helló!
rv4 blokkhoz keresek hengert hengerfejet dugattyút! akinek van eladó az szóljon! ha valaki esetleg cserélne van egy am6-ra való 50es alu gilardoni hengerszettem!
Az a kép amit felraktam a múltkor az jó nagy méretű, azon látszik milyen idom van a masinán. Mind a két oldalon ugyan ilyen idom van csak egyik tükörképe a másiknak, latta semmi. A zár nekem is megvan, de nem tudtam minek is van ott , de már elmult!
Nem! 50-es Rally! Uyan az szinte mint a Wind csak az idom más kicsit! De szerkezetileg szine egy! Akko dobj mán egy firkamirkát rola hogy neked mi van rajta!? Valaminek kell lennie! Hova rakod a tartály beöntőt? Ha lesz rakj képet mert mostmá lerágom a saját karom ha nem is olyan lesz a motorod mint nekem! Oldalrol kell kép hogy lássuk mi van ott! Meg az idom alatt! Azt az oldalt elvileg kulcsal is lehetett zárni eredetileg! Nekem volt rajta még a zár talán meg is van valahol! Az idomot meg gumigyűrűs szilentekbe kell behajtani! Van rajta 3 nyulvány ami belemegy a gumiszilentekbe!
Újabb kérdés!
Most, hogy megnéztem gyorsan az olajtartály miatt jobban a hátsó idomokat,azt vettem észre, hogy pikk-pakk a kezembe maradtak.
megnéztem mi az oka és azt látom, hogy hiányzik a vázból az összes gumi gyűrű. De meg láttam, hogy az idom rögzítő műanyag csapokon valamiféle bevágás van olyasféle mint egy Zeeger nútja. Mi illik ide?
Nekem is 6V-os mexás volt, csak Zsiga trafóval, meg Megnetti Marelli kondenzátorral!
Gyilkos szikrát dobott az 1,5 cm-ről is, azt elhiheted.
Egy rakással cseréltem Én is megszakítót, kondit... Aztán rákerültek a fent említett dolgok, megszűntek a gyújtás problémák.
Aztán az alacsony fordulatszám tartományi gyertyaköpködése megmaradt.... az ócska szétkopott karburátornak köszönhetően.
Egyszer egy kölcsön karburátorral teszteltem. 1.-esbe alapgáz közelében vagy 5 kilómétert ledöcögtem a kertek alatt. Nem köpte be a gyertyát!
Vissza a sajátját fél körnél beslusszolt.... 1 kör kb. 800 méter volt oda vissza. Ez az amit sosem javítottam ki rajta és így is adtam el.
Nekem 6V-os megszakitos volt még! Ha nyáron rohatt melegbe mentem vele nyélen beadta az unalmast kis hőfokúval! Képes volt megállni menet közben! Utánna meg baszott röffenni mig le nem hült kicsit! A szomszéd kertbe lökött Trabijábol vettem ki a gyertyát bele! Na azzal nem volt többet gond! De amennyi megszakitot meg kondit cseréltem abban a gyujtásban lehet vehettem volna egy másik simconyt is! :)))))
Nekem a simsonon az Mtz "mechanikus" hőfokcájgere kiakadt 120°C+.... akkor állt be az alapjárat olyan igazi chopperesre.... 175-ös gyertyával.... mert a nagyobbakat mindig beköpte.....
Viccet félretéve, sok minden okozhatja. Ez az amit látni kell, aztán a "szakavatott" kezek zsigerből tudják mihez nyúljanak.....
"szakavatott kezek": jó sok órányi szocialista gyártmányú motorkerékpár, üzemeltetési/szerelési tapasztalat.
érdeklődni emailon lehet:
patvaros87@gmail.com
Üdv
rv4 blokkhoz keresek hengert hengerfejet dugattyút! akinek van eladó az szóljon! ha valaki esetleg cserélne van egy am6-ra való 50es alu gilardoni hengerszettem!
Na most én kérdezek! Hány sapi van a tankodon?
Most, hogy megnéztem gyorsan az olajtartály miatt jobban a hátsó idomokat,azt vettem észre, hogy pikk-pakk a kezembe maradtak.
megnéztem mi az oka és azt látom, hogy hiányzik a vázból az összes gumi gyűrű. De meg láttam, hogy az idom rögzítő műanyag csapokon valamiféle bevágás van olyasféle mint egy Zeeger nútja. Mi illik ide?
Amúgy meg youtube-os videóból printscreen-eltem.... úgy hogy ő adta közszemlére a dolgait.....
Gyilkos szikrát dobott az 1,5 cm-ről is, azt elhiheted.
Egy rakással cseréltem Én is megszakítót, kondit... Aztán rákerültek a fent említett dolgok, megszűntek a gyújtás problémák.
Aztán az alacsony fordulatszám tartományi gyertyaköpködése megmaradt.... az ócska szétkopott karburátornak köszönhetően.
Egyszer egy kölcsön karburátorral teszteltem. 1.-esbe alapgáz közelében vagy 5 kilómétert ledöcögtem a kertek alatt. Nem köpte be a gyertyát!
Vissza a sajátját fél körnél beslusszolt.... 1 kör kb. 800 méter volt oda vissza. Ez az amit sosem javítottam ki rajta és így is adtam el.
Van motor,mennyünk azzal! Max huzol oda-vissza!
Futok Angliáig, de akkor jössz velem. :D
Viccet félretéve, sok minden okozhatja. Ez az amit látni kell, aztán a "szakavatott" kezek zsigerből tudják mihez nyúljanak.....
"szakavatott kezek": jó sok órányi szocialista gyártmányú motorkerékpár, üzemeltetési/szerelési tapasztalat.
Ha annyit eszik majd neki is mint nekem akkor esélye sem lesz a parafinnak kicsapodni! Előbb kifogy mint a füst kiér a kipuffon! :)))) :D