Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ak micsináltál? füvet nyírtál?
hello all!
nah volna egy kérdésem.....úgy látszik a tegnapi berúgókar, önindító témát meghallotta a Blend x -em....
most nem tudom, hogy az lehetséges e, hogy lemostam az önindítót, vagyis jó sok vizet kapott....és lehet, hogy beázott valahogy, és azért csinálja azt néha, hogy forog az önindító motor, de a lendkereket nem forgatja meg? mert ezt nem tom most...pls segítsetek már
nah széles utat!
úgy,ahogy 1 perce leírtam msn en
nembaj az
nah szoval hogy lehet lelégteleniteni???
jaja fékmunkahengeren....nem jött a nyelvemre a szó
jóvan,de ak se lett vna semmi baja
elindulásnál meg megtolod kicsit és úgy be 1esbe és má mész is...
anélkül nehéz lenne mondjuk elindulni...
nem beszélsz te hülyeséget
elissa,a motoroszerelő
ot van a fékmunkahengeren a levegőtlenítű csavar...
Igen, de a rally autókba szekvenciális váltó van... az megint más. Amelyik járművön van kuplung, azon nem véletlen van, maradjunk annyiban.
valoszínű levegős..sztem a fékpofánál lenni kéne vhol egy légtelenítő csavarnak...de lehet h hülyeséget beszélek de...sztem levegős
szar hőértékű gyertya van benne,öngyulladás jön létre....talán már oda a dugód...
a másik pedig hogy az elöbb mentem a vassal és leállitottam utána alig aart beindulni szikra sehol... nah beindult hazajöttem vele... és nem birtam leállitani se a jobb oldali gomra se a gyujtáskapcsolóra nem reagál... ez mitől lehet ?? légysz nagyon fontossssssssssssss
sziasztok kéne egy kis help először is hogy a hátsó fék csak akkor fog ha pumpálom ez azért van mert levegős??? hogy lehet légteleniteni?? légtelenitó 5 ös csavart lazit pedál lenyom csavar meghuz pedál fel ezt egy párszo vagy hogy kell????
egyik sem...
nehogy azon a 3km en mennyen szarrá a motorod...
felváltod 6.ig,és cső..am tod hogy működik a rally autók váltója,és mé durran a kipuff váltásnál?
hát,úgy h 1 pillre elveszi a gyújtást..haver is szoktot ezzel jáccani,h a leálító gombot benyomja ,amikor vált,hát oan hangtalanul leeht váltani,szebben mint kuplungal..szval biztos nme lett vna semi baja...na de nembaj ,legalább erősöttél 1 kicsit
és micsináltál a napsütésbe? napoztál? vagy motoroztál?
maxi-elolvastad msn-en mit írtam?
Szasztok ...egész nap kinn voltam a napsütésben ...tiszta tavaszi jóidő volt ...
Túl rövid az élet ahoz hogy ennyi napot elvesztegessek motorozás nélkül
Háj!
Írtam még 2 motorbontónak de csak kiloóra spirál van raktáron power bowden meg kitudja mikor lesz ... úgyhogy a power bowdent rendelem is meg az italmondótól... most már nem érdekel mennyibe lesz csak menjen. Ma is sütött a nap mint az állat én meg nem tudok motorozni... az enyém darabokban a tesómé meg már félig eladva... bakker...
Hát köszi... Nekem nem ér annyit, hogy tönkretegyem a mocit... Lehet nem véletlen találták ki a kuplungot... Nem haltam bele 3 km-be... annyira...
na mek,felrakom az etx re az arowot,emg a szimót megcsináom...ki akr eni a block
maj 5körül jövök
ha sut a nap akkor rakd ki, ha nem akkor hajszarito
LEHET h nekem is azé volt ien másodjára,me 1×,mikor lemostam,utána csinálna,meg most a nagy genyába..de cros pályán nemtom mér...leeht ak meg a vízhűtés túlfojójából kifojó víz volt a bűnös,mer emléxem,h vizes volt ott a block...