Küldj már egy mail cimet légyszives! Ha nem titkos egyéb felügyeleti szervek miatt! :)) (mert ugye mind tudni véljük hogy az FBI meg a C.I.A meg a N.A.S.A na meg a jol bevált TEK itt nálunk mindent fülelget) UGYE KEDVES KÈMURAK?! :))
Na mindegy! Ha tudsz adj itt ha nem akkor van nekem irhatsz oda majd bekopirozom az adatbázisomba! Majd kihagyom a jelentésből!
Kisérletezni mindig jó! Láttam, a képeiden hogy dupláztad a kipuffodat jobb lett a hangja? Az enyém valószínűleg nem 50es, kicsit nagyobb talán 80as, de a hangja! Nem mondom, hogy visít, de lehetne tompább.
Rájöttem, hogy könnyűszerrel úgy tudom öblösebbé tenni, hogy blokkot cserélek benne úgy 600ccm körülire!
Találtam egy hirdetést még korábban kb. 2 hónapja. Beszéltem is akkor a masina tulajával. Még nem volt meg az enyém, ő pedig jó áron is hirdetett!
De mikor felhívtam mondta, hogy már szét van bontva és igen hiányos. Viszont tegnapelőtt még mindig megvolt az oldalán a megbontott motorok között. Ellenben nem volt elérhető telefonon.
RX idomokat én is néztem, de végülis elvetettem, mert nem olyan sanyarú a helyzet nálam, csak megfordult a fejemben, hátha így olcsóbban lesz eredetibb. Ahogy nézem ezek anyagukban színezett műanyagok. Így aztán köszönöm a felajánlást, de őrizgesd csak azt az idomot! Egyszer még jól jöhet neked is!
Valójában én is hastámaszon dolgozom. Láttam a barátomét, az övére rá kell emelni a gépet, olyan mint a laktanyákban a stoki.
Én meg hozzájutottam egy IFA szék emelő egységhez ami le engedve 25cm és kb. 40cm-re emel egy kis átalakítással. Így nem kell bírkózni, ha itt az idő. Teszek majd fel képeket róla. De az alapja ilyen:
Viszont van 650-es Pega idomom is 2db! :) azt is fel tudtam rakni rá! Ugy igazitottam a füleket hogy jo legyen! Igaz a 2 kipufogo nekem 3szor akkora mint a gyári igy a Pega idomja meg pont ugy van kialakitva hogy a kipuff odaférjen alá! Attila volt szives megválni tőle mert neki nem lellett! Nekem meg jol jött a kukába szánt kipufogóival együtt! :))))))
Van 3 állásu ujabb sinyó csap is ami üvegcsészés! Elég jol néz ki és nem drága! 1200-1500 körül lehet! Csak azt a csövet hosszabbra kell csinálnod ami a tartaléknak nyulik fel a tankba! Mert a sinyonak az kb 1liter neked meg 2deci jobb esetben! :) az meg sokra nem fussa ha ugy zabbant majd mint nekem! :)))))
Ha 125-ös idom árait ne vedd alapnak mert sok van belőle! Utoljára 7000-ért láttam tavaly 50-es windre valot! Ezért is vettem inkább RX idomot! Ha nagyon kell nekem van balos idom gyári Wind50! Kis festés meg javitás kell neki de a matrica is rajta van meg a gyári színe! Ha kell nekedadom! :))
Az emelő jo ötlet bizony ha nem akarsz meggebedni javitáskor! Mi hastámaszt szerkesztünk valahogyan! Csak lassan megy a dolog! De majd meg lesz! Ugy is le vagyok robbanva momentán! :)
Azon gondolkodom, nézve a vasat, ill. annak lepukkant jellegét, hogy nem olcsóbb-e jobbacska állapotú, de mégis csak eredeti állapotú idomokat beszerezni, mint újrafényezni az elemeket. Nemrégiben beszéltem egy fényező emberrel, és az alap fehérre fújás 2k-s festékkel anyag + munkadíj 30 darab kék. Nem mondom, hogy veszett sok, de ahogy az idomok árait nézem....
Jó az igaz, hogy általában 125 elemeket találok, de azokat megfizethető áron.
Más.
Most ott tart, a motorkám, hogy jövőhéten jön egy kis segítség. Elvben, kapok egy kissé repedt, de javítható olajtartályt.
A javítás, hogy milyen irányt vesz, még képlékeny. 2 megoldáson gondolkodom. Vagy hegesztetem vagy viszonylag mélyen meg gyökölöm, zsírtalanítom csodaszerekkel és üvegszáltartalmú kompozit gyantával kikenem.
Ami újdonság, hogy a benzincsapom egy forintot sem ér. Mert azt eltekerni nem lehet, de legalább jól néz ki! Ajánlottak átmenetileg simo benzincsapot, hááát nem mondom, hogy nem örülök az alternatív megoldásoknak, de basszus inkább egy tankot működő benzincsappal, mint hebregálni. Nem a csap ellen van kifogásom,mert nem vagyok egy sznob fazon, de a simo csap, nem igazán fogja jelezni, hogy: "kapcsolj tartalékra haver"
Holnapután talán kipakolom a vázat és nekilátok a felújításának.
Épp a napokban olvastam az állványról folytatott eszmecserét itt a fórumon és ekkor tényleg elgondolkodtam azon, mi a manótól marad állva a motor, ha kiveszi az emberfia pl. a hátsó kereket ha csak oldal támasza van. Úgy éreztem sehogy!
Úgyhogy készül a motoremelő pad is. Kicsi, szerény, 35x35 körüli méretben kb.az alap hasmagasságon 20cm-t emel majd. Az alapja egy jó öreg IFA vezetőülés alja!
Sziasztok! Nekem egy Pegaso 600-om van, és olyan tünetet produkál h még az olaj el nem éri a 80c fokot nem akar menni. Viszont ha elérte Tűzijáték! Valaki ha tudna valami okosat!? Előre is köszi!
Üdv! Épp most voltam autós boltokban és nincs 86-os fogszámú ékszíj.
Úgy hogy zsebbe nyúlós a játék, mert az eredeti 29500Ft.
De ha esetleg te találsz valahol olcsóbban nekem is szólj.
olyan kérdésem lenne hogy rotax 127 blokknál alapjáraton nagyon szép világítás van de ha oda húzok neki akkor olyan mintha meg szűnne az áram ellátás éppen hogy gyertya fényen világit a lámpa mi lehet a gond válaszokat előre is köszönöm
Ez itt kérem a valóság! Egy haver lánckereke! A kérés: ez még jó? Mondom ja! Körfűrésznek esetleg!
még a nyáron küldte a képet most bukkantam rá! Gondoltam megosztom! Mert ez is finiiiiii.... !
Na mindegy! Ha tudsz adj itt ha nem akkor van nekem irhatsz oda majd bekopirozom az adatbázisomba! Majd kihagyom a jelentésből!