1: Szerelő tette össze, (gondolom már nem egyet tett össze, de ha mégis az ő hibája vetetek vele még1 hengert)
2: pontosan, a szimo mindig ment, ezert fogok visszatérni arra
karbantartás........1 hete lett összetéve vaci új hengerrel, Kimentem Maxi val "csapatni" átmentem 2-3 pocsolyán és befojt a víz a forgattyúsházba, de hogy hol a gecibe azt nem tudom, ez szerintem nem az én hibám, nehogy már egy enduro ne birjon ki 2 pocsolyát.
loveim nem akarok beleszolni de a forgyttyusház nem az miatt van tele vizzel hogy a fötengely szimering beereszti a vizet.. a sár meg akkor mehetett bele még gyertyát cseréltél sztem :)
Faszául megszívtam,szét lett kapa a motor......forgattyús ház tele vízzel, dugó tetején sárdarabok+hengerfal megkarcolva ( 1 hetes hengerszett )
Nem is csoda h nem ment....
Lehet eladom az egeszet a ****-ba, többet áll, mint amennyit egyhuzamba menni tok vele.
ja,nekem is van anyi minden a műszerfalon..
km óra,ford mérő,index ,h merre indexelek,még azt is mutatja,üres,olaj,benzin,refkeltor,sima lámpa...
ebbő nézem a fordulatot,mewg a km órát
Trakee neked megvan az italmondo árlistája? csak mert én nem tudom leszedni mert nem tud kapcsolódni a szerverhez... Ha tudod küld már el nekem... polixabi@gmail.com
valmi 3000 körülire emléxem a power bowdennél... csak mert már rendelném megfelééé
Háát ha úgyan úgy müködik, mint a 123-asnál, akkor a lánckerék alatt fut egy vezeték, az az üresjelző. Ha testet kap, akkor lilágít! Meg kell nézni, kívülről nincs-e letestelve! Ha nincs, akkor sajnos a váltóhengeren lévő textilbakelit szigetelés nem stimmel, és szét kell hozzá szedni a blokkot. De még egyszer hangsúlyozom, ha ugyan úgy oldották meg, minta 123-ason!
sziasztok akkor az a rave feliratu 2 oldallal ezelötti blokk amiről 3 kép van az 127 es rotax blokk?? berugos öninditos mert van start gomb tesom etx én is azért gondoltam... hogy az de csak reccsen eggyet azt csá belehet dzsuvásodva lendkerék felöli oldalt kell szétszedni hogy jo legyen vagy mit??? jah és nekem a zöld lámpa nem alszik el vagyis tesom etx én az azért lehet mert kivan szakadva a szál ami azt jelezné vissza .. amugy az hol van az a szál??? bent a motortérbe vagy a váltó felöl valami vagy hol birom megnézni az üres nek a lámpáját..? nincs senkinek robbantott rajzai basszus dt hez van minden ehez a vashoz meg semmi:(
De hülye vagyok , magam ellen beszélek, szerelő szeretnék lenni valamikor
2: pontosan, a szimo mindig ment, ezert fogok visszatérni arra
Simó volt a jó, az ment még úgy is hogy hengerig állt a vízben
Faszául megszívtam,szét lett kapa a motor......forgattyús ház tele vízzel, dugó tetején sárdarabok+hengerfal megkarcolva ( 1 hetes hengerszett )
Nem is csoda h nem ment....
Lehet eladom az egeszet a ****-ba, többet áll, mint amennyit egyhuzamba menni tok vele.
csak néha ránézek,mégis mi történik alattam
km óra,ford mérő,index ,h merre indexelek,még azt is mutatja,üres,olaj,benzin,refkeltor,sima lámpa...
ebbő nézem a fordulatot,mewg a km órát
valmi 3000 körülire emléxem a power bowdennél... csak mert már rendelném megfelééé
Egész műszerfal az, talán hőmérőnek van értelme
Mtx-en meg nem tudom, van rajta gyujtás meg első lámpa, és cross műszerfal
viszakelzőnek az érzékelője váltónál van...