Haver is így vette az NSR-t.. magyar dugóval.... körlámpás NSR, 300 e ért.. sokalltuk akkoris.. erre kb 4-5 e km múlva keresztbeállt benn a dugó!
Másik havernak hüvelyes volt a henger.. fúrták, magyar dugó bele.. sajna a motor hengerfejsíkolását se csinálták rendesen, megette a vizet 10 percen belül, meg felforralta, mire megoldották a tömítést, pár km, és kompresszió se volt benne...
+ nem csak azt kockáztatod, hogy tönkremegy a motor, hanem aztis, ha beállítja a hátsó kereklet, akkorát buksz, hogy örülsz, ha nem a mentősök szednek össze!
Persze tudom, sokan papolnak... addig könnyű, míg nem fizetted ki, tudom én.. de én már finanszíroztam nem egy ilyen műveletet, és hidd el, anyámék nem rajonganak a motor ötleteimért!
Szóval lelked rajta! De tartsd a kezed a kuplungon!
Nekem speciel van 2 eladó főtengel -csapágyam Rotaxhoz SKF C3 mind a kettő, az egyik bontatlan a másikat meg csak megnéztem azért van kibontva. 2000/db áron odaadom (újonnan 3500-4000 Ft...), ha érdekel szólj!
úú bakker télleg évjárat,én ere nem is gondoltam
hát nem oan ruhába kell lenni,amibe csak úgy bepoyog a sár,akk má baj van
sarazás meglesz,most mégjob lesz,me töb lesz a víz..moyuk előző héten is megmerítettem hengerig azé az má nem teccett neki,elkezdett szaggattni,durrogni ,de 10mp ,és megjavult... gondolom a gyertyapipa kapott vizet... de bírja a gyűrődést...
téleg,1 srácmegakarja venni 200ér az etx em
fire-sztem az évjáratra gondolt, nem? .....amugy meg azért mondtam h saracska a nyakadba..mert az elég kellemetlen, mikor jó hideg belezuhan a polod alá..végig csordogál....nya had ne folytassam ...egyszolván fire jó saraskodást az ártérben...Üdv a Clubban uj tuareges társ
nem a nyakammal mek bele a sárba monyuk előfordul,h oda is jut a fincsi saracskából..hétvégén is mgyünk ki crossozni,vá de várom mááá,az ártérbe kezd kijönni a víz,mindenhol áll a víz és a nagy sáááár
hát dugattyu az székkutason lesz öntve haver af1-ébe is ott öntötték és 3 éve gyilkolja és semmi baja meg csomo havernak ott csinálták a dugojukat és semmi baja szal én ott fogom csináltatni kb 12 ezer és legalább tudom hogy tuti jó, mert vagy 20 emberből 18 nak tökéletes már 1-2 éve a motorjában és gyilkolják folyamatosan... a gyáriba csak azajó hogy nikoszilos de ezt meg bejáratom és kész főtengelyt meg szerelőm intézi
jo de én csak a gyujtáskapcs ra értettem meg a műszerfalra...sztem az nem drága ha jó is...de a dugattyu sztem iszonyat kevés... ...haver is 30Eért vett a cr be...baráti áron...szoval ez egy zsibis lehet sztem ...már bocs
A műszerfal, gyújtáskapcsolót nemtudom..
DE a 14 e -es dugattyú egy 125-ösbe vagy használt (Az meg ugye csak a saját hengerébe jó) vagy magyar kisipari fos! A főtengelyfelújító meg kb 19-20 e+ a berakás! DE már mondtam, ha nem fogadod meg a tanácsom, rosszil jársz!
szépjóreggelt!!!szerintetek azaz ember aki ennyiért ad valami épeszű??
olajszivattyu 5-6 ezer
Műszerfal 10-15
Gyujtáskapcsoló 6-7
Dugó 14
főtengely-hajtókar 15-20
a dugó meg a hajtókar jó árban van ha 0km-eres de a többi rohadtdrága
miujság van itt?
Najó, bocs ezértis, de nem bírtam kihagyni
Másik havernak hüvelyes volt a henger.. fúrták, magyar dugó bele.. sajna a motor hengerfejsíkolását se csinálták rendesen, megette a vizet 10 percen belül, meg felforralta, mire megoldották a tömítést, pár km, és kompresszió se volt benne...
+ nem csak azt kockáztatod, hogy tönkremegy a motor, hanem aztis, ha beállítja a hátsó kereklet, akkorát buksz, hogy örülsz, ha nem a mentősök szednek össze!
Persze tudom, sokan papolnak... addig könnyű, míg nem fizetted ki, tudom én.. de én már finanszíroztam nem egy ilyen műveletet, és hidd el, anyámék nem rajonganak a motor ötleteimért!
Szóval lelked rajta! De tartsd a kezed a kuplungon!
am,bontóba kell próbálkozni f tengely iránt,csapágyat meg csapágyboltba
hát nem oan ruhába kell lenni,amibe csak úgy bepoyog a sár,akk má baj van
sarazás meglesz,most mégjob lesz,me töb lesz a víz..moyuk előző héten is megmerítettem hengerig azé az má nem teccett neki,elkezdett szaggattni,durrogni ,de 10mp ,és megjavult... gondolom a gyertyapipa kapott vizet... de bírja a gyűrődést...
téleg,1 srácmegakarja venni 200ér az etx em
üdv köreinkben
90es? az hogy? 50es alapból,és 90es tunnighenger?
A műszerfal, gyújtáskapcsolót nemtudom..
DE a 14 e -es dugattyú egy 125-ösbe vagy használt (Az meg ugye csak a saját hengerébe jó) vagy magyar kisipari fos! A főtengelyfelújító meg kb 19-20 e+ a berakás! DE már mondtam, ha nem fogadod meg a tanácsom, rosszil jársz!
olajszivattyu 5-6 ezer
Műszerfal 10-15
Gyujtáskapcsoló 6-7
Dugó 14
főtengely-hajtókar 15-20
a dugó meg a hajtókar jó árban van ha 0km-eres de a többi rohadtdrága