. X neked 40es telod volt?
a rugós rész van befele,szal a rugót nem látod
Jóh akkor megnyugodtam, hogy nem az. Amúgy lehet Én vagyok szerencsétlen de mire oda jutok hogy felmenjen a lendkerék mindig este van. Nah akkor fűrész, de inkább eszterga, aztan 5 perc és királyság van. A másik baj az hogy az mzjé vagy a simóé nem jó rá, errefele meg nem árulnak másikat.
Az lenne a kérdésem, hogy a teleszkóp szimeringet ahogy rakom be, a rugós résznek befele kell lennie, vagy pedig kifele a porvédő felől?