Nem tom, én polinim egyáltalán nincs kihegyezve, lehet csak apriliákon vacak , hondán lévő poliniről csak jót halottam eddig, enyém is fasznán tűrte a kínzást szarrákopott dugattyúval is, ez elég nyomatékos, nem különösebben brutál, nem lett szerintem erősebb.
csak a baj van vele... nem birha megforgatni normálisan az önindító,sokkal hamarabb szétmegy a csapágy,meg minden,kevés neki a gyári olajzás.. áh csak a baj van vele,mindig baszakottam vele én is...ja meg kibaszottul eszik ám...jó tény,h ezekér cserébe mocsokmódon ment is... de ien áron..inkább vegyen az ember nagyobbat,ha több erőt akar...
de én jól jöttem ki az egészből,mer jó olcsón ,220ér jutottam hozzá a polinis rendszámos mitohoz,új gumiszett meg minden,felújított block ami csak kell,elég pöpec gép volt,és amikor megragatt,elatta m a hengert 45ér ,vetem rá 125ös henger 8ér dugóval ,maj hajtottam 1 évet a gépet,végül elattam 320ér
tehát: motoroztam vele 1 évet,és nyertem 150ezret
de am tom én is miér ragatt meg,rá jötem utólag,h úgy jó az a block,ahogy azt a gyárba megcsinálták,max 1 sport dob rá,és kész,az anynit tud...
De az polini...attól se kell túl sokat várni.. így is eléggé ki vannak hegyezve.. amúgy az aprikliahoz való poliniről is azt hallottam, hogy tuti meg fog ragadni, minden előjel nélkül! Mertz egyszerűen nem stimmel egészen! Mondjuk azoknak felmegy a hűtővíz 90-95 fokra, már nem oylan, mint az eredeti...
kezdjük ott,ma nem is láttam az etx et,nemhogy crossoztam vna,és ha crossozok se csurog a nyakamba a sár,nem xxxxxl es pólóba motorozok,h beférjen a sár
nekem a polinis mitom 160nál gondolta úgy,h megragad... pedig abba eredeti poléini dugo volt...de nem lett hullás,me tuttm mivan,egyből kuplung,megáltam,vártam,viszahült ,mozgott a dugó,de komreszio vészeen lecsökkent,be se indult többet..dugó kuka,nikasul lepattanva,1500km es polini szett kuka...
És hány km et mennek? szerintem 4-5 a max egy ilyen vacaknak...
Itt van egy bringabolt, bejáratnál ki van írva hogy áruházas bringával a közelébe se menjél a boltnak...
Velem ezt kb 46 e km mondatja......
De modnom, lelked rajta!
Keszthelyen van egy szerelő, aki nem hajlandó mást beletenni, csak minősáégi alkatrészt! Megjegyzem, ami motort ő csinált meg, az hosszú ideig gond nélkül üzemel.... Mi több, a boltban csak minőségi alkatrészt rendel, ha gagyit akar valaki, menjen másfele!
sziasztok voltam egy szerelő srácnál akinél tesom aprilia etx e van:S hát öninditot megcsinálja majd ez jo hir a rossza az hogy vállas a henger löttyen a fötengely de az vagy 50 000 lenne annyit meg nem költünk rá szoval marad ez:S de a csapágyakat kell cserélni mert a főtengelycsapágyhoz olajbevezető eldugult igy szétkopott a csapágy ha tud valaki egy csapágyas netoldalt vagy hol lehet kapni vagy esetleg kecskeméten jo lenne vagy van neki egy új otthon szivesen átveszem
2db 62x30x16
1db 6203c3
meg 3 db szimering
25x38x7
25x40x7
28x38x7
az én szerelőm akihez viszém mindig ilyen dugokat rak akármelyik motorba ha nem akar a motor gazdája gyári dugót, és moondom eddig az összes haveromnak hibátlanul bírta a dugó szal én megbízok a szerelőmbe
Amúgy olaszországba akkor raknak polinit ezekre, ha kipurcan, mert olcsóbb.. De télleg nem becsülik anynira a poliniseket, mint a 25-ösöket...
tehát: motoroztam vele 1 évet,és nyertem 150ezret
de am tom én is miér ragatt meg,rá jötem utólag,h úgy jó az a block,ahogy azt a gyárba megcsinálták,max 1 sport dob rá,és kész,az anynit tud...
Itt van egy bringabolt, bejáratnál ki van írva hogy áruházas bringával a közelébe se menjél a boltnak...
Van itt valakinek 350-es 4 ütemű gépe?
et is össze a mocc
De modnom, lelked rajta!
Keszthelyen van egy szerelő, aki nem hajlandó mást beletenni, csak minősáégi alkatrészt! Megjegyzem, ami motort ő csinált meg, az hosszú ideig gond nélkül üzemel.... Mi több, a boltban csak minőségi alkatrészt rendel, ha gagyit akar valaki, menjen másfele!
2db 62x30x16
1db 6203c3
meg 3 db szimering
25x38x7
25x40x7
28x38x7