a blokkom mégse ilyen....viszont a hengerem ugyan az
ööööö, hát képek....ígérem még ma teszek fel.....
a gyorsulás meg kira volt, Loveimmel találtunk egy rámpát, és azon ugrálgattam, csak vmi stréberfejű **** beszolt h tiplizzek, csak az volt a gáz, hogy ők voltak vagy 5 en
Maxi már tiszta motorszerelő lettél A berúgó az jó, ha úgy működik, mert forgás közben old ki rendesen, tehát ha behúzod a kuplungot és rárúgsz párat, akkor old ki rendesen. Elissa jók a képek!
a világításod akkor a tekercsre van kötve, azért gyenge....ha nagyobb izzót tennél bele(15W helyett mondjuk25W), szétégne a foglalat, és ha jol tudom 15W-os van neked is benne(nekem az van).....és ha kisebb teljesítményű izzót teszel bele, akkor meg még gyengébben fog világítani......szerintem azzal nem érdemes babrálni....kapcsolási rajzot én tudok, tuareg rallyhoz 50eshez, szerintem elképzelhető hogy megegyezik....a berugó karhoz meg nem értek mert nekem nincs rajta
remélem valamit tudtam segíteni.....
Szevasztok!
Kéne nekem ETX-50 kapcsolási rajz vagy kezelési útmutató, mert be akarom kötni a műszerfalba az izzókat. RAajz nélkül meg nem akarok hozzáfogni mert a végén még elcsesznék valamit.
Ha behúzom a kuplungot és úgy nyomom le a berugókart akkor elvileg könnyen le kéne mennie a berugókarnak, az enyémen ez máshogy működik, mert olyan mintha nem húznám be a kuplungot és csak ha néhányszor lenyomom a berugókart akkor lehet könnyen mozgatni a berugókart. Ez baj?
Az enyémnek nagyon szar a világítása. Ez miért lehet? Rakjak bele kisebbb égőt? Nagyobbat nem akarok b elerakni mert félek hogy nem bírná el. Ha indexelek és dudálok akkor meg nagyon legyengül a világítás, mivel ez a motor nem akksis.
nya most értem haza...non sokan voltak, tripla annyian mint tegnap a kelet- kupán...ajjjj hogy nyomatták ...wümmm.wümmm.. ...majd lexnek fotok+csináltunk vidiket is...
Én is telenyomtam pénteken a tankot, kértem muttitól lóvét 10 litert raktam bele, meg volt benne még vagy 2, és még ment volna bele 2-3 lityó. Úgyhogy az enyém olyan 15 L körül van.
ööööö, hát képek....ígérem még ma teszek fel.....
a gyorsulás meg kira volt, Loveimmel találtunk egy rámpát, és azon ugrálgattam, csak vmi stréberfejű **** beszolt h tiplizzek, csak az volt a gáz, hogy ők voltak vagy 5 en
én már töltöm a cuccot, regeltem gyorsan
mert amit látok a moccodon, az nagyjából megegyezik az enyémmel
remélem valamit tudtam segíteni.....
Kéne nekem ETX-50 kapcsolási rajz vagy kezelési útmutató, mert be akarom kötni a műszerfalba az izzókat. RAajz nélkül meg nem akarok hozzáfogni mert a végén még elcsesznék valamit.
Ha behúzom a kuplungot és úgy nyomom le a berugókart akkor elvileg könnyen le kéne mennie a berugókarnak, az enyémen ez máshogy működik, mert olyan mintha nem húznám be a kuplungot és csak ha néhányszor lenyomom a berugókart akkor lehet könnyen mozgatni a berugókart. Ez baj?
Az enyémnek nagyon szar a világítása. Ez miért lehet? Rakjak bele kisebbb égőt? Nagyobbat nem akarok b elerakni mert félek hogy nem bírná el. Ha indexelek és dudálok akkor meg nagyon legyengül a világítás, mivel ez a motor nem akksis.
Xyzfsfsi: nekem a 26-os karbimba 96-os főfúvóka van.