Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen.Szeretnénk egy capanordot. Ha sikerűl,de ha nem,azse baj.Akkor marad a kis masina.:)
hogyhogy elado sorba kerult? nagyobbra valtas esetleg?
rem vmi pozitiv oka van csak
Sziasztok. Ha valakit érdekel,eladó lett a kis masina.
http://www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmotor/hasznaltmotorok/225153/APRILI
A_PEGASO_650_.html
sok hengerfejet lattam mar de mindnek ep volt a menete, de ettol fuggetlenul biztos meg lehet szakitani benne a menetet ha tulhuzod...

az biztos hogy nem tipushiba, hanem vkinek a balf**saga hogy nem tudott egy gyertyat se beletenni rendesen..
Rotax 123 hengerfejben a gyertyamenet hajlamos szétmenni? Most cseréltem gumigyűrűt az égéstér hengerfejénél mert átégett. Amikor szedtem szét feltűnt, hogy kézzel simán kitekertem a gyertyát de azt hittem csak kirázkódott. Most összeraktam új gumigyűrűvel de valamiért nem akar beindulni gondolom a karterben maradt egy kis víz megakartam nézni a gyertyát és megint teljesen laza volt.
Jaj! A képek lemaradtak! Egy 20t prés segítsége ilyen esetekben sokat ér! És még így is majd 2 óra volt míg idáig jutottunk ketten!

Egy kérdés! Hogyan lehet szétszedni a hátsó lengéscsillapítót?
Kis esti horror
Eladó Aprilia Af1 Sintesi alkatrészek:

Blokk egyben( henger+dugattyúval+vîztérfedéllel): 50.000Ft
Blokk ( henger+dugó nélkül ): 20.000Ft


Henger+dugattyúI(Wössner-könnyített) : 30.000Ft

120/60 R17 slick: 5.000 Ft

RS Arrow rendszer: 25.000Ft

Egyéb alkatrészek telefonon érdeklődhető

30-403-65-51
Szia!

Hát most képzeld el így jártam! . Az a nagy kérdés, hogy kapok-e még működőt ezekből az alkatrészekből. Mert ugye az tuti, hogy most aztán vadászhatom a cuccot a mocihoz! Amitől még félek, hogy a lengővillát, hogy tudom majd kivenni! Mert oda aztán nem megy be sehogy semmilyen csodaszer, csavarlazító vagy bármi ami kicsit is segítené a munkámat. Remélem a melegítés majd segít és remélem nem húzza el a vázat. Mert akkor .
A csavarok amelyek hátul voltak mind kuka. .
Majd lassan zargatlak mindenféle infokéréssel, csak még gyűjtögetem a bontásból eredő kérdéseimet!
Előre is köszönet a türelmedért
Szakkollégák!

Arra gondoltam, az én szememnek tetszőbbé alakítom a windet. Ehhez RX idomokat gondoltam vegyíteni a gyáriak mellé. Valójában nekem így élőben nem igazán tetszik, hogy olyan rövidre van vágva a hátsótraktus a kis Winden. Amitől szerintem aránytalan. Ahogy néztem egy 125ccm-en már rendben vannak az arányok.
Úgy nézne ki az öszvér, hogy Wind az eleje RX a hátulja.

Kértem már tanácsot szakavatott márkatársaktól, de csak saccoltunk. Mivel nem tudom miként hozható ez össze, arra gondoltam, megkérdezem nincs-e valaki akinek van rx oldalidomja párban és egy hozzávaló hátsó sárvédője akár kölcsön, egy hétvégére, hogy kísérleti jelleggel megnézhetném mit is hozhatok ki az elképzelésemből?
Igazából azért nem szeretnék mindjárt venni, mert ha nem jó, akkor minek? Van máshol is helye nálam is a pénznek!
Az egészhez annyit még, hogy alapból, még az ülés cserén gondolkodtam, ha a 125 Wind nyereg jó rá! Mert az RX-é tuti nem.
Netről mentettem egy képet amin a hátsórészt ajánlom szíves figyelmetekbe

Minden tipp, tapasztalat, vélemény érdekel a témában!
Ha már említetted a bakot! Elkészült az emelő is amit említettem korábban. Íme egy kép róla működés közben!
Jól bírta a mai beavatást!
Csak ha igy kényelmes akkor! Nekem bakon szokott lenni ilyenkor,s igy könnyebb nekem szétszedni egyedül! Ki a kereket és lehet bontogatni! Nekem is ki kell majd venni mert megül a teló ugy veszem észre! Lehet törtek a rugok benne! Vagy is remélem attol ül be,nem attol hogy görbe a szár!
Akkor én is így fogom! Köszi!
Bontsd le a sárvédőd,vedd ki a kereket,és egyenként a szárakat! Ha már kiveszed akkor igy szét is tudod szedni megnézni mennyi és milyen olaj van benne! Lehet az is száraz mint a baba segge! Meglazitod a kifliket alul felül és kiuzod egyenként! Èn igy csináltam!
Üdv Gábor!

Ez aztán össze volt gyógyulva rendesen.....
Csak, kérdem Én. Hogy a jó f.... tudott ez ennyire összerohadni? ? ?
15 évre, be volt félig ásva a földbe ez a motor vagy mi? ? ?
Vagy valaki sósavval öntözgette ezt itt...? ? ?
Természetesen ezek költői kérdések.

