Nos, olajszivattyút bontóba kapsz, de asszem ZotyaVFR is ajálgatott egyet, de gondolom MitoGerinek is van, és szinte minden bontóba, tudtommal nem hiánycikk.
A műszerfaladdal mi a baj? Mert elég drága dolog tudtommal.... És ha javítható, akkor jobb javítani!
A láncról pedig annyit, hogy én nagyvas-t javaslom, méghozzá van nekik CZ láncuk (520 -as megy a 125-ös apriliara) "O" gyűrűs, és 13600 a lánc, ami a többi "O" gyűrűs 520 -ashoz képest jóval olcsóbb (pl néztem én anno DID-t, abba a 104 szemes volt valami 17 e, de az rövid az apriliara, 2 szemenként ment felfele, meg az ára is..(most néztem nagyvason, a tuaregre évjáratól függően 108, vagy 110 szem kell!) a CZ meg 120 szem, az mindenre elég!) és így, 10 e km-el a csere után azt tapasztalom, hogy az első pár 100 km-en benyúlt, azóta gyakorlatilag nem! Persze alapos kenegetés árán! Az előző -gyári O gyűrű nélküli Regina lánc tapasztalataiból ítélve, ami t 41 e km-nél cseréltem- ez elmegy gondos ápolás mellett 45-50 e km biztosan! Persze a gondos ápolás alatt azt is értem, hogy nem ezeket az alig tapadós láncsprayket használtam, hanem anno ESSO-t, ami sajnos már nincs, pedig nagyon jó áron volt, vagy Castrolt, vagy a legújabb kedvenc a Profi Dry Lube, amit ahogy néztem, most nem lehet kapni nagyvason, asszem az Orina motorosbolt forgalmazza, tök száraz, nem dob le semmit, sajnos az ára 4 e Ft/380ml
Viszont ha láncot cserélsz, ugye lánckerekeket is illik, ezt javaslom, hogy még ha ajánlanak is kedvező vételként valamely kisipari darabot, inkább vedd meg a boltit (pl JT) mivel ha túl kemény, vagy túl puha anyagból készül, a lánc, és a kerék idő elötti kopását okozza! Sajnos eztis megnéztem, és a Tuaregre is jó drága a hátsó kerék, majdnem 8 e Ft.... Bosszantott is anno, hogy míg egy NSR -re 4-5 e Ft, az AF-1 -re gondolom a bütykök miatt 7100 volt...
Tudom, ezen árak hallatán az ember elgondolkodik, hogy jó lesz nekem az O gyűrű nélküli lánc, de az se nagyon van 9-10 e Ft alatt, és ha már ilyen drágák a kerekek, szerintem érdemesebb tartósabb láncot rátenni....
most nem volt oan brutál sárdagasztás,csak ien sarazgatás... hú 1× belementem 1 árokba,karbiig megmerült a gép de kijött belőle ált 2es vagy 3asba meg a genyába,mögöttmem mindenkit beterít a sár,vagy 5méterre nyomja föl a gyenyát a kerék haverom jöt mögöttem szimóval,atól lett a legsarasabb,h kamart az etx álandóan
Befutotttam, kint voltam gyorsuláson, de már ezek sem az igaziak.....a joo kocsival nem mernek menni mert szétmegy a futómű 1-2 gödör miatt, a 30 éves trabikat meg nem élvezet nézni...el is jöttem.
A rendőrös témához szólva, Muterom+Faterom is rendőr, és eddig egyszerse basztattak olyat aki szabályosan ment, megvolt mindene, de az tény h ismerek olyan taplót, aki a saját apósától el akarta venni a jogsiját.
Hy all! mizu errefelé? Kicsit szétkaptam a moccot, leszedtem a rezót meg a blokkvédőt, le akarom fényezni. Egy olyan kérdésem lenne viszont, hogy a kipuff dobot hogyan és mivel gyapotozzam??
na,ez a nap,ez má vmi volt..
minden úgy műlüdött,ahgy kell,szétcrossoztzam az agyam
kurvajó volt,mindn fölázva me jön ki a körös,az ártérbe helyenként má áll a víz,mentem bele a nagy vizekbe,1× majnem sok lett nem láttam,h oan mély,oszt megmerültem hengerig de kijött belőle,csak kicsit durrogott utána 10-15 mp ig,de aztán ment is tovább..hú nagyon jól esettt..maj teszek föl képeket este
amúgy én se száguldoztam amikor megállított a rendőr, 30al gurultam és utánna megálltam, mert kereszteződés volt, szabályosan indexeltem is.......ez a tipikus kötöszködés akart lenni, hogy hátha nincs jogsim, meg papírom.....és valahogy ezt nagyon rühellem, hogy fullra lekezelt engem, amikor ő még vezetni se tud......meg ez a rendőr már a multkor is belémkötött.....jah és én mindig megállok a rendőrnek, mivel jogsi, biztosítás, papír van.....szal nicns félnivalóm, max hogy a hátsó gumin nincs meg az 1,6mm, de azt meg nem nézi.......
