hello all!
nah először is Boldog névnapot Axelnek
Fire-neked amit leírtál,hogy mi a hiba, az eléggé hasonlít arra ami Loveimével is van....neki azt mondta a szerelő, hogy beázott a gyújtás valószínűleg...hát nem tom, esetleg ha van kedved nézd meg
nah én meg ma voltam csapatni egyet egyedül....bár igaz a sárban már nem akart haladni a mocc, mivel a slim gumi sárban nem tapad de azért nyomattam egy kicsit....meg ha mindn igaz már nemsokára meglex az új enduro gumim, és akkor lehet rendesen veretni
de azé teszek fel pár képet
nah most viszont lépek
bye all
széles utat!
Hát igen... Nekem van egy ismerősöm, vett 40 ezerért egy full szakadt pannóniát, és megcsináltatta magyarország legismertebb pannónia restaurátorával (fogalmam sincs hogy hívják... ) Az egész mutatvány 500 ezer Ft-ban állt meg... Van egy másik ismerősöm, aki meg épp saját maga csinálja a P10-esét, amit épp ki akartak dobni lomtalanításkor, de sikerült 2 sörre elcserélnie... Azóta szerzett már hozzá (kb még 3 sörért...) olyan 4 elég nagy láda gyári alkatrészt... Gondolhatjátok, hogy kicsit forrt az agyvizem...
HercegM: Milyen paraméterekre vagy kíváncsi? Kicsit pontosabban írd le légyszi, ha kérdezel valamit!
Jaja RD 250, 350 LC YPVS nekem is jöhetne :) De a sima alap LC is elférne valahol a garázsba :) Báár azért a YPVS-el az igazi :)
Megjegyzem RD-t se nagyon lehet már olyat kapni, amibe nem magyar dugattyú csörög-csattog, és nem egy szenny az egész... Az egyetemen szokott állni egy, karbonnal, és kevlárral bevonta a tulaj a tankot, az idomokat (gondolom polimer-gépész, vagy hasonló) Nincs fejidoma, csak a tartó, jobbos hengerfej hegesztett, mondjuk a hangja elég normális ...
Ehh ez bűncselekményre való felbújtás, és büntetendő :P Amúgymeg amik a közlekedési múzeumba vannak, azok maradjanak is ott, mert nemhiszem, hogy van még 0 km -es pannónia....
+ nem csak az a fő, hogy legyen, meg menjen, hanem hogy elszórakázzam a felújítással egy pár hetet, és utána büszkén mutogathassam, hogy igen, én javítottam meg, azért ilyen szép, azért megy ilyen jól!
de a gyújtással van a baj,és ezt csinálta má crospályán is,de akk nem is volt semi víz... nemtom mi a szarlehet,gyertypipa gyere,vagy kábel vagy nemtom
Én csak simót toltam nagyon sokat, egyébként tünetei mintha valami eltömítette volna, vagy gyujtásod beázott
Simót toltam már át hármashatárhegyen, nagykevélyen, elég kemény mindkettő
na tehát
megcsináltam,ami tleírtam,etx megtankol,gyertyacsere minden,beindítom,minden oké,elmek haverhoz,kipróbálás céljából,mek sárba minden,semmi baj,na akk irány ki a gátra dúrni.. kimentem a gecibe nyomattam a crosst,1× csak elkezdett szaggani,megált,aztán se kép se hang,nagynhezen felkűzdöttem a gátra,letoltam,ak beindult,ment 1 kicsit,ak is szagattott,leált,inentől vége,és több km re voltam a várostól,a nagy genya közepén..mire eltoltam a városig,aszitem meghalok..végén álni alig birtam má...
nem kell? lesz 2
meg ez még az elején volt, utánna mentem beljebb
nah először is Boldog névnapot Axelnek
Fire-neked amit leírtál,hogy mi a hiba, az eléggé hasonlít arra ami Loveimével is van....neki azt mondta a szerelő, hogy beázott a gyújtás valószínűleg...hát nem tom, esetleg ha van kedved nézd meg
nah én meg ma voltam csapatni egyet egyedül....bár igaz a sárban már nem akart haladni a mocc, mivel a slim gumi sárban nem tapad de azért nyomattam egy kicsit....meg ha mindn igaz már nemsokára meglex az új enduro gumim, és akkor lehet rendesen veretni
de azé teszek fel pár képet
nah most viszont lépek
bye all
széles utat!
HercegM: Milyen paraméterekre vagy kíváncsi? Kicsit pontosabban írd le légyszi, ha kérdezel valamit!
nem kell rá 1 gyári kipuf rendszer véletlenül? van 1 feleslegbe
Én száguldok, és félek (a trafitól ) nem szolgálok, és védek te :P
Drága hazánkba sajna tényleg sok a szemét
Megjegyzem RD-t se nagyon lehet már olyat kapni, amibe nem magyar dugattyú csörög-csattog, és nem egy szenny az egész... Az egyetemen szokott állni egy, karbonnal, és kevlárral bevonta a tulaj a tankot, az idomokat (gondolom polimer-gépész, vagy hasonló) Nincs fejidoma, csak a tartó, jobbos hengerfej hegesztett, mondjuk a hangja elég normális ...
+ nem csak az a fő, hogy legyen, meg menjen, hanem hogy elszórakázzam a felújítással egy pár hetet, és utána büszkén mutogathassam, hogy igen, én javítottam meg, azért ilyen szép, azért megy ilyen jól!
am rotax 127 miaz nem láccik a sártól?
Simót toltam már át hármashatárhegyen, nagykevélyen, elég kemény mindkettő
megcsináltam,ami tleírtam,etx megtankol,gyertyacsere minden,beindítom,minden oké,elmek haverhoz,kipróbálás céljából,mek sárba minden,semmi baj,na akk irány ki a gátra dúrni.. kimentem a gecibe nyomattam a crosst,1× csak elkezdett szaggani,megált,aztán se kép se hang,nagynhezen felkűzdöttem a gátra,letoltam,ak beindult,ment 1 kicsit,ak is szagattott,leált,inentől vége,és több km re voltam a várostól,a nagy genya közepén..mire eltoltam a városig,aszitem meghalok..végén álni alig birtam má...