Azt aláírom, hogy a kerék odacsapja a vizet, sárt. De azért na...
Ettől öregebb motorom volt/van és nem ütötte fel a fejét a rozsda még az ilyen szintű helyeken sem.

Mint írtam múltkor, Te leszel az első rendes gazdája ennek a motornak. Az előzők csak gizdák voltak.....
Háát igen! Én nem gondoltam ennyire bátrat, de sajnálom a helyzetet!
Tulajdonképpen most vehetek egy komplett hátsórészt.
Jut eszembe! Az elsőteló lefejtésének hogyan kezdek neki? Kibontom a telószárakat és azután tudom a villavállakat megbontani? Igazából az lenne a nekem a praktikus, ha egyben kitudnám kapni a vázból mint a biciklinél. De ahogy nézegettem ez nemigazán megoldható.
Köszi a mailt! Majd figyeld mit küldök cserébe !
(MAGÀN VÈLEMÈNY! AKINEK SÈRTŐ,AZ NE OLVASSA,HALADJON TOVÀBB!)

Na erre szoktam azt mondani,hogy egy igazi SZÀJBABASZOTT KÖCSÖG FASZ volt a régi gazdàja! Ugyan lökhetett volna bele évente egy kis zsírt hogy ne szakadjon szét alatta egyszer! De csak baszodott volna ki alatta a villa csapja! Embereset bukott volna legalàbb miatta! Viszont megtanulná hogy nem csak hasznàlunk valamit amig lehet! Jobb is hogy más lett a motor gazdája!
Üdv Mindenkinek!

Ma bontogattam a vasat, gondoltam teljesen kiürítem a vázat, talán még kromofágozok is egy kicsit, és holnap estére legkésőbb lealapozom a vázat. És képzeljétek nem így lett!

Az történt ugyanis, hogy a hátsó traktus kissé merev volt, kb mint egy betonvas. Hát vagy 4 órát baszkalódtam vele, mire rájöttem, hogy itt csak a gyors daraboló segíthet. Ami itt létezett csavar, persely, gumi alkatrész bármi az mind egy anyaggá vált! A gumi alkatrészek úgy törtek mint a bakelit. A csavarok az Orosz-Magyar barátság megbonthatatlan egységére emlékeztettek. Katasztrófa ami ott volt. Ráadásul az egyik alkatrészen jókora kihajlást láttam. Úgyhogy gondolom dobtak egy kisebb perecet a géppel, mert ennyire csavartőben nem kis erőnek kellett hatni, hogy elhajoljon egy 4 mm vastag 9-10cm hosszú 20mm-es laposvas. Na nagy nehezen kihebregáltam a hátsó rugós tagot, azt az alumínium valamit talán fordítókiflinek mondanám, és a másik kis bizgentyűt ami az alumínium tagot összeköti a hátsó rugó staggal. Végre szabaddá vált a hátsó lengővilla. Hát ne gondoljátok, hogy kitudtam venni belőle a csavart, hogy kivehessem a vázból , de nem ám! Valószínűleg kimelegítős projekt lesz. Olyan szinten van belerohadva a helyére, hogy amikor nagy nehezen megmozdítom crovával akkor emeli a hátsóvillát és meg is tartja abban a pozicionál ahogy hagyom. Így aztán mára nem bontakozik tovább a masinám.
Köszi de még nem szedtem szét mert hengerfejes lett és most ahhoz kéne tömítést szereznem valahonnan. A gumigyűrű teljesen szétment.
nyugodtan szedd kis es lesd meg, nem fog folyni utana, en szedtem szet mar nem 1x ilyet es nem folyt sose... ovatosan ki lehet bujtatni amugy konnyen.
ha nem boldogulsz vele irj ram, aszem van itthon bontottan jeladom 125os tankba, posta araert elkuldom neked ha megvan es kellene.

amugy udv mindenkinek
eleg regen jartam erre, sajna nagyon szorit az ido mostansag
Köszi a segítséget majd megpróbálom csak most adódtak más gondok is a motorral sajnos.
Marci, próbáld meg a két csúszósarut összedugni.
A műszernek full-t kell mutatnia. Evvel kizárod, hogy biztosan nem a műszer rossz.
Ha ez rendben, akkor ki kell venni a jeladót. Valami retek lehet az ellenálláspályán, vagy valami más a hiba.

Nekem van mikor menet közben, ugrál a mutató.
Ahogy lötyög a benzin, oldalra is mozoghat már az úszó karja picit.
Eléri, nem éri... Ritkán csinálja, ezért Én ki nem szedem.
A tömítéstől meg ne félj. Úgy rakd vissza, ahogy volt. Érzéssel szépen meghúzod a csavarokat, nehogy megszakítsd és nem fog az szivárogni.
Sanszos! :(
De ahogyan berakták ugy vissza is lehet tenni! Igaz másik pakolás is kell majd oda tuti! Biztos ki lesz keményedve ami alatta van! De sajnos jo megoldás nem nagyon van erre!
Kivul jok voltak a csatik de megcsiszoltam meg be is fujtam. Ha kiszedem utanna fyni fog?