Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szavaiddal élhetek igen elkúrtad a kipufogógáz leömlők a kettő között a vázban van egy csavar ami enyhén lefelé néz pont menetirányba azt kell kitekerni és akkor a vázból lejön az olaj onnan jön sok.
Sziasztok srácok! Ma cseréltem elősször olajat a 2002 es 650 aprilia pegasomon és
Megdöbbentem ,hogy kb 1l olaj ment csak bele. Tényleg csak ennyi megy bele vagy elkúrtam? Hozzáteszem nincs szervíz könyvem. Előre is köszönöm válaszotok.
Eladóak a képen látható alkatrészek Rv blokkhoz:
Blokkfelek, dekli, cdi_trafó, fesszabályzó...
érd.: v.adam1992@citromail.hu
06 20 351 2316
Sziasztok!

Tudna nekem vki küldeni, vagy linket adni 125ccm-es Taureg Rally (90-94) angol nyelvű service manual-hoz?
Gondolom magyar nem létezik belőle. Angollal könnyen elboldogulnék, de az olasszal ami sok helyen fent van a neten van bajom rendesen.

Mindenféle manual érdekel a mocihoz.

Köszönöm!
ja rotax 127-es blokkal szerelt tuareg 87-es évjáratú hányatott sorsú, öreg, cicus
szasztok skacok
bocsi hogy beleugatok a taliélménybeszámolótokba....bár örültem volna ha jöttök sokan esztergom felé ( kiváló idő volt itt, picit felhős volt, de nem vészes)

szóval önindító gondom van.
a szitu:
most kapott a motor először önindítót, és csak megnyikkantja nem tekeri meg.
viszont ha dirrektbe adok neki áramot, úgy, hogy nincs felszerelve akkor teker mint a barom....ha felteszem akkor túró, olyan mintha valami szorulna ( ilyen relét meg ilyesmiket felejtsünk el mer külön áram szálakat húztam neki ...biztosíték oszt jóvan...) próbáltam az akksitöltővel is hátha az akku gyenge, úgy meg teker egy nyikkanásnyit, oszt búg mint állat ( tudom leég a motor, csak pillanatokról beszélünk)
tanács ? elöregedett? ( kinézetre olyan mintha még fel sem szerelték volna)
új a főtengő aztán azért lehet? kopott bendix?
má nem tudom
Örülök, ha tetszenek a képek.
A Kawasaki még megy. Mondjuk alig ment 200km-t még. A Pegába meg beletettem majd' 2000-et a szabadság alatt.
Észrevettem, hogy valamilyen zörej halatszik azért a blokkból, csak olyan hangos a dob, hogy elnyomja. Majd ki kell vizsgálni a problémát.
Nem kapott még semmit mióta hazaért. Állítólag új olaj van benne, de majd átnézzük azért nemsokára, csak most nem volt még időm foglalkozni vele. Gondolom nem ez alatt az 500km alatt fog tönkremenni, ha 23 éve bírja már. Kell rá egy új hátsó gumi, fél bütykös, meg egy km óra spirál majd. A váltókar meg a fékkar is lötyög kicsit. Majd levesszük a szelepfedelet, és belenézünk. Aztán remélem minden rendben lesz.
Itt egy kis ízelítő: http://youtu.be/iieM3ZE7Ohw
Üdv.
A találkozó elmaradt sajnos.
:)
Megnézted a képeket?
Èn is lekattintottam! Meg is csappant a telcsin az adatforgalom rendesen! 227Mb!
Meg is lassult a netem rendesen a tecsin! De megérte!
Üdv!

Ez nagyon jó túra lehetett, még úgy is, hogy az utolsó nap nem sikerült olyanra, mint amilyenre terveztétek.
Kalandos utatok volt, azt mondhatjuk. Legalább Ti jól éreztétek magatokat.
Képekért köszönet!

KLR-el mi a helyet? Az öreged bejáratta, még nem voltál otthon. :D
Eladó Aprilia AF1 Sintesi alkatrészei! Rotax 123!

