Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem volt marelli gyergya benne, és az istenért se ment rendesen vele, mai napig nem tom mért.
hőérté ide-oda,marellit nem szabad !
Van valakinek ETX-50 kezelési útmutatója? A neten csak a Rallynak a könyvét találtam.
az aprilia széppp ...ez a serco akármi nem jön be...de amugy sem vok ugy oda az sm-ekért ...persze azért kiprobálnám pl azt az apriliát ...jah a sárvédő non okés rajta...sajna nem tudok ez ügyben segíteni...
én leszek a legmenőbb a környéken,matyó himzés senkinek sincs az ülésén
elissa neked teccneek a supermotok,amiket tegnap mutattam? it vanak, h ne keljen viszakeresni... nem tucc vhol oasmi sárvédőt,ami van ezeken?
jó dizájn lex akkor
nekem megy matyóhimzés lesz az ülésemen
gondolom kilukatt gyuri dugoja egy marelli gyertyával,és rosz emlékek fűzik hozzá,és ezé szidja.. nekem jól ment a mitom vele... ne mis kellett cserélni
Én lehet ráhúzok valami fali szőnyeget, az jó lesz nem? Mint a Dumb és Dumberben a verda...
Na jó, nem 5 méter, csak hasraütöttem, arra akartam rávilágítani, hogy tolásra pöccre beindul, rúgásra meg nem. Mondjuk az is eszembe jutott, hogy azért pörgetni kell, hogy legyen szikra, lehet azért indul tolásra egyből, de mondjuk akkor meg hidegen se indulna rúgásra... Áhh nem tudom...
Amúgy köbcentitől, meg a blokktól függ, hogy milyen erős.
Olyan nincs, hogy Tuareg 50... Tuareg ETX, Tuareg Wind, meg Tuareg Rally van
Szerintem is csak a hőérték számít, nem a márka... Elvileg ami most benne van kisebb hőértékű, mint a gyári és tök jó(azt a kis hibát leszámítva) De, ha lesz lóvém, Denso Iridium Power lesz benne
vagy csak simán a szivacs leszedem a piros izét oszt úgy a barna vagy mien szivacsal
sztem nem tul vészes...de mit vársz a bőr az mindíg is drágább volt bármilyen anyagnál...de szép is ..textillel hogy nézne már ki az etx-ed is csak gondolj bele...meg nem is lenne tartos
block sztem egyforma bennük...
az éaz elég szar,h vagy 5métert kell tolni,h beinduljon... nekem a szimóm tolós, me letört tőből a berugó tengely.. de az 50es,és ha megfordul a főtengely egyből indul,nagyon könnyen,még azt se jó tologatni... ak gondolom az etx et mien lehet...
cijo elissa
huh,hivatal nem jó hely áh ink feketére akarom maj megcsináltatni,de mé ien drága? midnen oan drága
ez a leg gecibb amúgy, a rejtéjes hiba..amire nem tudsz rájönni... ha má baja van,legyen 1értelmű.. ha defektet kapsz,az legalább egyértelmű tod mit kel csinálni vele...
kiégeti a dugót? ha szar hőértékű csak akk nem?
nekem a mitoba marelli volt, ment vele szépen..ne mvolt vele baj soha...
Az ETX-50, a Tuareg 50, meg a Rally 50 között csak külsőleg van különbség?
Az enyém elvileg csak 4lóerő (ETX) és 86 és 88 közötti évjárat. A Tureg Wind meg a Rally erősebb nem?
Mondjuk azért nem csak lustaság, mert pízem sincs rá, ha meg lesz akkor előbb húzatom át az ülést pl...
jah vágom....lustaság
Ó, az még tavalyi történet... Emlékszel, mikor meghalt a gyújtásom, és új lendkereket kellett vennem? Na azon nincs fogaskoszorú, mert leszedték róla, de a régiről át lehet tenni, csak lusta vagyok elvinni megcsináltatni...