A neten néztem,a kicsin is hasonlonak kell lennie,max a füle nem jo helyen van! Az idomja kisebb joval mint a 125-nek! A tartályomat akkor láttam utoljára mikor lepattintották a motorrol! Mivel a füle törött volt az idomra volt fogatva! Na az meg valakinek kellett igy elvitte azzal együtt! DE NEM HARAGSZOM RÀ! TOLHATTAM HAZA! SEMMI GOND! (de azért jobb ha NEM TALÀLKOZUNK) hátha olvassa aki lecsoreszolta anno! Ki tudja!
Hol tartotam?! Ja! De végül is mindegy milyen az a tartály ha befér meg jo! Szerintem!
A 125-ösökre kétféle olajtartály van. (pontosabban az ikerlámpásoké, a kisfejidomos szögletes lámpásoké megint más...)
A lemeztankosnak (v127) a tank bal eső sarka elöl indul és benyúlik egészen a tank közepéig a vége a váz mellett.
A műanyagtankosnak (v123) pedig a jobb oldalidom alatt van. Az megint másképp néz ki.
Az a szögletes tartály, amit Gábor kapott, nem tudom milyen motoré lehet.
Hm! Csak épp nekem ha oda fület rakok akkor a trepni nem megy fel! Mivel azon a merevitőn nekem tulnyulik,meg lejebb van kb 3cm-rel! Azért gondoltunk levehetőre!
Juppiéé! Ez már így önmagában kaland! És még bele sem fogtam igazán! De ez tetszik! Szeretem a kihívásokat. Majd óvatos felmérésbe kezdek, vagy ha más nincs készítek egyet a műhelyben valamiféle fémlemezből. De ugyan ez megfordult a fejembe a haspáncéllal kapcsolatban is.
A héten, ha lesz rá alkalmam becsengetek a távoli szomszédaimhoz. Ők kis Apriliákkal, Tuaregekkel is foglalkoznak. Megpróbálom velük felméretni, hogy kb. mire számítsak ami cserére szorul, meg hebregálás, vagy ócska semmirevaló sufni tuning. Rákérdezek mi lehet náluk eladósorban hozzá ilyesmi. Egyszer futottam össze velük tök véletlen úgy 2-3 hete, akkor ajánlották fel, hogy jelentkezzek, ha itt a csoda. Úgyhogy élek is a lehetőséggel.
Csak bánom, hogy a multkor nem kértem tőlük telefonszámot
Én elsősorban fixre gondoltam.
Szinte ugyanolyan probléma miatt mint a tiéd, kerék ki-be, főleg az első, láncápolás könnyebb volna, meg egyéb műveletekkor is jobb lenne, ha függőlegesen állna a gép. Meg meguntam már, hogy 32 db göcsöt kell alá raknom, hogy megálljon.... :D
Ötletet egy Transalp-ról vettem. Hasonló kaliberű ember azt a dögöt felbírta húzna közép sztenderre, akkor Én is felbírom majd ezt...
Simson már egy kézzel is ment a vége felé....
Hasmagasságtól nem félek. Simóval sem akadtam el sosem úgy, hogy a hasa felült volna... pedig az alacsonyabb és volt erdő, mező szakkörön bőven.
Mikor evvel tanultam, akkor egy párszor ki kellett szednem a dzsuvából a tuareget is.... már edzett vagyok ilyen téren....
Dobok képeket, ez egyébként egy Transalpé lesz.:
Látszik, hogy utólagos a fülek felhegesztése...
Ha kell akkor érdemes! :)
Ha nem akkor jo lesz a gyereknek virágokat locsolni! :)
Ha nem lukas akkor működhet! Viszont a felfogatással lesz gond mert a gyári az hosszukás és nem kocka! :)) Ez lehet valami robogonak volt vagy hasonló! Nem tudom!
