Hi all!
Tuareg 125 - Köszi a segítséget - de tényleg
Teljesen véletlenül vki nem tud 150-es v 125-ös MZ-t eladót olcsó pénzért barátnak kéne és nem akar túl sokat adni érte mert sf-t akarna belőle építeni. Előre is köszi.
Hátőő múltkor láttam milyen akksi való bele de elfelejtettem... de lassan nekem is kell vennem egyet mert sztem ez kicsit gyengécske bele, pláne hogy nehéz üzemű... utánakeresek majd
a rajzon meg remélem kiigazodsz nagyjából mert csak ez van...
Nem nem fojik sehol sem a tank.És nem is 100 as-t tankolok de kipróbálnám vele mit tud.
Amúgy volna egy olyan kérdésem, hogy milyen aksit szeret a tuareg?Mert nekem nem volt benne és amit vettem bele az szerintem kicsi bele.Szal várom a hozzászolást.
Valamit kinek milyen fesszabájzó van a motorján?És tud e valaki vezetékezési rajzot hozzá.(Persze olyan kéne amin ki is lehetne igazodni.)
Alul jól zár a tankod? vagy 100ast tankolsz? Hát foggalmam nincs hogy mennyi... majd egyszer már tényleg leengedem a benyát és megmérem hogy mennyi... mármint ami benne van , aztán csurig töltöm.... Fire? küllőzés? APRILIA ETX SM?
Nemtom ki, hogy van vele de az enyém 18-literből csak három negyedig van fizikailag is és müszer szerint is nekem a tank 23-25 literes pontosan eggyiket sem merem állítani de a kettő között van.Ezt már csak azért is merem állítani mert ötezerből nem lessz tele.
igen igen 18lityes-a tank....nyugi sztem a műszer nem jo, az enyimé is mikor tele a tank a benzinmutato akkor mutatja h félig van ...amugy jo ez az oldal Tuareg125-köszönet a linkért Széles utat all
Nah találtam pár infót a Windünkrül na meg van itt még pár motorról...
18 liter a tank, de nekem ez kicsit soknak tűnik... vagy akkor a visszajelző rossz... Na mind1
Jah Zoltán itt van leírás 250 esről is.... Tuareg Wind 125
Nah majd jövök....
Ha nem gányoltak bele, akkor ROTAX 123 -as blokk van benn, mert csak azzal szerelték. Ha esetleg nem futura, hanem futura replica, vagy sport pro, akkor ROTAX 122 -es a blokkja... Aztán ha hozzányúlt valami ügyes, akkor lehet benn bármi.
Egyébként az én tapasztalatom, hogy nem megbízhatatlanabb, mint az 50-es, csak a nagy különbség, hogy 50-essel ritkán mennek évi 2-3 e km-nél többet, míg a 25-össel azért az 5-7 e nem ritka, sőt, pl nekem 10-12 belement. Így pedig a 20-25 e km két generál között hamarabb összejön. Hja, és aki picit vesz, általában hamar lecseréli nagyobbra.... Nekem ez a tapasztalatom.
APRILIA A F1 FUTURA, 125 ccm 1991-es évjárat, erről mit tudtok milyen blokk van benne és a blokkja el szeret romlani sűrűn? mer haver ugfyanilyen 50 esében soha semmit nem kellett csinálni elég jol birja a blokkja
Tuareg 125 - Köszi a segítséget - de tényleg
Teljesen véletlenül vki nem tud 150-es v 125-ös MZ-t eladót olcsó pénzért barátnak kéne és nem akar túl sokat adni érte mert sf-t akarna belőle építeni. Előre is köszi.
a rajzon meg remélem kiigazodsz nagyjából mert csak ez van...
Amúgy volna egy olyan kérdésem, hogy milyen aksit szeret a tuareg?Mert nekem nem volt benne és amit vettem bele az szerintem kicsi bele.Szal várom a hozzászolást.
Valamit kinek milyen fesszabájzó van a motorján?És tud e valaki vezetékezési rajzot hozzá.(Persze olyan kéne amin ki is lehetne igazodni.)
Előre is köszike
18 liter a tank, de nekem ez kicsit soknak tűnik... vagy akkor a visszajelző rossz... Na mind1
Jah Zoltán itt van leírás 250 esről is....
Tuareg Wind 125
Nah majd jövök....
Egyébként az én tapasztalatom, hogy nem megbízhatatlanabb, mint az 50-es, csak a nagy különbség, hogy 50-essel ritkán mennek évi 2-3 e km-nél többet, míg a 25-össel azért az 5-7 e nem ritka, sőt, pl nekem 10-12 belement. Így pedig a 20-25 e km két generál között hamarabb összejön. Hja, és aki picit vesz, általában hamar lecseréli nagyobbra.... Nekem ez a tapasztalatom.
Nya mentem aludni mer már megint sz*rakszik a net
Jó 8 all. és széles utat! És vízmentes aszfaltot
odaért a puff?