Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát,de ink a tied lesz szar,mitn a gáyrba
ha jól csinálod akkor megeshet... de szart nagynevű üzemben is tudnak csinálni
ak most van benzin benne rendesen
am meg házi eloxálás..hát nemtom,mien minőség lenne az?
Haj....
Múltkor találtam egy oldalt ahol le volt írva hogy hogyan lehet házilag eloxálni ... csak már a franc se tudja hogy hol...
hujuj már előre félek az estétől... nem kéne nagyon beb... khm bulizni Kedden meg majd kacsázok madarasig
jah tegnap telelőttem a tankot... nem volt üres... és olyan 12-13 liter körül ment bele... sajna nem néztem pontosan csak az összegre emléxem abból saccolom... szóval maxba olyan 15 - 17 közt lehet szerintem... jah de oldalsztenderen... szóval még fért volna... na majd legközelebbb...
most keltél elissa?
de ez nem eloxálás,hanem porfestés.. az eloxálás drágább nem? mer te mienre akartad eloxálni?
te mit is dolgozol? pékségbe ugye?
Szép reggelt ... fire- nekem az eloxálásra a 2felnire 20e-t mondtak...ugyh jol jársz nagyon az ingyéé szinterrel ...nya én meg zuzok Visonta...Kelet_Kupa majd tolom a képeket...cross rulez
Jól is teszed , de én ezt nem tehetem meg
Hál" Istennek, mi mostmár betarjuk a 7végéket szigorúan, csak ha nagyon muszály akkor melózunk
Jah, mondjuk sztem is csak dugó lesz belőle... A hengernek, meg ha nincs baja, akkor minek fúrassam? Nem a pénz miatt, de felesleges szerintem.
Én még fogok is dolgozni... , de most nem kellett és tudtam mást csinálni
feleslegesen ne szedd szét me g kölcs rá,nem olcsó 1 hajtókar szett se.. dugó ha kell ak cseréld és csá de am azon a 3ezer ft on nemsok múlik,és azé cssak job lenne úgy, biztos kopott azé a vas henger... de te tod...
nincs éretségim..16évesen? én nem ien 30éves bácsika vok mint ti
Mi bonyolult ezen? Vagy nincs még érettségid, és az a probléma?
Nem fúratom, a hengernek semmi baja, hál" Istennek egy karc nincs benne, csak dugó kell. Mondjuk menni megy így is nagyon, de ha már egyszer minden ki lett cserélve benne, akkor nehogymár a dugó maradjon ki... De lehet még a hajtókar-tűgörgőket is kicserélem, bár azoknak sincs bajuk, dehát akkoris
jaaa,az úgy más..ak fúrás+ új dugó,aztán menni fog az
hú ez elég bonyolult na mind1, nekem csak a felnit kell kiküllőzni
vá haladjon a küllős csávó,me amég nincs kész a küllő a zelső agyba ,a 17es felnihez,addig nem lesz semmien festés...
Ja, a másik meg, hogy a gyerek akitől vettem, keményen crossozott vele, úgyhogy volt miért elkopnia...
Mondom, hogy ez nem lett cserélve benne tavaly... Mióta megvettem ez van benne, előtte meg ki tudja mennyit ment... Ha abból indulok ki, hogy még a gyári csapágyak voltak benne... Amúgy meg nem a berúgónál, hanem a lendkeréknél tekertem kézzel. Berúgónál, pont, hogy nehezebb az áttétel miatt, mert az megpörgeti, ha rárúgsz.
attól,me könyű lenyomni a berugot még nem biztos,h kicsi a komresszio... me ott oan átttétel van meg minden.. nem hinném,h elkopott volna 1 év alatt,mennyit mentél vele?
Egyszerűbb, nézd meg ezt, itt minden le van írva érthetően, mit hogy csinálnak: www.porfesto.hu
Helyes, vasárnap nem is azért van, hogy dolgozzunk. Bár már én is átmelóztam életembe igencsak sok 7végét, de elég volt már...
hát, jah ismerős csinálja,és ingyen ráadásul... monta haverom,h nekem megcsinálják ingyé... és ez mien tul képpen,h homokfúvás,aztán lefestik kompresszorral,majd kemencébe ráégetik? me ak oan lesz,mint a kocsik fényezése nem?:)és ugye tudnak matt meg fényes feketét is csinálni igy?
Jut eszembe, én meg vehetek új dugót... elég kevés a kompresszióm, nem lett lemérve, de kézzel is elég könnyen forgatom... Bár ahhoz képest meg tolásnál mindig megakad a kerék Van valami oldal ahol utána tudnék nézni a dugóknak, meg az árainak? Szokásos oldalakon nincs (italmondo, parilla, kelomotor...).
nekünk az
Későn feküdtem le , általában dolgozok ilyenkor, de most ne,