Ha felfogatod és a szivattyu ki tudja emelni belőle akkor szinte mindegy mit raksz fel! Egy bébipapis üveg is lehet! :) Csak ugye ha ezt felrakod akkor addig nem hiszem hogy az idom felmegy a jobb oldalra miatta! Ha meg nem rakod fel az idomot az nem lesz tul meggyőző látvány,na meg valaki majd nehogy megvicceljen vele hogy leköti! Mert akkor nagy meglepi lesz belőle! De ha az idom belselyébe bele illik nagyábol és kis alakitással felrakhato ez is maradhat! Az idomon van helye a beöntőnek! Ha jol áll akkor proba szerencse! De ha gyárit akarsz akkor hagyd! Inkább kutymákolj otthon addig! Nem tudom találsz-e tartályt de mintha a Vaterán láttam volna álltalában! Ird be hogy aprilia Tuareg és kidobja az egészet! Motor,alkatrészek minden! Lehet lesz most is fent! Kelleni fog hozzá a működtető bowden is meg az eloszto ha nincs rajta! Ha az hiányzik csak ugy rakod be ha leveszed a tankot! :))
Na most már itthonról gépezek! Kicsit könnyebb mint mobilról!
Szóval a tegnap beígért olajtartály, amit rá kellene berhálni a masinára addig amíg nincs hozzá eredeti. Már legalábbis ha érdemes.
És a kérdésem: Érdemes? Lehetséges, hogy jó lesz?
:)
Most hogy felnagyitva van látom! :) Furcsa! :) Azt hittem valami találmány,ami szolgál valamire! De hogy a fék?!
Mikor kezded a boncnoki tevékenységeket? Várjuk az izgalmas képeket szemügyrevételezés céljából! :))
Jaaaa bocs azt kifelejtetem! :)
Nekem is volt ilyen elgondolás de még nincs kész! A legjobb barátom csinálja csak kevés ideje van igy lassan halad! Olyan lesz ami hordozható ugye mert a hasa alá fixen nem rakható mert se hely se fix pont nincs rajta! Èn a hátsó defektem miatt akarok rá,mert mokás volt csak oldaltámaszon szerelni! Na meg ha első defekt van akkor annyi is! Ugy gondoltuk mi ki,hogy lesz egy tarto konzol ami 2darabban van amit össze lehet kapcsolni! Azon lesznek a támaszto karok! Ugy kell nekem felrakni hogy a blokkvédőt le kell venni és a blokkbölcsőre feltenni! Ha fixen akarnám feltenni akkor nem jo mert kb35cm-es lábak kellenek neki! Ha felhajtom még kiveri a hátam mögött közlekedők szemét! :)))) Na de vicc félre! :) Tul hosszu ahhoz hogy fixen fent legyen ugy hogy a hátulját tudjam javitani! Ha meg a blokkvédő alá akarnám rakni akkor meg tul alacsonyan van! Terepen nem lenne hálás dolog,vagy épp ha ey patkán akarom áttolni keresztben! Kb ennyi amit tudok eddig! Pont bele fog menni a táskába oldalra nekem elvileg! :) Ha kell csak kikapom belőle!
Te mit agyaltál ki rola?
Féékcsőőő?!?!?!?!?!?!?"?"?!?""!?":!;"
;;""+*,'+'+':"-/"+*(*?"?"?
"?
Biztos? Mert az elég hosszura sikerült akkor! Biztos hogy az? :) Probáld ki a szemed két Nagy cickón hátha rosszul látsz!
Ha egyszer beszívta az olajat, akkor kuka.
Ferodoloztasd meg, akkor nem kell eldobni. Ragasztanak rá új kopó réteget és had szóljon.
Ha nem tudod, akkor küld el nekem egy csomagban de még véletlenül se dobd el. Főleg, ha első Grimeca nyeregből való.
A leállással kapcsolatban, mérd meg az alaplap kivezetései között az ellenállásokat egy multiméterrel.
Utána mérd meg melegen is.