Frissen fúrt és hónolt Henger+ ÚJ dugó (számlával, dobozával)-még nem ment vele motor!: 30.000Ft

Használt henger és dugó amiben 2800km van: 30.000Ft

Alaplap :10.000Ft

Dellorto 34-es karbi: 13.000Ft

Arrow full rendszer (rezó+dob): 27.000Ft

Kerekek, idomok: 10.000Ft

Blokk váltóval : 22.000Ft

Slick gumik( 3db): 5.000Ft/ db

Egyéb cuccok: 30-403-65-51
Hú de rég jártam erre látom megvolt a találkozó is és történések is vannak mint olvasgatom
Ez szép hosszu leírás lett! :)
Gondolom mennyire imádhattad tolni megpakolva a motort! Nekem annyi előny van hogy a két oldal nincs összekötve! :) Ha kifogy meghasaltatom és ujra van 1.5 lityko benne ami átfolyik a csaphoz! :)))
Ezek a konzolok szivatosak ugylátom! Attila is csinált másik idomot ugy emlékszem mert neki ki is kellett vágni belőle egy kicsit a sarkábol hogy felférjen!
Ha csak egy csavar esett ki az nem gond! Majd visszaszerkeszted a télen! Csak huzd meg jobban! :))))
Meghesszelem a.képeket miket kattintgattál! Kicsit beleélem magam a turázásaitokba! De a motortolást azt kihagynám! Toltam már eleget a sajátomat! XD
Néhány apróbb probléma volt csak. Odafelé este értünk a Balatonra első nap, és már nem volt kedvem tankolni. Mondom majd holnap, indulás után megállunk valahol. Igen ám, csak a Balaton parton, ahol elmegy napi 1 millió autó, aminek fele német nincs midnen faluban benzinkút. Így mentünk, mentünk és csak néztem a szép narancssárga lámpát, meg számolgattam, hogy kb. mennyit bír még. Látom Balatonfüred következik, nah mondom ott van benzinkút. Füred előtt 1 km-rel kis lejtőn egyszer csak elment az ereje, gyors behúztam a kuplungot és gurultunk. Aztán a körforgalom előtt dugó volt, így meg kellett állnunk, pedig begurultunk volna majdnem. Ott toltam kb. 500 métert, jó kis reggeli torna volt.
Másik észrevétel, hogy egy csavar kirázódott a műszerfalból (szerintem még télen nem húztam meg), és be van szorulva a fejidom alá. Nem is tud kiesni, ott lötyögött végig a tank meg az idom közt. Majd szét kell szednem.
Beiktattuk ugye Cseszneket is az úticélok közé, de aztán megbántam, el is neveztem "Cseszdmeg"-nek. Olyan szar úton mentünk odáig, meg utána is, hogy tiszta ideg voltam. Alig haladtunk, vagy 30-40 km-t 50-60-nal tettünk meg. Odaértünk, fel se mentünk a várba, ittunk egyet és indultunk tovább. Ott vette észre barátnőm, hogy az egyik oldaldoboz kezd szétnyílni kicsit. Nah akkor lettem még idegesebb. Összenyomtam, és utána nem volt gond vele. Nem nagyon értem, hogy van az összerögzítve gyárilag. Hogy mi fogja össze a fém keretet a műanyaggal.
Kati (Pegám) amúgy nagyon jól viselte az utat. Előtte két napig csináltuk otthon a dobozok rögzítését, meg 1 napig még takarítottam, láncot ápoltam, mindent átnéztem rajta.
Attila kérdezte, hogy milyenek az oldaldobozok. Hát majd a képeken meg tudod figyelni. 2 csatos zár van rajta, meg egy középen ami a konzolhoz zárja. A konzolhoz mi hajlítottunk távtartókat a hátsó csavarfelfogatáshoz. Aztán sikerült nagyjából szimmetrikusra, de kiderült, hogy a két kipuffogóm sem szimmetrikus... Faterom mindig mondja amikor ilyen dolgok kiderülnek, hogy "na a buzi balkezes olaszok...".
Aztán kaptam még agyvérzést majdnem, amikor fel akartam tenni az oldalidomokat. Alig fér be a konzoltól, olyan ideges voltam, hogy ne is nagyon görbítsem, meg nehogy karcos legyen. Pedig azokat viszonylag gyakran le szoktam szedni. Nem tudom, hogy lesz ezután.
Kiválogattam a motoros tartalmú képeket nagyjából, akit érdekel le tudja tölteni a következő linkről: https://www.asuswebstorage.com...
Üdv!
Pedig mondhattad volna a csajnak te is: ..."sokkot kaptá mi bazdmeg? Sokkot kaptá annyira jo volt! Mi az,hogy jo?! Sose volt még ilyen jo mi bazdmeg?! "......

