Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mms be viszont tucc
na mek csobbanok
viszont szóban nem tudok képet küldeni
amúgy msn: polixabi@msn.com
komolyan? amikor húzod a féket,kinyit a power? és ak a normál funkció hol marad? vagy ezt most nem vágom
A fékbowdennel van összekötve nállam ez a szelep és semmi elektronika nincs rákötve!


Nem otthonrol netezek és szoban jobban értem a dolgokat. Az én számom: 067038495552

És a tied?
a powert szokás a hátsófékre kötni... olvastam róla hogy van valami haszna de már elfelejtettem... de Trakee biztos tudja... elvileg motorfék üzemben van valami haszna... gondolom...
nem,én mindent tudok csak úgy legyen meg
fék bovdennel? áh, azt nem hinném.. nézd meg maj jobban.. ki lenne oan barbár állat,h a power bovdent a fékre köti?
neked is segítség kell?
van msn ed? vegyél föl:) ot van az adatlapomon a cím
Ja!

Nekem ilyen motorom még nem volt.

És a fék bowdennel van összekötve nállam ez a szelep...
az mien szar má ,ha beszabadul a hengerbe
ez oan kb,mint haverak a zégere,ami kijött és benyitra a hengert,dugót.. de a legszabadd az alsó tűgörgő törés főtengelyt szétveri,felnyomja a felömlőkön, henger dugót leölni.. meg a nagy megakadás még lehet a csapágyaknak is odabasz.. hú velem emegtörténe,sztem nagy kalapáccsal verném szét a komplet motort
itt kérdezhetsz nyugodtan... meg amúgy is inkább msn... az ingyen van... ha kitöltöd az adatlapod e-mail címmel akkor küldöm az msn-t
Add már meg légyszives a számod! Mert szeretnék még kérdezni, hasonlókat, ha nem gond...
kipufogó fék? mint a buszokon? ezen oan nincs,
nekem is nemrég volt takarítva....
Megtod nézni mikor kell nyitnia elvileg neked is (gondolom az ülés alatt valahol) lennie kell egy fekete dobozkának amire egy szám van írva (nekem spec 7100) ez a power nyitó elektronika és 7100 as fordulatnál nyitja a szelepet szóval az adott fordulaton kellene hogy érezz valamit... kicsit megindul és a hangja is megváltozik... ha nem érezhető akkor lehet be van kokszosodva a szelep. Lelazítod a 2 csavart , szétszeded amit kell , kihúzod a szelepet és megtisztogatod. ugyanígy vissza... Arra kell vigyázni hogy a szár és a szeleptest közötti alátét jól rögzítve legyen mert ha az lelazul és beljebb engedi a szelepet akkor az nagyon össze tud veszni a dugóval... tör-zúz... ha visszatetted akkor a behúzó elektromágnesnél lévő szárat 1-1,5 centire elég beállítani... de ha meghúzod kézzel a bowdent érzed hogy kb mennyit mozog a szelep...
NAGYON KÖSZI A RAJZOT!

KIRÁLY VAGY!
Kösz a szakszerü választ! Azt hittem, az amiről az előbb írtál, hogy kipufogó fék.
Kösz a szakszerü választ! Azt hittem, az amiről az előbb írtál, hogy kipufogó fék.
2 és 3D ben az a nyelvecske ami belóg a kipuff nyílásba... az első képen a 3 assal jelölt cucc... a másikon meg értelemszerűen megkeresed...
diszízdöpóver :D
szarvas..békés megye..te? fain a géped am;)
enyim ott láthatod az adatlapon,meg most tettem be 1-2 képet, és itt lefikázták denmbj ,ezt még visszakapják
Hol laksz?

ja,aszitem azt tudod... hát,van a kipufogónál 1 ien nyelv, ami 1 bizonyos fordulaton megnagyítja a kipuff nyílást,és igy nagyobb lesz az öbliteés, és joban megy a mocc.. kis fordulaton,meg bezár, me elszökve a sok elégetlen keverék.. azé nem kel lkikötni,me alacsony forulaton erötlen lesz,és sokat fog enni...
Hol van egyáltalán POWER szelep?