Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jaja, jól néznek ki, én imádom a SM-kat, jövőre remélem meg is tudom venni az "álmom" az SXV 550-es Apriliát Sárvédőt meg tuti kapsz külön is, mert mivan, ha pl összetöröd? Akkor nem lehet hozzá sárvédőt kapni? Az ára meg biztos nem olcsó, de utána kell nézni.
jó van nem kell enyire jáccani az agyad itt...
am meg,ak is hónolták a kibaszott mito polini hengerem és kész ,nem érdekel mit mondasz
CSak akkor hónolnak ha már nem lenne jó bele a gyári méretű dugó, de simán elmegy az a gyári mérettel is
hát jah,a különolajzás kopott hengernek is anyi olajat ad,mint a nem kopottnak.. ak tud mocsokmódon füstölni,ha szimeringes lesz a főtengelynél,és szívja a váltó olajat befele..na ak van kuurvanagy füst nekem a szimón oan volt,mint 1 szúnyogirtós kocsi,ha elkeztem húzni neki
Te FIRE..annyi a közöd a motorokhoz mind a tehénnek a balethoz! Itt befejeztem!
semmi!
Persze csak akkor ha acélbol van! !És ha ugyan azt a méretü dugot akarod visszatenni!A nikaszilt nem karcilja meg a puha acél gyürű!És azért nem honolják vagy furják mert mindőssze max 0,1(egy tized)Vastag a nikaszil réteg!
a rezo vagy a vég nem eredeti? am azé me nem eredeti,még lehet jó ha vmi arow dob,ak attól csak jobban kell mennie..
Olajfogyasztásnak mi köze a henger állapotához? Szerintem semmi. Ez csak a négyüteműeknél van nem?
phisoo
teccenek az sm ek? fasza kis moccok mi? a sárvédőjük is agyon fasza,vmi oat szeretnék én is...
Sajnos ne tudom, hogy milyen márkájú a kipufogó, de majd holnap teszek fel róla képet. Valószínűleg csak a dob nem erdeti rajta.
Alapból mennyivel kéne mennie egy ETX-50-nek? Nem tudom mikori évjárat. 86 és 88 közötti valószínűleg.
jó ak leeht ,h a dugó azonos..de ak is hónolják a nikasilos hengert
nézd meg,az a biztos de ha dugó csere úgyis leszeded,és ha kel fúrás ha nem ak dugocsere..maxi irta elöbb,h 15körül van a dugo
0,01 a külömbség de a dugó azonos csak a gyürük kőzt van méret eltérés!És ezt jobb ha megjegyzed!Lehet egyszer még hasznát veszed!
Gondolom a válaszod az...,Hogy mert csak! Te kis ÁL szerelő!
hát ,ha van benne vmi kisebb karc,pl megragad,de nem viszi szét a nikasilt,ak hónolják.. oan majnem mint a polírozás... azé van A,B,C,D méretű dugó a nikasilos hengerbe..eről nem hallotál?
Kicsit sok olajat eszik a moci. Minden ETX-50 nicasilos? Elég, ha csak dugót cserélek? Körülbelül mennyibe kerül egy dugó?
miértis?
de hónolni szokták a nikasilos hengert...
maxi ez tuti,h kopott henger...
hali elissa..
bocsesz,de nekünk is ez tecci,azér ugye megengeded,h nekünk is fekete ülésünk legyen?
ien drága a bőr? felrakom rá a sajátom lesz barna van bőrnacim,azt 2k ér vettem,aba sok a bőr moynyuk azt nem vágom szét,az király naci
értem én hogy nem fúrják....csak ha annyira kopott a nikaszil réteg akk 1-2 század mm-t leszednek belőle.....
hali
az etx is tuareg am, fúrás+ új dugó,és erőre kap a kicsike..mien puff van rajta?
Te Fiu...a nikaszilos hengert nem furják,sőt hozzá se nyulnak...csak a dugót cserélik aztán kész,ha szar a nik... akkor hűvelyezik!Potom sok pénzé,persze ha jót akarsz!