Na az ilyeneket én sem csípem... múltkor fényes nappal akarták lelopni kis csicskák a dísztárcsát a tesitanár haverjának kocsijáról... csak ott rontották el hogy észrevette őket a manusz 190cm elég izmos... csöndben kifutott aztán egy mozdulattal át a kerítésen a srácok meg köpni nyelni nem tudtak... mázlijuk volt hogy nem egy agresszív tipus, mert akkor azoknak már harangoztak volna...
Na megyek kapom szét a telót mert sikerült ma venni menetrögzítőt... megnéztem neten, bementem a boltba és pont az volt legelől így nem kellett végighallgatnom azt a sok marhaságot amit a csávókám mondott múltkor... a netes leírás (gyártó) és amit elmondott az annyiban egyezik hogy Loctite ról van szó Hogy a fenébe dolgozhat úgy hogy nem is ismeri rendesen ezeket a dolgokat?
Elhiszem, de nem azt mondtam, hogy rossz a KOYO, inkább úgy fogalmaznék, hogy az SKF nekem eddig mindig bevált, soha nem volt semmi problémám vele. Ezért nem lehet meggyőzni engem, hogy tegyek a motoromba KOYO-t, mert ami eddig jó volt, azt nem cserélem le egy számomra "ismeretlen" csapágymárkára. Amúgy, hogy én is kérdezzek valamit, hogyhogy most válaszoltál egy február 17-ei hozzászólásomra? Nem probléma, ne értsd félre, csak hát nem mostanába volt már, azóta pedig már el is felejtettük ezt a témát
uhhh hogy felidegeltek kis tizenéves suhancok...le lopták a szelepsapit a crxről, de ponn láttam az ablakbol, mert tortát készítettem...párom kirohant utánnuk goooo...elcsípte...aztán jol elordibált, az volt a szerencséjük h be volt kötve az öv különben....hát én ezt nem értem és nem kisebbségiek voltak...tiszta gáz...az a borzaszto h ez a sapi a felnihez van iet nem lehet hozzá kapni másikat , de amugy meg 1000huf 4db a benyakutnál...mi a francért kell iet lopni, fillérek...
Én nem akarlak meggyőzni a Koyo csapágy Skf viszonyáról, annyit azért elmondok, hogy több mint 10 éve foglalkozom csapággyal, és szerintem a Koyo semmivel sem rosszabb az Skf-nél. Sőt nekem raktáron pl Koyo gyártmányban csak angol és japán gyártású van míg a piacot elárasztja a ( taiföldi - malaysia - olasz -kinai - gyártású Skf.
Értem.Nekem egy fekete-zöld kábel van szabadon ami nincsen rádugva a fesszabra.Leírom, hogy van nekem bekötve.
Szemből nézem:-Balról jobra két vastag sárga kanóc van
-utána egy üres ide semmi nincsen dugva
-majd jön egy piros és ennyi
Az üres helyre próbáltam bedugni a fekete-zöldet és akkor sokkal erősebben világítottak a lámpák de aztán elment a müszerfal kijelzés,az index,a duda és a féklámpa nem volt csak első világításom és semmi más.Majd széthúztam azt hittem kinyírtam valamit de aztán kis idő mulva visszajött minden.Nem tudom mi volt de ilyesztő volt.
Az nem baj hogy az van ráírva hogy ducatti mert az apriliákban mindegyikben olyan van van. A fesszebályzóban 4 szál van. Kettő a tekercstől jön fel egy megy az aksihoz, ez a töltő szál, egy pedi viszi az áramot a többi cuchoz. A tekercsektől ahogy eljönnek a vezetékek egy nekem is szabadon van, de nem tudom hogy miért mert semmire nem kell használni.
Köszi Fire és köszi Tuareg125.
De továbbá is kérdésem volna kinek milyen feszabájzó van rajta az enyémen szerintem nem gyári mert egy kanóc szabadon van és a feszab. az ducati. Az a problémám, hogy a szabadon lévő szál az is valami töltés szál mert 12,5-14V körüli áram van benne ha jár a motor.És szerintem ezért lessz sok esti motorozás után sárgás a lámpám.
nekem most ajánlottak 1 gyári etx 125öt, műszaki kell rá midnen papir rendbe van vele, öreg bácsi volt,tehát nincs leölve, és 15k é ideadná.. és rendszámos
am haveomnak van 1 mz je,150es,rohattjól megy, világitás ismi nincs,kitámsztó van rajtaazzal jól lehet kerekezni..40ér odaadja ha érdekel...
Na megyek kapom szét a telót mert sikerült ma venni menetrögzítőt... megnéztem neten, bementem a boltba és pont az volt legelől így nem kellett végighallgatnom azt a sok marhaságot amit a csávókám mondott múltkor... a netes leírás (gyártó) és amit elmondott az annyiban egyezik hogy Loctite ról van szó Hogy a fenébe dolgozhat úgy hogy nem is ismeri rendesen ezeket a dolgokat?