A csatik jok? Mert ha azoknak sincs gondja elképzelhető hogy a jelado szarakszik! Pucolgasd meg az érintkezőket ahogyan tudod,vagy nem-e tört ki valahol és letestel! Ha nem találsz semmit az könnyen kiszedeti magát onnan! :(
Nekem volt hogy megakadt! Vagy valami lerakodás lehet a jeladon! Viszont volt a kocsimnál hogy el volt oxidálodva fél állásban! Tele is csak felet mért! Azon a réz érintkezőn zöldes trutyi volt! Ha eddig jo volt nagy baja nem lehet ha egy kicsit kimozdul elvileg csak apróbb gondja lehet szerintem! Arra jobban sanszolnék hogy csak meg van akadva!
A tankműszer mitől nem mérhet rendesen? Tele tankolva is csak a piros tetejéig megy fel. Régebben olyan volt hogy kicsit tankoltam bele és már fehérben volt most meg nem megy piros fölé.
Azért azt érdemes lenne ellenőrizni mielőtt fékrendszert cserélsz feleslegesen. :D
A hülye kérdésekre pedig egy példa:
"Én toltam már haza anno a Tuareget, mert le volt kapcsolva a vészleállító.." :DD
Nincs hülye kérdés! Persze olaj van benne, de lehet, hogy kevés. Sajnos a légtelenítéstől még messze vagyok, mert éppen felújítás előtti bontásban vagyok . Édes teher!
Passz! Az biztos, hogy a kart behúzom, akkor telesen ellenállás nélkül működik. Az alsó szekció, meg természetesen meg sem moccan.
Köszi az idom fotót! De nem törekszem feltétlenül a gyári külsőt elérni.
. Imi küldött képeket tuareg és wind feliratokról annyi már elég lesz. Ja persze, ha tudok gyári matricás idomot beszerezni egyszer, az mááás
A féknyereg biztos nem jo rá! A munkahengert meg gondolom a szerkezettel együtt rakod fel a fékkarral meg a konzollal! Akkor ugyan mindegy! Mi baja a féknek? Első féket szar kipumpálni amugy is! A nyereg nem jo vagy maga a fékhenger fent?
Mivel ugy is gyáriasitani akarsz,itt van milyen volt az idom oldalt! A matrica minden rajta van!
Menni semennyit nem mentem vele, mert a tank kérdéses, hogy jó-e. Abenzincsap ugye . Első fék nincs. Annyi benyát kapott, hogy belehessen indítani, hogy halljam a blokkot legalább. Apropó elsőfék! Ha kell akkor a 125-ösé jó rá? Hátra a fékmunkahenger jó volt.
Hm..
Mennyit mentél vele km/h-ra? Mert nem igen lesz az nagyobb mivel az a kis "babetta" karbi ami most van rajta az sokat nem tud! :)) max 60-as lehet szerintem ha perselyezte valaki! 70-es 80-as hengerhez az már kicsi karbi neked! Ahhoz már kell a 17,5-ös karbesz legalább! A barátom Rally-ja 85-90 között ment 14-es karbival is!
Magam is tanácstalan vagyok! Nem akarom szétszedni a blokkot, mert nagyon szépen jár, jól tömített. De azt sem tudom hogy végül is 50es vagy nagyobb. Barátom szerint olyan kompressziója van, hogy többnek kell lennie mint 50ccm.
Jjaaajj de szííp kípek heee... :) Lassan jönnek megint a felujitós meg szervizelős boncképek! Nyam-nyam... :)) Hajrá-hajrá! :)) Nekem is lesz majd! :))
A hengerfej tetején van valami irás?
Bontogattam a masinán egy kicsit. Nem katasztrofális a helyzet, de lehetne jobb. Teljes váz felújítást máris előtérbe helyeztem. Felfedeztem, hogy a hátsó rugós tag semmit nem mozdul. Ha felemelem a vas hátsóját, akkor semmit nem mozdul lefelé. De ha ráülök akkor sem moccan. Hátsó fék kapcsoló halott, féklámpa inkább mint jó. Csavart kivettem belőle vagy30at, de kistulzással 2 egyforma nem volt benne . ÁÁÁ nagy magyar buhera
A hengerfejen ösz visz a képen látható logo van. Ha tudjátok ki fia borja, ne tartsátok magatokban
Igen, arra gondolok. A Kissé fémesen ropogós hangorgánum helyett lehetne tompább, lágyabb. Szegény szomszédok ne keljenek már fel, majd annak idején, ha reggel indulnék valahová.
Rotax 123 blokkhoz lendkerék biztosító ék/ retesz méretét tudja-e valaki? Kellene egy új mert sikerült elnyírni
Blokk egyben( henger+dugattyúval+vîztérfedéllel): 50.000Ft
Blokk ( henger+dugó nélkül ): 20.000Ft
34-es Dellorto karbi: 12.000Ft
Henger+dugattyúI(Wössner-könnyített) : 30.000Ft
120/60 slick: 5.000 Ft
Arrow rendszer: 25.000Ft
Egyéb alkatrészek telefonon érdeklődhető
30-403-65-51
A hülye kérdésekre pedig egy példa:
"Én toltam már haza anno a Tuareget, mert le volt kapcsolva a vészleállító.." :DD
Köszi az idom fotót! De nem törekszem feltétlenül a gyári külsőt elérni.
. Imi küldött képeket tuareg és wind feliratokról annyi már elég lesz. Ja persze, ha tudok gyári matricás idomot beszerezni egyszer, az mááás
Mivel ugy is gyáriasitani akarsz,itt van milyen volt az idom oldalt! A matrica minden rajta van!
van egy halom eladó alkatrészem Tuareg 125-öshoz. Ha valakit érdekel valami írjon vagy hívjon bátran.
http://aprod.hu/hirdetes/april...
Sok benzint és szép időt mindenkinek!
Mennyit mentél vele km/h-ra? Mert nem igen lesz az nagyobb mivel az a kis "babetta" karbi ami most van rajta az sokat nem tud! :)) max 60-as lehet szerintem ha perselyezte valaki! 70-es 80-as hengerhez az már kicsi karbi neked! Ahhoz már kell a 17,5-ös karbesz legalább! A barátom Rally-ja 85-90 között ment 14-es karbival is!
A hengerfej tetején van valami irás?
A hengerfejen ösz visz a képen látható logo van. Ha tudjátok ki fia borja, ne tartsátok magatokban
Küldetem az e-mailt