Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kira akkor
kééééééééész a felni festééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééé
éééééés holnap mek érte, hétvégére öszerakom és indul a supermotozáááááááááás.. vá de jóóóóóó
jaja,vmi oasmi lehet..
Hali, mi a pálya veletek?
Nekem is azt mondta az előző tulaj hogy gyárilag volt rajta legalábbis nem ő tette rá...
Zoltán a nagyobbakról sajna nem sokat tudok... annyi hogy sztem hobby célra nem érdemes venni mert terepre nehéz és a rugózás keménysége és karakterisztikája sem kifejezetten terepre van, viszont úton egy 350 es vagy 600 as 4üteműről elég nehéz elhitetni hogy 50es... Ezenkívül Balunak van 350 ETX talán ő többet tudna mesélni róla... régebben járt errefelé de talán az adatlapján találhatsz valami elérhetőséget...
bocs, fasza
na de én egy rx-en láttam egy arrow rezott és annak mind két vége körbe votl varrva, aztán több rezot nem is nagyon láttam vagy nem figyeltem azé mondtam hogy esetleg ha olyan akkor szétkapni a francba az enyém meg össze van popszögecselve szal szafla
Szerintem se tunning rezo! A hangja se nagy tőlle, de amugy azt mondjak hogy az Arrow al szerelt vasak egy kicsit erősebbek!
gyárilag? hát lehet,h az arrow gyártotta rá,de az lehet h nem oan tuningrezo.. vagy nemtom
Szerintem ezt rosszul tudod Fire! A pegasokat egy darabig arrowal szerelték gyárilag. Majd mutatok képeket, hogy tök egyforma dobok egy csmó pegason.
gyári arrow nincs vagy gyári vagy arrow monyuk aszem vmeik aprilián gyárilag gaianelli puff van,de az attól nem sport puff sztem,csak a gianelli gyártja rá..
250es wind?:D oanról se halottam még,sztem nincs is nem lehet,h 160as polini van rajta és azé nagyobb ,mint 125ccm?
mi nem eszi az olajat? a tuareg? mer az baj.. viszont ha a kawa nem eszi ak az jó.. az lenne a baj,ha az enné
Nekem is gyári Arrow rendszer van a Pegason és azt a végén lehet szétszedni. De az tuti, hogy valahogy szét lehet.
Isten Vagy ! Nagyon Kössz !
Naná!
Csak mostanában nem nagyon járok vele. Rákaptam a túrázásra-ha ráérek. Az meg inkább a Kawáé. Amúgy az enyém nem eszi az oil-t.
Cső Tuareg125!
Figyelj már egy picit. Esetleg nem tudod véletlenül h mi különbség egy 125-ös és egy 250-es Wind között?
A block méretén kívül Azért kérdem mert most készülök cserélni és ajánltak egyet de a papír 50-es. A gazdi se tudja h mekkora csak annyit h nagyobb mint a 125-ös. Mire érdemes figyelni a nagyobbaknál stb.
Előre is Köszi
fasza lett a rajz arrow végdob..
segit rajta az üveggyapot.. ,
ed! nem a végénél kell szétszedni,ott téleg megvan hegesztve,de van másik vége is
neked most egybe van a géped?
Edukám te sem sok kipuffot szedtél akkor még szét Nekem is Windem van gyári rezóval de Arrow dobbal... a gyapotozás segít rajta , amúgy sztem kicsit kiégett már meg meg is szívta magát olajjal... mármint hogy ilyesmi baja lehet...
Na szóval a művelet a következő... leveszed az oldalidomot, lecsavarozod a kipuffot , nem az egészet csak a végét (nekem 1 helyen fogja) , találsz majd 3 csavart a "belső" végén , azt kicsavarozod és szét is lehet húzni a dobot (lesz a külső cső, meg a perforált benne) Belenézel tele lesz kulimásszal azt valahogy kikaparászod (én egy hajtott dróttal csináltam) aztán nagyjából kimosod. Fogod a gyapotot és rátekered a perforált csőre és egy vékonyabb dróttal szépen spirálban körbetekered épp annyira hogy megfogja aztán visszadugod a így az egészet a dobba... Lehetőleg ne legyen úgy megtőmve mint az állat mármint azért össze lehessen dugni de ne is legyen kevés mert akkor meg nem tompít annyit... ha esetleg kilóg a felesleg akkor olló ,kés stb... a többit meg gondolom tudod...
A kép remélem érthető
Na megint itt vagyok.
Mindenkinek jó étvágyat aki eszik vagy most kezdené vagy majd fog Aki már evett annak egészségére . Taliról vki vmit Lessz azért ... ugye
szasztok...légyszi töltsétek már ki az adatlapot...
cső amit én láttam arrow rezot az körbe volt varrva, max flexel szétszeded és ha van hely ghypotnak raksz bele !
SZTEM !