Nem is olyan sok volt a benya! Jo volt a fogyasztása nagyon szerintem! Csak 350kg kellett vonszolnia magán! Nem volt semmi gond utközben? Az esőt leszámitva!
Hát igen, a végén tartottam egy összesítést.
350kg-ot nyomtunk, szerintem kellett volna állítani a középteló feszítettségén.
Kombinált átlagfogyasztás: 5,62l. Összesen 47,75 litert tankoltam.
Sajnos nem Rudolf Péter volt a pultos, de még Szabó Erikát sem láttam sehol.
Sziasztok,

87-es Tuareghez (lemeztank, ikerlámpa) vannak eladó alkatrészeim.

Első telók villahidakkal, hátsó teló, váz, első lámpa, komplett első fék, hátsó fék, hűtő, idomok (némelyikből több is). PHBH 28-as karbi, önindító, hátsó kerék féktárcsával, első féktárcsa, első kerékagy, első krossz gumi.

1 db ülés, ez 50-esre való.

1 db jó állapotú 1987-es 125-ös Tuareg, ezen minden megy a km órát kivéve, erős, szép hangja van. 1 aksi kell bele és tökéletes.

Másik motor vásárlása miatt eladóak, így olcsón adok mindent. A motort is és a cuccokat is. Akit érdekel valami keressen bátran, bármikor. 0630/6169463
Szia!
Jól felmálháztad a paripát! :)) A 3. képen ugy hesszel a Pega a fa mögül mint valami kiéhezett vadállat! :D
Mennyi benya fogta meg ennyi Km alatt?
Minden 400Ft volt? Az jo! :) A kurvák is ott voltak az ut mellett? :)))))))
én össze rakom a blokkot henger nélkül van alul a viz pumpa nyilása a forgatyús ház előtt ott folyikbe ahol ösze van rakva két blokkfél
Persze a henger alatt folyik be 4 szer huztam szet a blokkot 3nap alatt mire rajottem hogy kell 1 kurv@tomitest vagnom a henger alá ! Vékonyan bekentem a huvely alatti reszt gumiánal rajzlapbol vagott tomites rahuztam majd a henger alyat is bekentem vekonyan gumiánal es szepen osszehuztam aszta a kocsogott! Miutan jol ossze cincaltam a csavarokat hagytam 1teljes napot szaradni a pasztat es masnap reggel megitatam a hutot es vartam vel vagy 3 orat hogy tunik e el viz a hutobol vagy sem! :)
és elmondanád hogy hogyan ?
Anno nekemis ezvolt a gebasz de hala istenek rajotem hogylehet kikuszobolni eszt a hibat!
Nem nagyon vártam, mert 10-kor még Bicskén tankoltunk épp. Nekem csak Atttila és Csabi száma volt meg, őket felhívtam, de utána nem szólt senki, hogy jöttök-e vagy sem. Még Zsámbékon töltöttünk egy fél órát egy fa alatt amíg esett az eső, utána megnéztük az Üvegtigrist. Enni akartunk a panzióban, de ott csak déltől van kaja , szóval benyomtunk egy melegszendvicset, aztán ízirájderbe indultunk tovább. A bódéban minden 400Ft volt. A melegszendvics, a sör, de még az ásványvíz is.
Sziasztok!
Szerencsésen megérkeztünk a túráról.
A találkozó valahogy nem jött össze, mi sem értünk volna oda időre, mert elég szar idő volt. Aztán ki is hagytuk a Pilis túrát, és inkább indultunk haza. Így is azért sikerült beletekerni 1166km-t a Pegasoba 4 nap alatt. Nagyon sok helyen jártunk, sok mindent láttunk. Az biztos, hogy két fővel nagyon fárasztó ekkora távot megtenni. Akit érdekelnek még képek esetleg, az jelezze és majd feltöltöm vagy jelöljetek be facebook-on, Tamás István - Békéssámson.
Remélem a következő találkozó jobban fog sikerülni!
Üdv.
Sajna nem... :(
Itt valami ítéletidő volt egészen délig. A szél nagyon fújt, az eső is rálendített, dörgés, villámlás.... áhhh. Nagy kár, hogy ebből nem lett semmi. Pedig azt az útvonalat meg kell járni egyszer.
Legközelebbit muszáj lesz valami nagyon jó időpontra tenni. Még véletlen se legyen, egy felhő sem az égen ami a napot eltakarhatná.....