vagyis bocsi....nem henger, hanem dugó és ha gyári a hengered és nem volt fúrva, akkor még valószínűleg nikaszilos......keress vmi magánszerelőt aki hoz neked bele vmi faxa Vertex dugót 15 körül, mert én boltba kérdeztem és 25ezret mondtak....szal ez se mind1......meg ha kopott a hengeren a nikaszil réteg, akk hónolás
hali!
nah szóval.....az hogy be tudod tolni elég könnyen - gyorsan, az nem csoda, az 50esek általában ilyenek....a gyári kompresszió 11 körül van, nekem most vagy 6-7 lehet maximum.....emiatt eléggé gyenge a motor, füstöl, sok olajat eszik, meg sok benzint (5litert benzinből......nekem....), és nem bír menni....a végsebességen nem látszik meg szerintem annyira.....szal az a kérdés hogy sokat eszik a motorod olajból emg benzinből? mert ha igen akkor valószínű henger....ha nem akkor írok majd mást amit érdemes megnézni
Estét ...mindenki feketére huzatja?Jajj én meg ponn azért csin mert senkinek sincs fekete...meg megy a dizájnhoz... ....jah fire- 3000huf az anyag azt mondta neked a szűcs?sztem tök reális...mit vársz a bőr non drága ....nekem mennyibe is volt...nem emléxem
Na igen azért van a tankon Tuareg felirat mert az is Tuareg... 3 féle van Tuereg ETX , Tuareg Rally és Tuareg Wind úgyhogy jó helyen jársz... majd maxi elmondja mi lehet neki is 50es van...
Szevasztok!
Azért ide írok, mert nincs ETX-es topic.
Van egy Aprilia ETX-50-es mocim (a tankon Tuareg matrica van, az alvázszába meg ETX van írva) és az a baja, hogy nagyon gyenge és lassan megy. Régebben ment 60-al, De mostanában csak 50-el és nagyon lassan gyorsul. A nem gyári kipufogó okozhatja ezt? A kompresszió is kicsi benne. Kézzel is nagyon könnyen be lehet indítani pedig nem is erős a karom, sőt kifejezetten gyenge. Hangja nem rossz, csak egy kicsi csapágyhangja van. Szerintetek mi okozza, hogy ilyen gyenge? Fúrassam a hegert vagy a kipufogó miatt van?
én kérdeztem haverom,mutterja szűcs,monta,h csak az alapanyag,ami ien vastag ülés bőr,az 3k
am tettem má föl képet,h mien sárvédő teccik... de ezzek oanaok,amik gyári supermotokon vannak,nemtom újonnan lehet e kapni őket külön,boltba.. meg a másik,h mennyiér..
Én is feketére akarom, sztem az jó lenne, mert felül túl sok a bordó szín. Amúgy miért nem nézel ki valami SM-ot, aminek tetszik a sárvédője? Utána bemész egy Aprilia boltba, és megveszed
te mienre akarod áthuzatni az ülésed? pirosra? me én feketére akarom,piros motoron az jó lenne nem?
am elvittem ma a felnit és az agyat a küllő gyártó csáveszhoz csak most méhész idő van,és méhézskedik,azér várni kell v 2 hetet,még elkészül de addig csinálgatom a többi részét az sm nek.. pl megpróbálok oan fasza sárvédőt szerezni....
Ez nekem újdonság, ilyet még nem hallottam, hogy egy olajtúlfolyócső a levegőszűrőbe lenne bekötve... De, ha meg így is van, akkor meg megvan a hiba oka nem?
amúgy a neved Keszthelyi, vagy keszthelyen laksz? Mert ha keszthelyen a Meteornál nem hallottak róla, akkor ne csodálkozz... + valljuk be, a márkakereskedő nem szívesen foglalkozik ilyen régivel, szóval lehet, hogy csak nem akart játszani vele.....
nah szóval.....az hogy be tudod tolni elég könnyen - gyorsan, az nem csoda, az 50esek általában ilyenek....a gyári kompresszió 11 körül van, nekem most vagy 6-7 lehet maximum.....emiatt eléggé gyenge a motor, füstöl, sok olajat eszik, meg sok benzint (5litert benzinből......nekem....), és nem bír menni....a végsebességen nem látszik meg szerintem annyira.....szal az a kérdés hogy sokat eszik a motorod olajból emg benzinből? mert ha igen akkor valószínű henger....ha nem akkor írok majd mást amit érdemes megnézni
Azért ide írok, mert nincs ETX-es topic.
Van egy Aprilia ETX-50-es mocim (a tankon Tuareg matrica van, az alvázszába meg ETX van írva) és az a baja, hogy nagyon gyenge és lassan megy. Régebben ment 60-al, De mostanában csak 50-el és nagyon lassan gyorsul. A nem gyári kipufogó okozhatja ezt? A kompresszió is kicsi benne. Kézzel is nagyon könnyen be lehet indítani pedig nem is erős a karom, sőt kifejezetten gyenge. Hangja nem rossz, csak egy kicsi csapágyhangja van. Szerintetek mi okozza, hogy ilyen gyenge? Fúrassam a hegert vagy a kipufogó miatt van?
am tettem má föl képet,h mien sárvédő teccik... de ezzek oanaok,amik gyári supermotokon vannak,nemtom újonnan lehet e kapni őket külön,boltba.. meg a másik,h mennyiér..
Elissa, neked mennyibe volt az áthúzatás?
am elvittem ma a felnit és az agyat a küllő gyártó csáveszhoz csak most méhész idő van,és méhézskedik,azér várni kell v 2 hetet,még elkészül de addig csinálgatom a többi részét az sm nek.. pl megpróbálok oan fasza sárvédőt szerezni....
Használt tökéletes lenne...
Te tudsz valami megbízható bontót? Esetleg pest megyében? Én nem annyira vagyok otthon ebben a témában :S
amúgy a neved Keszthelyi, vagy keszthelyen laksz? Mert ha keszthelyen a Meteornál nem hallottak róla, akkor ne csodálkozz... + valljuk be, a márkakereskedő nem szívesen foglalkozik ilyen régivel, szóval lehet, hogy csak nem akart játszani vele.....