kééééééééész a felni festééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééé
éééééés holnap mek érte, hétvégére öszerakom és indul a supermotozáááááááááás.. vá de jóóóóóó
Nekem is azt mondta az előző tulaj hogy gyárilag volt rajta legalábbis nem ő tette rá...
Zoltán a nagyobbakról sajna nem sokat tudok... annyi hogy sztem hobby célra nem érdemes venni mert terepre nehéz és a rugózás keménysége és karakterisztikája sem kifejezetten terepre van, viszont úton egy 350 es vagy 600 as 4üteműről elég nehéz elhitetni hogy 50es... Ezenkívül Balunak van 350 ETX talán ő többet tudna mesélni róla... régebben járt errefelé de talán az adatlapján találhatsz valami elérhetőséget...
na de én egy rx-en láttam egy arrow rezott és annak mind két vége körbe votl varrva, aztán több rezot nem is nagyon láttam vagy nem figyeltem azé mondtam hogy esetleg ha olyan akkor szétkapni a francba az enyém meg össze van popszögecselve szal szafla
gyári arrow nincs vagy gyári vagy arrow monyuk aszem vmeik aprilián gyárilag gaianelli puff van,de az attól nem sport puff sztem,csak a gianelli gyártja rá..
250es wind?:D oanról se halottam még,sztem nincs is nem lehet,h 160as polini van rajta és azé nagyobb ,mint 125ccm?
mi nem eszi az olajat? a tuareg? mer az baj.. viszont ha a kawa nem eszi ak az jó.. az lenne a baj,ha az enné
Cső Tuareg125!
Figyelj már egy picit. Esetleg nem tudod véletlenül h mi különbség egy 125-ös és egy 250-es Wind között?
A block méretén kívül Azért kérdem mert most készülök cserélni és ajánltak egyet de a papír 50-es. A gazdi se tudja h mekkora csak annyit h nagyobb mint a 125-ös. Mire érdemes figyelni a nagyobbaknál stb.
Előre is Köszi
Edukám te sem sok kipuffot szedtél akkor még szét Nekem is Windem van gyári rezóval de Arrow dobbal... a gyapotozás segít rajta , amúgy sztem kicsit kiégett már meg meg is szívta magát olajjal... mármint hogy ilyesmi baja lehet...
Na szóval a művelet a következő... leveszed az oldalidomot, lecsavarozod a kipuffot , nem az egészet csak a végét (nekem 1 helyen fogja) , találsz majd 3 csavart a "belső" végén , azt kicsavarozod és szét is lehet húzni a dobot (lesz a külső cső, meg a perforált benne) Belenézel tele lesz kulimásszal azt valahogy kikaparászod (én egy hajtott dróttal csináltam) aztán nagyjából kimosod. Fogod a gyapotot és rátekered a perforált csőre és egy vékonyabb dróttal szépen spirálban körbetekered épp annyira hogy megfogja aztán visszadugod a így az egészet a dobba... Lehetőleg ne legyen úgy megtőmve mint az állat mármint azért össze lehessen dugni de ne is legyen kevés mert akkor meg nem tompít annyit... ha esetleg kilóg a felesleg akkor olló ,kés stb... a többit meg gondolom tudod...
A kép remélem érthető
Na megint itt vagyok.
Mindenkinek jó étvágyat aki eszik vagy most kezdené vagy majd fog Aki már evett annak egészségére . Taliról vki vmit Lessz azért ... ugye
éééééés holnap mek érte, hétvégére öszerakom és indul a supermotozáááááááááás.. vá de jóóóóóó
Zoltán a nagyobbakról sajna nem sokat tudok... annyi hogy sztem hobby célra nem érdemes venni mert terepre nehéz és a rugózás keménysége és karakterisztikája sem kifejezetten terepre van, viszont úton egy 350 es vagy 600 as 4üteműről elég nehéz elhitetni hogy 50es... Ezenkívül Balunak van 350 ETX talán ő többet tudna mesélni róla... régebben járt errefelé de talán az adatlapján találhatsz valami elérhetőséget...
mi nem eszi az olajat? a tuareg? mer az baj.. viszont ha a kawa nem eszi ak az jó.. az lenne a baj,ha az enné
Csak mostanában nem nagyon járok vele. Rákaptam a túrázásra-ha ráérek. Az meg inkább a Kawáé. Amúgy az enyém nem eszi az oil-t.
Figyelj már egy picit. Esetleg nem tudod véletlenül h mi különbség egy 125-ös és egy 250-es Wind között?
A block méretén kívül Azért kérdem mert most készülök cserélni és ajánltak egyet de a papír 50-es. A gazdi se tudja h mekkora csak annyit h nagyobb mint a 125-ös. Mire érdemes figyelni a nagyobbaknál stb.
Előre is Köszi
ed! nem a végénél kell szétszedni,ott téleg megvan hegesztve,de van másik vége is
Na szóval a művelet a következő... leveszed az oldalidomot, lecsavarozod a kipuffot , nem az egészet csak a végét (nekem 1 helyen fogja) , találsz majd 3 csavart a "belső" végén , azt kicsavarozod és szét is lehet húzni a dobot (lesz a külső cső, meg a perforált benne) Belenézel tele lesz kulimásszal azt valahogy kikaparászod (én egy hajtott dróttal csináltam) aztán nagyjából kimosod. Fogod a gyapotot és rátekered a perforált csőre és egy vékonyabb dróttal szépen spirálban körbetekered épp annyira hogy megfogja aztán visszadugod a így az egészet a dobba... Lehetőleg ne legyen úgy megtőmve mint az állat mármint azért össze lehessen dugni de ne is legyen kevés mert akkor meg nem tompít annyit... ha esetleg kilóg a felesleg akkor olló ,kés stb... a többit meg gondolom tudod...
A kép remélem érthető
Mindenkinek jó étvágyat aki eszik vagy most kezdené vagy majd fog Aki már evett annak egészségére . Taliról vki vmit Lessz azért ... ugye
SZTEM !