A két állapotban mért érték között nem szabad nagy különbségnek lennie. Evvel ki tudod zárni azt, hogy az alaplapi tekercsekben van-e "sunyi" zárlat, ami csak akkor jön elő, mikor meleg a tekercs.
na ezt kipróbálom, az önindítóm veséjébe látsz...mert sajnos nálam is gömbölyű aminek NEM kéne annak lennie..
ha nem sikerül akkor megnézettetem az öncsit...oszt meglássuk mi lesz
Hol tartotam?! Ja! De végül is mindegy milyen az a tartály ha befér meg jo! Szerintem!
A lemeztankosnak (v127) a tank bal eső sarka elöl indul és benyúlik egészen a tank közepéig a vége a váz mellett.
A műanyagtankosnak (v123) pedig a jobb oldalidom alatt van. Az megint másképp néz ki.
Az a szögletes tartály, amit Gábor kapott, nem tudom milyen motoré lehet.
Első kép. v127
második kép. v123
A héten, ha lesz rá alkalmam becsengetek a távoli szomszédaimhoz. Ők kis Apriliákkal, Tuaregekkel is foglalkoznak. Megpróbálom velük felméretni, hogy kb. mire számítsak ami cserére szorul, meg hebregálás, vagy ócska semmirevaló sufni tuning. Rákérdezek mi lehet náluk eladósorban hozzá ilyesmi. Egyszer futottam össze velük tök véletlen úgy 2-3 hete, akkor ajánlották fel, hogy jelentkezzek, ha itt a csoda. Úgyhogy élek is a lehetőséggel.
Csak bánom, hogy a multkor nem kértem tőlük telefonszámot
Aztán jövőre már jössz a találkozóra vele.
Szinte ugyanolyan probléma miatt mint a tiéd, kerék ki-be, főleg az első, láncápolás könnyebb volna, meg egyéb műveletekkor is jobb lenne, ha függőlegesen állna a gép. Meg meguntam már, hogy 32 db göcsöt kell alá raknom, hogy megálljon.... :D
Ötletet egy Transalp-ról vettem. Hasonló kaliberű ember azt a dögöt felbírta húzna közép sztenderre, akkor Én is felbírom majd ezt...
Simson már egy kézzel is ment a vége felé....
Hasmagasságtól nem félek. Simóval sem akadtam el sosem úgy, hogy a hasa felült volna... pedig az alacsonyabb és volt erdő, mező szakkörön bőven.
Mikor evvel tanultam, akkor egy párszor ki kellett szednem a dzsuvából a tuareget is.... már edzett vagyok ilyen téren....
Dobok képeket, ez egyébként egy Transalpé lesz.:
Látszik, hogy utólagos a fülek felhegesztése...
Ami neked van az inkább a 125-re való mintha azon lenne hasonlo!
NemesG! Hol lesekedsz? Neked nem ilyen a tartályod mint ami neki van?! A Wind 50-re ez a dagiforma valo nem a kocka!
Elvileg ez a Wind50 gyária! --
Ha nem akkor jo lesz a gyereknek virágokat locsolni! :)
Ha nem lukas akkor működhet! Viszont a felfogatással lesz gond mert a gyári az hosszukás és nem kocka! :)) Ez lehet valami robogonak volt vagy hasonló! Nem tudom!
Ha felfogatod és a szivattyu ki tudja emelni belőle akkor szinte mindegy mit raksz fel! Egy bébipapis üveg is lehet! :) Csak ugye ha ezt felrakod akkor addig nem hiszem hogy az idom felmegy a jobb oldalra miatta! Ha meg nem rakod fel az idomot az nem lesz tul meggyőző látvány,na meg valaki majd nehogy megvicceljen vele hogy leköti! Mert akkor nagy meglepi lesz belőle! De ha az idom belselyébe bele illik nagyábol és kis alakitással felrakhato ez is maradhat! Az idomon van helye a beöntőnek! Ha jol áll akkor proba szerencse! De ha gyárit akarsz akkor hagyd! Inkább kutymákolj otthon addig! Nem tudom találsz-e tartályt de mintha a Vaterán láttam volna álltalában! Ird be hogy aprilia Tuareg és kidobja az egészet! Motor,alkatrészek minden! Lehet lesz most is fent! Kelleni fog hozzá a működtető bowden is meg az eloszto ha nincs rajta! Ha az hiányzik csak ugy rakod be ha leveszed a tankot! :))
Szóval a tegnap beígért olajtartály, amit rá kellene berhálni a masinára addig amíg nincs hozzá eredeti. Már legalábbis ha érdemes.