kéne egy komplett uj láncszett, meg egy olajszivattyu a különolajzáshoz...a nagyvason találtam enyémre hátso lámpát 2900 ért meg aztán majd bontoba megérdeklődöm hogy mennyibe fáj nekem egy jó műszerfal meg egy oldalsztender
sajnos akkor csak www.nagyvas.hu viszont itt csak lánc, fékbetét, ilyesmi van hozzá! Mert mi kellene? Hátha tudok segíteni, hol, és mit érdemes keresni!
Nos, olajszivattyút bontóba kapsz, de asszem ZotyaVFR is ajálgatott egyet, de gondolom MitoGerinek is van, és szinte minden bontóba, tudtommal nem hiánycikk.
A műszerfaladdal mi a baj? Mert elég drága dolog tudtommal.... És ha javítható, akkor jobb javítani!
A láncról pedig annyit, hogy én nagyvas-t javaslom, méghozzá van nekik CZ láncuk (520 -as megy a 125-ös apriliara) "O" gyűrűs, és 13600 a lánc, ami a többi "O" gyűrűs 520 -ashoz képest jóval olcsóbb (pl néztem én anno DID-t, abba a 104 szemes volt valami 17 e, de az rövid az apriliara, 2 szemenként ment felfele, meg az ára is..(most néztem nagyvason, a tuaregre évjáratól függően 108, vagy 110 szem kell!) a CZ meg 120 szem, az mindenre elég!) és így, 10 e km-el a csere után azt tapasztalom, hogy az első pár 100 km-en benyúlt, azóta gyakorlatilag nem! Persze alapos kenegetés árán! Az előző -gyári O gyűrű nélküli Regina lánc tapasztalataiból ítélve, ami t 41 e km-nél cseréltem- ez elmegy gondos ápolás mellett 45-50 e km biztosan! Persze a gondos ápolás alatt azt is értem, hogy nem ezeket az alig tapadós láncsprayket használtam, hanem anno ESSO-t, ami sajnos már nincs, pedig nagyon jó áron volt, vagy Castrolt, vagy a legújabb kedvenc a Profi Dry Lube, amit ahogy néztem, most nem lehet kapni nagyvason, asszem az Orina motorosbolt forgalmazza, tök száraz, nem dob le semmit, sajnos az ára 4 e Ft/380ml
Viszont ha láncot cserélsz, ugye lánckerekeket is illik, ezt javaslom, hogy még ha ajánlanak is kedvező vételként valamely kisipari darabot, inkább vedd meg a boltit (pl JT) mivel ha túl kemény, vagy túl puha anyagból készül, a lánc, és a kerék idő elötti kopását okozza! Sajnos eztis megnéztem, és a Tuaregre is jó drága a hátsó kerék, majdnem 8 e Ft.... Bosszantott is anno, hogy míg egy NSR -re 4-5 e Ft, az AF-1 -re gondolom a bütykök miatt 7100 volt...
Tudom, ezen árak hallatán az ember elgondolkodik, hogy jó lesz nekem az O gyűrű nélküli lánc, de az se nagyon van 9-10 e Ft alatt, és ha már ilyen drágák a kerekek, szerintem érdemesebb tartósabb láncot rátenni....
Befutotttam, kint voltam gyorsuláson, de már ezek sem az igaziak.....a joo kocsival nem mernek menni mert szétmegy a futómű 1-2 gödör miatt, a 30 éves trabikat meg nem élvezet nézni...el is jöttem.
A rendőrös témához szólva, Muterom+Faterom is rendőr, és eddig egyszerse basztattak olyat aki szabályosan ment, megvolt mindene, de az tény h ismerek olyan taplót, aki a saját apósától el akarta venni a jogsiját.
üveggyapot... szigetelik vele a házat,oan helyről kérsz 1 szatyorral és megtömöd,nem kel mocis boltba drága pízé venni
minden úgy műlüdött,ahgy kell,szétcrossoztzam az agyam
kurvajó volt,mindn fölázva me jön ki a körös,az ártérbe helyenként má áll a víz,mentem bele a nagy vizekbe,1× majnem sok lett nem láttam,h oan mély,oszt megmerültem hengerig de kijött belőle,csak kicsit durrogott utána 10-15 mp ig,de aztán ment is tovább..hú nagyon jól esettt..maj teszek föl képeket este