jah nekem meg vizsga előtt egy nappal szállt le a lánc róla....tiszta para volt h nem tudok majd vizsgázni...aztán adtak egy 150-est de a másikat megcsin vizsgára az oktatom rendi volt ...
Hehe én TS MZ vizsgáztam.... Meg azon ment a gyakorlás, már ha beindult.. Merthát a 10 városi órából vezettem kb 5-öt, 2-3 * nem sikerült életet lehelni a TS-be, így volt, hogy 250-es ETZ -t vezettem, első fék nélkül, mert nem volt benn olaj, és a hátsó kerékbe akkora 8-as volt, hogy 50 nél többel nem volt egészséges haladni vele :)
Hja, a TS-essel egyszer megpróbáltunk ketten menni végig a rutinpályán... Kiengedtem a kuplungot, lehörgött, azthittem ott leheli ki a lelkét... De neeem aztán magához tért.. Igaz, utána-elötte is úgy ment csak, hogy amint megmozdult a motor, behúztad a kuplungot, metúráztattad, mert ha nem, lehörgött, és tuti megbuksz, ha ledöglik a motor a rutinpálya 4. méterénél :)
Háát elvileg asszem lehet.. Legalábbis az RX -eken va, bár lehet, hogy az már 122-es.. CSak az a baj, hogy ki kell cserélni nemscak a kuplungfedelet, hanem a középső blokköntvényt is (amitmeg párban illik, és különbenis, a motorszám a bal oldaliban van) Szóval nagy macera!
Az akkuhoz meg annyit, hogy 9Ah-s kell bele, és jó lesz, nem kell ilyen spéci cucc...
Én is robeszakkuval vettem a motort, aztán 2 hét múlva már nem indult el... Jött a töltögetés hetete, majd tavasszal egy új Varta (ősszel vettem) aztán a Varta 4 év szolgáat után tavaly tavasszal lett száműzve. Nagyvason 5100 Ft-ért találtam akkut, eddig bevállt.
Hümm a 127 -es blokk bal kihajtásos? Épp ajálgatni akartam, hogy Keszthely környékén, és pesten szívesen kölcsönadom a lendkeréklehúzóm, de ez a lendkerék nem is egészen oylan, mint az enyém.. pl nekem középen nincs szegecselés, és csak két luk van rajta.
nah nem baj, nekem jó az önindító ha meg az új vason nem lesz, akkor maj rugdosom
amúgy valaki nem tudja azt, hogy hol lehet utánanézni a mocc adatainak a neten? mer a boltban is alvázszám alapján adják el a cumót, és msot keresem ezt a progit vagy oldalt, vagy kármit
csak tudni kéne a vas pontos adatait
Hja, a TS-essel egyszer megpróbáltunk ketten menni végig a rutinpályán... Kiengedtem a kuplungot, lehörgött, azthittem ott leheli ki a lelkét... De neeem aztán magához tért.. Igaz, utána-elötte is úgy ment csak, hogy amint megmozdult a motor, behúztad a kuplungot, metúráztattad, mert ha nem, lehörgött, és tuti megbuksz, ha ledöglik a motor a rutinpálya 4. méterénél :)
Az akkuhoz meg annyit, hogy 9Ah-s kell bele, és jó lesz, nem kell ilyen spéci cucc...
Én is robeszakkuval vettem a motort, aztán 2 hét múlva már nem indult el... Jött a töltögetés hetete, majd tavasszal egy új Varta (ősszel vettem) aztán a Varta 4 év szolgáat után tavaly tavasszal lett száműzve. Nagyvason 5100 Ft-ért találtam akkut, eddig bevállt.
Fire, még nem tom hol a probléma... Szegény szimon meg állisd be a gyujtást ne lövöldözzön!
mer én úgy hallottam
amúgy valaki nem tudja azt, hogy hol lehet utánanézni a mocc adatainak a neten? mer a boltban is alvázszám alapján adják el a cumót, és msot keresem ezt a progit vagy oldalt, vagy kármit
csak tudni kéne a vas pontos adatait
kis 125ös 2t-t csak oldalba rugod,osztt megy is