És a kérdésem: Érdemes? Lehetséges, hogy jó lesz?
Most hogy felnagyitva van látom! :) Furcsa! :) Azt hittem valami találmány,ami szolgál valamire! De hogy a fék?!
Mikor kezded a boncnoki tevékenységeket? Várjuk az izgalmas képeket szemügyrevételezés céljából! :))
Meg elvileg gyakorlati segítségem is! A többi meg már csak idő és pénz kérdése.
Nekem is volt ilyen elgondolás de még nincs kész! A legjobb barátom csinálja csak kevés ideje van igy lassan halad! Olyan lesz ami hordozható ugye mert a hasa alá fixen nem rakható mert se hely se fix pont nincs rajta! Èn a hátsó defektem miatt akarok rá,mert mokás volt csak oldaltámaszon szerelni! Na meg ha első defekt van akkor annyi is! Ugy gondoltuk mi ki,hogy lesz egy tarto konzol ami 2darabban van amit össze lehet kapcsolni! Azon lesznek a támaszto karok! Ugy kell nekem felrakni hogy a blokkvédőt le kell venni és a blokkbölcsőre feltenni! Ha fixen akarnám feltenni akkor nem jo mert kb35cm-es lábak kellenek neki! Ha felhajtom még kiveri a hátam mögött közlekedők szemét! :)))) Na de vicc félre! :) Tul hosszu ahhoz hogy fixen fent legyen ugy hogy a hátulját tudjam javitani! Ha meg a blokkvédő alá akarnám rakni akkor meg tul alacsonyan van! Terepen nem lenne hálás dolog,vagy épp ha ey patkán akarom áttolni keresztben! Kb ennyi amit tudok eddig! Pont bele fog menni a táskába oldalra nekem elvileg! :) Ha kell csak kikapom belőle!
Te mit agyaltál ki rola?
Ha most sem hiszel nekem, akkor mielőbb keress fel egy szemészetet a jövőre tekintettel.
A tervemre nem is mondasz semmit?
Hát akkor csikós pisztoly a far zsebedbe....
;;""+*,'+'+':"-/"+*(*?"?"?
"?
Biztos? Mert az elég hosszura sikerült akkor! Biztos hogy az? :) Probáld ki a szemed két Nagy cickón hátha rosszul látsz!
Remélhetőleg jó lesz.
Az az első fékcső. Elég durung és ronda, ami azt illeti.
Én jól látom.
Akartam írni már mailben. Akarok csinálni egy közép sztendert a gépre.
Csőböl akarom majd megvalósítani.
Valami ötlet, vélemény?
Ja, meg egy alapos karburátor tisztítás felér egy új géppel....
Ha egyszer beszívta az olajat, akkor kuka.
Ferodoloztasd meg, akkor nem kell eldobni. Ragasztanak rá új kopó réteget és had szóljon.
Ha nem tudod, akkor küld el nekem egy csomagban de még véletlenül se dobd el. Főleg, ha első Grimeca nyeregből való.
A leállással kapcsolatban, mérd meg az alaplap kivezetései között az ellenállásokat egy multiméterrel.
Utána mérd meg melegen is.
A két állapotban mért érték között nem szabad nagy különbségnek lennie. Evvel ki tudod zárni azt, hogy az alaplapi tekercsekben van-e "sunyi" zárlat, ami csak akkor jön elő, mikor meleg a tekercs.
ha nem sikerül akkor megnézettetem az öncsit...oszt meglássuk mi lesz