a powert szokás a hátsófékre kötni... olvastam róla hogy van valami haszna de már elfelejtettem... de Trakee biztos tudja... elvileg motorfék üzemben van valami haszna... gondolom...
az mien szar má ,ha beszabadul a hengerbe
ez oan kb,mint haverak a zégere,ami kijött és benyitra a hengert,dugót.. de a legszabadd az alsó tűgörgő törés főtengelyt szétveri,felnyomja a felömlőkön, henger dugót leölni.. meg a nagy megakadás még lehet a csapágyaknak is odabasz.. hú velem emegtörténe,sztem nagy kalapáccsal verném szét a komplet motort
Megtod nézni mikor kell nyitnia elvileg neked is (gondolom az ülés alatt valahol) lennie kell egy fekete dobozkának amire egy szám van írva (nekem spec 7100) ez a power nyitó elektronika és 7100 as fordulatnál nyitja a szelepet szóval az adott fordulaton kellene hogy érezz valamit... kicsit megindul és a hangja is megváltozik... ha nem érezhető akkor lehet be van kokszosodva a szelep. Lelazítod a 2 csavart , szétszeded amit kell , kihúzod a szelepet és megtisztogatod. ugyanígy vissza... Arra kell vigyázni hogy a szár és a szeleptest közötti alátét jól rögzítve legyen mert ha az lelazul és beljebb engedi a szelepet akkor az nagyon össze tud veszni a dugóval... tör-zúz... ha visszatetted akkor a behúzó elektromágnesnél lévő szárat 1-1,5 centire elég beállítani... de ha meghúzod kézzel a bowdent érzed hogy kb mennyit mozog a szelep...
szarvas..békés megye..te? fain a géped am;)
enyim ott láthatod az adatlapon,meg most tettem be 1-2 képet, és itt lefikázták denmbj ,ezt még visszakapják
ja,aszitem azt tudod... hát,van a kipufogónál 1 ien nyelv, ami 1 bizonyos fordulaton megnagyítja a kipuff nyílást,és igy nagyobb lesz az öbliteés, és joban megy a mocc.. kis fordulaton,meg bezár, me elszökve a sok elégetlen keverék.. azé nem kel lkikötni,me alacsony forulaton erötlen lesz,és sokat fog enni...
na mek csobbanok