Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jah simson a király épp ma raktam rá a yamaha dt m hátsó lábtartóját ülés alatt átfurtam csavart neki és már megy is az 1 kerék a szinyoval
Hát akkor mégis a te hibád ha szerelőre bízod
De hülye vagyok , magam ellen beszélek, szerelő szeretnék lenni valamikor
1: Szerelő tette össze, (gondolom már nem egyet tett össze, de ha mégis az ő hibája vetetek vele még1 hengert)
2: pontosan, a szimo mindig ment, ezert fogok visszatérni arra
Rosszul rakhattátok össze, nem szabad belefolynia.
Simó volt a jó, az ment még úgy is hogy hengerig állt a vízben
Inkább hengerfej tömítés ereszti be a vizet, a sár meg szétszedésnél potyoghat bele.
karbantartás........1 hete lett összetéve vaci új hengerrel, Kimentem Maxi val "csapatni" átmentem 2-3 pocsolyán és befojt a víz a forgattyúsházba, de hogy hol a gecibe azt nem tudom, ez szerintem nem az én hibám, nehogy már egy enduro ne birjon ki 2 pocsolyát.
loveim nem akarok beleszolni de a forgyttyusház nem az miatt van tele vizzel hogy a fötengely szimering beereszti a vizet.. a sár meg akkor mehetett bele még gyertyát cseréltél sztem :)
Ez nem igazán a motor hibája, ez karbantartás kérdése
Joo napot!

Faszául megszívtam,szét lett kapa a motor......forgattyús ház tele vízzel, dugó tetején sárdarabok+hengerfal megkarcolva ( 1 hetes hengerszett )
Nem is csoda h nem ment....
Lehet eladom az egeszet a ****-ba, többet áll, mint amennyit egyhuzamba menni tok vele.
Nem nézni kell hanem érezni
nem fojamatosan nézem
csak néha ránézek,mégis mi történik alattam
Az is fölösleges. Minek nézed a műszereket, utat kell nézni nem a díszeket
ja,nekem is van anyi minden a műszerfalon..
km óra,ford mérő,index ,h merre indexelek,még azt is mutatja,üres,olaj,benzin,refkeltor,sima lámpa...
ebbő nézem a fordulatot,mewg a km órát
Trakee neked megvan az italmondo árlistája? csak mert én nem tudom leszedni mert nem tud kapcsolódni a szerverhez... Ha tudod küld már el nekem... polixabi@gmail.com
valmi 3000 körülire emléxem a power bowdennél... csak mert már rendelném megfelééé
Ami fölösleges
Egész műszerfal az, talán hőmérőnek van értelme
nehogy 1 hülye viszajelzőér szedjétek má szét a blockot,me kinevetlek titeket
Rg-be kivülről lehetett szerelni, volt egy kis ablakja, nem tudom miért
Mtx-en meg nem tudom, van rajta gyujtás meg első lámpa, és cross műszerfal
Háát ha úgyan úgy müködik, mint a 123-asnál, akkor a lánckerék alatt fut egy vezeték, az az üresjelző. Ha testet kap, akkor lilágít! Meg kell nézni, kívülről nincs-e letestelve! Ha nincs, akkor sajnos a váltóhengeren lévő textilbakelit szigetelés nem stimmel, és szét kell hozzá szedni a blokkot. De még egyszer hangsúlyozom, ha ugyan úgy oldották meg, minta 123-ason!
gondolom a léptető villánál van vhol,pontosan nemtom én se,nem szettem még szét,csak logikusan gondolkottam
de hol a váltókarnál kivülről vagy bent a blokkban és van egy saru kivül vagy az egész belül?
igen,az rotax 127es block
viszakelzőnek az érzékelője váltónál van...
sziasztok akkor az a rave feliratu 2 oldallal ezelötti blokk amiről 3 kép van az 127 es rotax blokk?? berugos öninditos mert van start gomb tesom etx én is azért gondoltam... hogy az de csak reccsen eggyet azt csá belehet dzsuvásodva lendkerék felöli oldalt kell szétszedni hogy jo legyen vagy mit??? jah és nekem a zöld lámpa nem alszik el vagyis tesom etx én az azért lehet mert kivan szakadva a szál ami azt jelezné vissza .. amugy az hol van az a szál??? bent a motortérbe vagy a váltó felöl valami vagy hol birom megnézni az üres nek a lámpáját..? nincs senkinek robbantott rajzai basszus dt hez van minden ehez a vashoz meg semmi:(
hehe ma 160 km-t, amúgy olyan 45-46 e km-t :D
Hát amennyit mentél már azzal a géppel
Hááát sajnos szükség volt rá... M eg érdekell is a dolog :)